Näyttää suurin osa olevan Stubbien ystäviä ja Stubbin vaalikampanjan tukijoita. Sillälailla. Teemahan olikin Yhdessä. Unohdettiin vain mainita että tarkoitetaan me kokooomuslaiset yhdessä.
Linnan juhlien kutsuvieraat
7
198
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. Syubbin tukiyhdistyksen väkeä on ollut paljon. Nenän ne Suomen rauhaa rakentavatkin. Ihan yhdessä , juu.
- Anonyymi
Yhdessä. Rikkaat kokkarit ja tyhmät Persut. Yhdessä Suomi konkkaan. Ja sotaankin kenties.
- Anonyymi
Siellä on vässykällä pelko perseessä. 😂
- Anonyymi
Kuka sinne mitään koti-kommunisteja kaipaa möliseen? Pysyy bileetkin paljon sivistyneempinä kun jättää tyhmät vasurit kutsumatta.
- Anonyymi
Veteraanit saivat varjojuhlan ilmeisesti päivänä jolloin presidentille parhaiten sopi, olkoot boomerit kiitollisia että saivat henkensäuhalla puolustaa itsenäisyyttä.
Olen hyvin surullinen sotaveteraanien halventamisesta, kaikki kunnia heille kuten myös puolustukseen osallistuneille sakasalaisille, joita isoisäni arvosti aseveljinä. - Anonyymi
Myös Turun Ruskea Talo oli hyvin edustettuna, tietäjät tietävät.
- Anonyymi
Ketkä ihmiset siellä linnassa olivat yhdessä?
Pääasiassa Kokoomuslaiset ja persut ja sotaherrat j a hihhulit, eikö niin?
Ei siellä nälkäisiä köyhiä, ei lapsia, ei nuoria , ei työttömiä eikä vanhuksia näkynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741