Ykkös Perintä

Olisi perintätoimisto hakusessa. Onko teillä kokemuksia Ykkös Perintä nimisestä firmasta? Kotisivujen mukaan perii kaikki kulut suoraan velalliselta jos velallinen on yritys. Onko Ykkös Perintä tosiasiassa suomalainen vai jonkun ulkolaisen firman tytäryhtiö?

85

4469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäskö sun luuseri tehä sellasia laskuja, jotka on perusteltuja.

      • Anonyymi

        Tottakai laskut on perusteltuja. Kuulostat katkeralta. Olitkohan kyseisen firman perittävänä?


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Ykkös Perintää muutaman kerran ja palvelu oli minulle ilmainen ja tähän mennessä kaikki laskut on peritty loppuun. Suositus tälle firmalle

      • Sama täällä :) Vahvaa osaamista ja mukavia tyyppejä. Osaavat vääntää rautalangasta niin että maallikkokin tajuaa


      • Sama täällä. Suosittelen❤️ Ihme marinaa täällä. Toimii kuin junan vessa👏


      • Anonyymi00060
        expalot kirjoitti:

        Sama täällä. Suosittelen❤️ Ihme marinaa täällä. Toimii kuin junan vessa👏

        Todella ammattitaitoinen ja asiantunteva palvelu. Tämä on riita-asioihin ja vuokrasaatavien perintään erikoistunut toimisto. Käytän varmasti myös uudelleen jos tarvetta tulee.


    • Anonyymi

      Suomalainen omistaja on kaupparekisterin mukaan ainakin

      • 100% ❤️


    • Anonyymi

      Velalliselle ihan hiton ankara. Pakoon et pääse maksamatta vaikka mitä selität.

      • Anonyymi00039

        No niin se pitääkin olla. Suositus YP:lle meiltäkin!


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        No niin se pitääkin olla. Suositus YP:lle meiltäkin!

        Sama💪👌


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        No niin se pitääkin olla. Suositus YP:lle meiltäkin!

        Hyvä ja luotettava. Periksiantamatonta ja tehokasta perintää. Tämä firma vie keissit loppuun asti.


    • Anonyymi

      Minua huijattiin tämän perintätoimiston osalta. Perintää ei tehty oikein ja minulta veloitettiin heidän väärin tehdystä perinnästä kuluja. Enkä edes saanut kuin osan perityistä varoista takaisin. En suosittele. Se omistaja Paavo on täysi mulkku

      • Anonyymi

        samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Ykkösperintä/Paavo Lehtinen älä käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Ykkösperintä/Paavo Lehtinen älä käytä.

        Kuulostat velkaantuneelta kun noin katkeroittaa. YP on mulle ainakin hoitanut ihan jämptisti niinku pitääkin


      • Anonyymi

        Tekikö ne väärin kun pakottivat maksamaan? Täällä sitten itketään kun itse aiheuttanut omat ongelmat


      • Anonyymi

        Aivan sama kokemus. Kun perittävä alkaa kiukuttelemaan, perivät toimeksiantajalta kaikki kulut ja heittävät hanskat naulaan. Ei voi suositella kenellekkään.


      • Anonyymi

        Täällä myös samaa mieltä. Ihan paska perijä, saa mitään aikaiseksi. Uskoo enemmän perittävää kuin toimeksiantajaa, eivät ymmärrä faktoista mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös samaa mieltä. Ihan paska perijä, saa mitään aikaiseksi. Uskoo enemmän perittävää kuin toimeksiantajaa, eivät ymmärrä faktoista mitään!

        Tyypillisesti asia mitä hoetaan faktana on yksipuolinen suppea mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillisesti asia mitä hoetaan faktana on yksipuolinen suppea mielipide.

        Mutta toimistosta silti samaa mieltä


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekikö ne väärin kun pakottivat maksamaan? Täällä sitten itketään kun itse aiheuttanut omat ongelmat

        Tehokasta perintää. Maksat tai saat tratan ja haasteen. Jos laskusta on riitaa, ratkasu käräjäoikeudesta. Näin sen kuuluukin toimia.


      • Minulla taas toimi hyvin tämä. Eri mieltä todellakin


      • Eri mieltä. Minulla ainakin toimi. Rahat tilillä kuukaudessa ja ystävällinen palvelu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat velkaantuneelta kun noin katkeroittaa. YP on mulle ainakin hoitanut ihan jämptisti niinku pitääkin

        Sama! Toimii aina. Käyttänyt monta kertaa


      • Anonyymi00040
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama kokemus. Kun perittävä alkaa kiukuttelemaan, perivät toimeksiantajalta kaikki kulut ja heittävät hanskat naulaan. Ei voi suositella kenellekkään.

        Minä taas suosittelen. Kokemus on kullakin aina omista lähtökohdista. Minulle vastataan aina puhelimeen, ei joudu odottamaan linjoilla, saan juridisia neuvoja ja asiantuntevaa palvelua. Toki mun firmalla on dokumentit saatavista enkä riitaisia tuonne ole tyrkyttänyt perittäväksi. Riidat täytyy ratkoa oman asiakkaan kanssa, tai juristin avulla. Käytän tätä firmaa jatkossakin!


      • Anonyymi00041
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillisesti asia mitä hoetaan faktana on yksipuolinen suppea mielipide.

        Jep ja täällä sitten itketään kun itse annettu riitainen keissi perintään muka riidattomana. YP kyllä kysyy onko selvä ja riidaton. Reilua mutta periksiantamatonta perintää, niin kuin pitääkin. YP toimii minulla joka kerta. Itsellä on mainosalan yritys Uudella maalla.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Eri mieltä


      • Anonyymi00043
        expalot kirjoitti:

        Eri mieltä. Minulla ainakin toimi. Rahat tilillä kuukaudessa ja ystävällinen palvelu.

        Juupas eipäs. Rakastaa, ei rakasta...


      • Anonyymi00044

        Tehokasta perintää. Jos itse olet epärehellinen niin tulee lunta tupaan


      • Anonyymi00045
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Ykkösperintä/Paavo Lehtinen älä käytä.

        Jos kusetat niin takkiin tulee


      • Anonyymi00050
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Eri mieltä


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Juupas eipäs. Rakastaa, ei rakasta...

        Toiset tykkää, toiset ei


      • Anonyymi00062
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat velkaantuneelta kun noin katkeroittaa. YP on mulle ainakin hoitanut ihan jämptisti niinku pitääkin

        Ystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelu. Kiitos Veeralle ja Paavolle ja koko ykkösperinnän tiimille hyvin hoidetusta perinnästä!


      • Anonyymi00063

        Soitin tähän firmaan. Asiakaspalvelu oli ystävällistä. Riidattomuus varmistettiin ja tarjottiin ilmaista palvelua. Jos sait vain osan niin ovat varmaan perineet riidattoman osuuden.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Jos kusetat niin takkiin tulee

        Ei sovi lukutaidottomille eikä uusavuttomille


      • Anonyymi00074
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama kokemus. Kun perittävä alkaa kiukuttelemaan, perivät toimeksiantajalta kaikki kulut ja heittävät hanskat naulaan. Ei voi suositella kenellekkään.

        Vastapuolella on varmaan tasan tarkkaan päinvastainen kokemus ja tämä mitä kerrot täällä on vain sinun oma näkemys. Ei riitaista saatavaa saakaan periä. Yrititkö kusettaa ja nyt suututtaa?


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Juupas eipäs. Rakastaa, ei rakasta...

        Toimii joka kerta ja on maksuton. Pers-aukisten turha täällä kitistä jos ei osaa edes kirjoittaa


    • Anonyymi

      Ihan on paska toimisto, jos eivät saa kuluja perittyä velalliselta , käyvät perinnän antajan kimppuun. En suosittele kellekkään!

      • Anonyymi

        ne on vissiin sitten katsoneet jenkki leffoja? nooh tulee eteen semmonen ovi josta saa 9mm lentopostia kun menee uhkailemaan se on varma....


      • Anonyymi00053
        Anonyymi kirjoitti:

        ne on vissiin sitten katsoneet jenkki leffoja? nooh tulee eteen semmonen ovi josta saa 9mm lentopostia kun menee uhkailemaan se on varma....

        Doctor pepper juu-es-ei, toiset tykkää toiset ei


    • Anonyymi

      En voi suositella perintäkumppaniksi. Tekevät itse mokia joista laskuttavat ylimääräistä ja toiminta on epämääräistä. Kannattaa olla hyvin tarkkana kun toimii heidän kanssaan ettei tule huijatuksi.

      • Anonyymi00052

        Mitä itse mokasit? Olitko ehdottoman rehellinen, vai yrititkö kusettaa ja nyt harmittaa?


      • Anonyymi00071

        Olisiko peiliin hyvä katsoa analysoida omaakin toimintaa kun tunnut riitautuvan kaikkien kanssa?


    • Anonyymi00019

      Erittäin epämiellyttävä kokemus näin ensimmäistä kertaa perintäpalvelua käyttävänä. Todella huonoa asiakaspalvelua. Onneksi itsellä kokemus jäi vain kyselyn tasolle. Viesteihin sai vain tylyn vastauksen jossa ei edes kysymyksiin vastattu.

      • Anonyymi00037

        Hyvä ja kohtelias palvelu. Puhelimeen vastaa kokeneet asiantuntijat👌Tehokas perintäfirma


      • Anonyymi00046

        Ootko ite ottanut niiltä turpaan ja nyt kiukuttelet kun olit itse väärässä?


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Ootko ite ottanut niiltä turpaan ja nyt kiukuttelet kun olit itse väärässä?

        Jep ykkösperinnässä ollut perittävänä ja katkeroituneena spämmii tänne omaa tuskaansa


    • Anonyymi00021

      Kotisivuilla kerrotaan ensin otsikossa oikeusnotaareista ja juristeista ja perään lakimiehistä

      Oikeusnotaari ei ole lakimies. Tutkinto on opiskelun alkupuolen välitutkinto.

      Tuntiveloitus 375 tunti ja alv päälle näyttää hurjalta normaalin nähden. Vieläpä lukee alkavalta tunnilta. Opiskelijan tekemä työ eli oikeusnotaari on 250 euroa ja alv päälle .

      • Anonyymi00030

        Toi on lakifirma joka tekee myös perintää. Ihan normitaksa. Mitä sun juristi sitten maksaa tunnilta?


    • Anonyymi00022

      Paljonkohan Ykkösperintä Oy maksaa kokemattomalle opiskelijapojalle ja -tytölle tunnissa ? 14-15 euroa ?

      • Anonyymi00031

        Ainakin työpaikkailmoituksen (paragraafi.fi) mukaan maksavat juristiliiton suositusliksaa. 25 euron pintaan taitaa olla tunnilta loppuvaiheen oikkareilta


    • Anonyymi00023

      Kallis koko sivun ilmoitus oli Hesarin etusivulla. Tuntuu järjettömältä mainonnasta.

      • Anonyymi00029

        Taitaa tehdä ainakin tuo firma rahaa ihan mukavasti. Ei taida noissa hommissa liian kiltit ja mukavat jeesmiehet pärjätä


      • Anonyymi00065

        Ja kauppalehdessä ja iltalehdessä. En tiedä onko järkevää, mutta jäi itselle kyseinen firma kyllä mieleen.


    • Anonyymi00024

      Välttäkää Ykkös Perintää - ovat huijareita! Jos laitat heidän sivujen kautta kyselyn, he alkavat välittömästi perimään ilman että toimeksiannon aloittamisesta on heidän kanssa sovittu ja jos haluat heidän lopettavan heidän omatoimisesti aloittamansa perinnän, he laskuttaa sinulta, eli toimeksiantajalta perinnän "peruuttamisesta" 386,54€ vaikka palvelun aloittamisesta ei ole sovittu alkujaankaan. Tein heistä valituksen Lupa- ja valvontavirastoon ja suosittelen myös muiden tekevän! Lomake löytyy https://lvv.fi/raha-omaisuus-ja-kiinteistonvalitys/perintatoiminnan-valvonta sivun alaosasta, Tiedostot kohdasta “Ilmoitus epäillystä lain vastaisesta toiminnasta”

      • Anonyymi00027

        Itsellä toiminut kyseinen perintä hyvin


      • Anonyymi00032

        Mulle tuli ainakin riidattomuuden varmistukset, ym tsekkailut ensin ja sitten vielä visma sign tunnistautuminen jolla toimeksianto vahvistettiin. Sain asiallisen vaikutelman. Nähtäväksi jää saanko rahani?


      • Anonyymi00033

        Iltalehdessä oli noista YP:n perintätyypeistä artikkeli. Sen mukaan ihan laillinen mutta ankara operaatio. Pitää tolla alalla ollakin vähän mulkku jotta pärjää


      • Anonyymi00064

        Huudat täällä faktana omaa näkemystäsi ja yksipuolista kokemusta. Sain ystävällistä palvelua ja toimeksianto varmistettiin sähköisellä allekirjoituksella.


      • Anonyymi00073

        Olisiko omaakin toimintaasi hyvä tarkastella ennen kuin huudat yksipuolista mielipidettäsi faktana? Lukutaidoton pitää olla jos vahingossa tekee tuolta toimeksiannon. Yrityksen nettisivuilla kerrotaan selkeästi miten homma toimii.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Itsellä toiminut kyseinen perintä hyvin

        Sama meillä. Suosittelen lämpimästi. Toiminta on tehokasta ja asiantuntevaa. Ykkösperinnästä löytyy oma lakitiimi joka tulee avuksi jos vastapuoli yrittää kusettaa


    • Anonyymi00025

      Ei ei ei missään tapauksessa, joudut itse maksumieheksi jos asiakas ei maksa tai maksaa osissa. Nää kyllä rahastaa pääoman sinulta pois, tekaistuneen laskuineen, jopa itse maksat kulut etukäteen näille, ja eivät saa perittyä mitään. Huijateita! Halvempi antaa olla.

      • Anonyymi00028

        Jos annat perintään riitaisen laskusi niin pitäiskö sun mielestä sitten perintää vain jatkaa ja periä sun riitainen saatava väkisin syyttömältä velalliselta?


      • Anonyymi00066

        Mitä yrität sanoa? Et nyt oikein osaa pukea ajatuksenvirtaa kokonaisiksi lauseiksi. Korkki kiinni nyt ja kirjoita uudelleen huomenna


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Mitä yrität sanoa? Et nyt oikein osaa pukea ajatuksenvirtaa kokonaisiksi lauseiksi. Korkki kiinni nyt ja kirjoita uudelleen huomenna

        Mähän sanoin ettei sovi luku- ja kirjoitustaidottomille, eikä uusavuttomille


    • Anonyymi00035

      Hyvä ja tehokas👏

      • Anonyymi00036

        Sama kokemus. Asiantuntijoita ovat👍


      • Anonyymi00047

        Sama kokemus👌 Toiminut minulla aina hyvin💪👍


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Sama kokemus👌 Toiminut minulla aina hyvin💪👍

        5/5👍


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        5/5👍

        Sama❤️


    • Suomalainen firma. Hyvä ja tehokas perintä. Asiantunteva palvelu. Nämä kaverit tietävät mitä tekevät.

      • Anonyymi00057

        Ykkösperintä tuntuu vievän asiat loppuun asti vaikka väkisin. Velalliselle tulee pupu pöksyyn ja maksaa kun haaste tipahtaa postiin


    • Anonyymi00038

      Paras ja tehokkain. Olen monta kertaa käyttänyt. Ilmainen perintä kaiken lisäksi

    • Toimii juuri niin kuin perinnän pitääkin toimia. Suositus YP:lle !

    • Suomalainen perintäyhtiö. Tehokas ja oikeudenmukainen

    • Anonyymi00048

      5/5 👍

    • Anonyymi00055

      Minulla ainakin joka kerralla ollut ihan toimiva. Yp hoitanut yritykseni perintää jo muutaman vuoden

    • Anonyymi00056

      Suomalainen. Omistaja Paavo Lehtinen. Lehtinen ollut esillä mediassa ainakin Iltalehden ja Hesarin artikkeleissa.

    • Anonyymi00058

      Nopea ja ystävällinen asiantunteva palvelu. Suositus👌👍

    • Anonyymi00059

      On kyllä todella tehokas perintä. Ilmainen jos riidaton ja perittävällä on y-tunnus

    • Anonyymi00068

      Tehokas perintä ja ystävällinen asiakaspalvelu. Asiantunteva perintätiimi ja lakiosasto

    • Anonyymi00069

      Toimiva perintä ja asiallinen henkilökunta. Vuokrasaataviin erikoistunut nykyään

    • Anonyymi00078

      Sain ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Rahat tuli melko nopeasti. Ilmainen ja aika nopea.

      T. Kristian

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe