Mamuilta vaaditaan suomen kielen taitoa . Persut varsinkin ovat sitä mieltä, että se on edellytys asua ja elää tässä maassa.
Maamme Äiti , Ykkösnainen, First Lady , Presidentin rouva, hänen korkeutensa suomen kielen taito on todella heikko. Luulisi tuossa asemassa olevan henkilön opettelevan suomea nopeasti ja hyvin. Missä siis vika ? Eikö asia kiinnosta ? Tuskin kyvyistä on kiinni, vai onko ?
Mitäs persut tähän sanovat ? Eivätpä uskalla arvostella , eikä totuutta toitottaa , vaikka se on heidän tapansa.
Kokkaritkin pysyttelevät asiasta hiiren hiljaa .
Suomen kielen taito
7
136
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen tunnetuin ja kovapalkkaisin mamu. Eikö suomenkielen taito olekkaan tärkeä ?
- Anonyymi
Suomen kalliimmat vaateripustimet, Stubb ja Innes-Stubb.
- Anonyymi
Fist Lady, last Dance ….
- Anonyymi
Ei yliopistoissa tarvi. Suomalaiset kirjoittaa kaiken englanniksi!
Vain pieniä lapsia maalitetaan siitä, että eivät osaa suomea. - Anonyymi
Se on eri asia.
- Anonyymi
"Presidentin rouva, hänen korkeutensa suomen kielen taito on todella heikko". Mistähän sä moiseen johtopäätökseen olet tullut? Minusta hän teki itsensä ihan hyvin ymmärrettäväksi siihen nähden kuinka kauan on suomessa asunut!
Sen sijaan täällä asuu paljon ruotsinkielisiä jotka ovat asuneet täällä jo useampia sukupolvia EIVÄTKÄ VIELÄKÄÄN OSAA SUOMEA! - Anonyymi
Presidentin rouvalla on työpaikka ja hän ei ole veronmaksajien elätti. Sen sijaan liuta jo vuosikymmenet sitten tänne eläteiksi tulleet ja heidän jälkeläiset tarvitsevat yhä kalliita tulkki palveluita ja töissäkään ei ole käyty, kun mitään ei osata.
Sitä paitsi somali presidentti kävi Saksassa juuri sanomassa, että kaikki ovat tervetulleita kotimaahan takaisin. Suomi voi järjestää yhteislennon ,samoin myös muille veronmaksajien eläteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471