Seinäjoen hiihtoseuran mäkihyppääjä Romppainen selvitti tänään karsinnasta tiensä varsinaiseen maailman cupin osakilpailuun!
Vastaukset 19
- Anonyymi
Katoppas,toivottavasti saamme kuulla hänestä vielä
- Anonyymi
Juu, Seinäjoen kovin urheilija tällä hetkellä!
- Anonyymi
Hyvä. Onnea hänelle.
- Anonyymi
Varsinaisessa kilpailussa Paavo oli 48.
- Anonyymi
Toivottavasti Paavo saavuttaa ensimmäiset Maailman Cupin pisteensä mahdollisimman pikaisesti!
- Anonyymi
Hyvin on kaveri hypännyt koko kauden!
- Anonyymi
Rukan maailmacupin kisassa 30.11 2024 oli ekan kierroksen jälkeen 8 sijalla
- Anonyymi
Miksi tää romppanen-hullu vastailee itelleen joka välissä? Kirjoitustyyli jo kertoo, että tää vastaaja on joka kerta sama. Pölhöjä on monenlaisia. 🥸😱
- Anonyymi
Noloa mainostaa, kun ei edes pärjää.
- Anonyymi
Ensi vuonna alkaakin sitten pisteitä ropista maailman cupissa!
- Anonyymi
Kas, pölvästi on taas linjoilla. :( Ei se tuo sille menestystä, vaikka sinä kuinka paljon asiaa täällä jauhaisitkin. :((( Tajua jo lopettaa.
- Anonyymi
Erinomainen kausi on takana ja toivottavasti Paavon kehitys jatkuu ensi talvena!
- Anonyymi
Onko kellään tietoa, onko Paavo osallistunut tänä kesänä mäkihyppykisoihin?
- Anonyymi00015
Hyppäsikö Romppainen tänä talvena lainkaan?
- Anonyymi00016
Karsinasta selevitty
- Anonyymi00017
Vieläkö Romppainen hyppää?
- Anonyymi00018
Hyppelehtii muka, mutta ei pärijää. Ei kuulu maajoukkueeseen, tosin ei sieläkää kukaan pärijää.
- Anonyymi00019
Romppa on lopettanu jo ajat sitte.
- Anonyymi00020
Tajuaiskin lopettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459