Olisi perintätoimisto hakusessa. Onko teillä kokemuksia Ykkös Perintä nimisestä firmasta? Kotisivujen mukaan perii kaikki kulut suoraan velalliselta jos velallinen on yritys. Onko Ykkös Perintä tosiasiassa suomalainen vai jonkun ulkolaisen firman tytäryhtiö?
Ykkös Perintä
22
3556
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäskö sun luuseri tehä sellasia laskuja, jotka on perusteltuja.
- Anonyymi
Tottakai laskut on perusteltuja. Kuulostat katkeralta. Olitkohan kyseisen firman perittävänä?
- Anonyymi
Olen käyttänyt Ykkös Perintää muutaman kerran ja palvelu oli minulle ilmainen ja tähän mennessä kaikki laskut on peritty loppuun. Suositus tälle firmalle
- Anonyymi
Suomalainen omistaja on kaupparekisterin mukaan ainakin
- Anonyymi
Velalliselle ihan hiton ankara. Pakoon et pääse maksamatta vaikka mitä selität.
- Anonyymi
Minua huijattiin tämän perintätoimiston osalta. Perintää ei tehty oikein ja minulta veloitettiin heidän väärin tehdystä perinnästä kuluja. Enkä edes saanut kuin osan perityistä varoista takaisin. En suosittele. Se omistaja Paavo on täysi mulkku
- Anonyymi
samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Ykkösperintä/Paavo Lehtinen älä käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Ykkösperintä/Paavo Lehtinen älä käytä.
Kuulostat velkaantuneelta kun noin katkeroittaa. YP on mulle ainakin hoitanut ihan jämptisti niinku pitääkin
- Anonyymi
Tekikö ne väärin kun pakottivat maksamaan? Täällä sitten itketään kun itse aiheuttanut omat ongelmat
- Anonyymi
Aivan sama kokemus. Kun perittävä alkaa kiukuttelemaan, perivät toimeksiantajalta kaikki kulut ja heittävät hanskat naulaan. Ei voi suositella kenellekkään.
- Anonyymi
Täällä myös samaa mieltä. Ihan paska perijä, saa mitään aikaiseksi. Uskoo enemmän perittävää kuin toimeksiantajaa, eivät ymmärrä faktoista mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös samaa mieltä. Ihan paska perijä, saa mitään aikaiseksi. Uskoo enemmän perittävää kuin toimeksiantajaa, eivät ymmärrä faktoista mitään!
Tyypillisesti asia mitä hoetaan faktana on yksipuolinen suppea mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillisesti asia mitä hoetaan faktana on yksipuolinen suppea mielipide.
Mutta toimistosta silti samaa mieltä
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ihan on paska toimisto, jos eivät saa kuluja perittyä velalliselta , käyvät perinnän antajan kimppuun. En suosittele kellekkään!
- Anonyymi
ne on vissiin sitten katsoneet jenkki leffoja? nooh tulee eteen semmonen ovi josta saa 9mm lentopostia kun menee uhkailemaan se on varma....
- Anonyymi
En voi suositella perintäkumppaniksi. Tekevät itse mokia joista laskuttavat ylimääräistä ja toiminta on epämääräistä. Kannattaa olla hyvin tarkkana kun toimii heidän kanssaan ettei tule huijatuksi.
- Anonyymi00019
Erittäin epämiellyttävä kokemus näin ensimmäistä kertaa perintäpalvelua käyttävänä. Todella huonoa asiakaspalvelua. Onneksi itsellä kokemus jäi vain kyselyn tasolle. Viesteihin sai vain tylyn vastauksen jossa ei edes kysymyksiin vastattu.
- Anonyymi00021
Kotisivuilla kerrotaan ensin otsikossa oikeusnotaareista ja juristeista ja perään lakimiehistä
Oikeusnotaari ei ole lakimies. Tutkinto on opiskelun alkupuolen välitutkinto.
Tuntiveloitus 375 tunti ja alv päälle näyttää hurjalta normaalin nähden. Vieläpä lukee alkavalta tunnilta. Opiskelijan tekemä työ eli oikeusnotaari on 250 euroa ja alv päälle . - Anonyymi00022
Paljonkohan Ykkösperintä Oy maksaa kokemattomalle opiskelijapojalle ja -tytölle tunnissa ? 14-15 euroa ?
- Anonyymi00023
Kallis koko sivun ilmoitus oli Hesarin etusivulla. Tuntuu järjettömältä mainonnasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906