vain vaihda nykyistä elämäääsi siihen naiseen.
On kyllä nätti ja kiva kaikinpiolin, mutta et vain tiedä hänestä kaikkea.
Ei ole tarkoitus loukata teitä kumpaakaan tai mitenkään, mutta ajattelen mies sinun parhaaksi.
Mies älä nyt,
179
2946
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa pikemminkin olla oma lehmä ojassa...
Anna vaan miehen itse ottaa asioista selvää jos niikseen tulee.- Anonyymi
Niin anteeksi, on tämä vähän noloa.
Tuntuu, että olen hirveä ihminen kun kirjoitan näin. Saa mies tehdä tietenkin miten haluaa, mutta toivoisin että tutustuu ensin naisee ennen kuin tekee isoja päätöksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että olen hirveä ihminen kun kirjoitan näin. Saa mies tehdä tietenkin miten haluaa, mutta toivoisin että tutustuu ensin naisee ennen kuin tekee isoja päätöksiä.Kukaan ei ole valheidenvuoksi ottamassa ketään.
Manipulointia riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että olen hirveä ihminen kun kirjoitan näin. Saa mies tehdä tietenkin miten haluaa, mutta toivoisin että tutustuu ensin naisee ennen kuin tekee isoja päätöksiä.Niinhän mä olen tehnytkin jo ja ottanut asioista selvää hänen suhteen. Sivusta m-n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että olen hirveä ihminen kun kirjoitan näin. Saa mies tehdä tietenkin miten haluaa, mutta toivoisin että tutustuu ensin naisee ennen kuin tekee isoja päätöksiä.Sinunlaisia olisin halunnut tuntea, erehtynyt hyväuskoisuuttani tietynluonteisista naisista, osaavat peittää sen pahuuden itsestään. Itse erehdyin, kun halusin uskoa toisesta liian hyvää. Hänen käytös oli ristiriitaista ja sinunlaisen kommentit uskon, olisi auttanut minua lopettamaan sen hyvään uskomisen hänestä.
Sokea olin ja osin haluni uskoa hyvään hänestä petti minut, vaikka tiesin hänen herkkyyden ja heikkouden. Uskoin pystyväni auttamaan häntä siinä, mutten uskonut hänen petollisuuteen/ uhriutumiseen riittävästi. Luottamuksen puute muihin on oma heikkouteni.
Kyt samaa uskon hänelläkin olleen, mutten halunnut uskonut siihen hänen pahuuteen. Tyhmä olin hyvä uskoisuuttani, siksi uskon arvostavani nykyisin sinun tavalla ajattelevia entistä enemmän, voi kun sinunlaisia olisi enemmän 🧐 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaisia olisin halunnut tuntea, erehtynyt hyväuskoisuuttani tietynluonteisista naisista, osaavat peittää sen pahuuden itsestään. Itse erehdyin, kun halusin uskoa toisesta liian hyvää. Hänen käytös oli ristiriitaista ja sinunlaisen kommentit uskon, olisi auttanut minua lopettamaan sen hyvään uskomisen hänestä.
Sokea olin ja osin haluni uskoa hyvään hänestä petti minut, vaikka tiesin hänen herkkyyden ja heikkouden. Uskoin pystyväni auttamaan häntä siinä, mutten uskonut hänen petollisuuteen/ uhriutumiseen riittävästi. Luottamuksen puute muihin on oma heikkouteni.
Kyt samaa uskon hänelläkin olleen, mutten halunnut uskonut siihen hänen pahuuteen. Tyhmä olin hyvä uskoisuuttani, siksi uskon arvostavani nykyisin sinun tavalla ajattelevia entistä enemmän, voi kun sinunlaisia olisi enemmän 🧐Totta kuitenkin sekin, että mustamaalaajat voivat tällä keinoin pilata monta hyvääkin suhteen alkua? Ovat pahantahtoisia ja siten saavat itselle sitä hyvää mieltä, kun tuottavat muille sitä pahaa mieltä. Valitettava tosiasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaisia olisin halunnut tuntea, erehtynyt hyväuskoisuuttani tietynluonteisista naisista, osaavat peittää sen pahuuden itsestään. Itse erehdyin, kun halusin uskoa toisesta liian hyvää. Hänen käytös oli ristiriitaista ja sinunlaisen kommentit uskon, olisi auttanut minua lopettamaan sen hyvään uskomisen hänestä.
Kyt samaa uskon hänelläkin olleen, mutten halunnut uskonut siihen hänen pahuuteen. Tyhmä olin hyvä uskoisuuttani, siksi uskon arvostavani nykyisin sinun tavalla ajattelevia entistä enemmän, voi kun sinunlaisia olisi enemmän 🧐Sä et tainnut edes oikeesti tutustua etkä selvittää millainen se nainen on.
Uskoitko kenties vaan muiden puheita sekä palstalla matkijoiden juttuja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tainnut edes oikeesti tutustua etkä selvittää millainen se nainen on.
Uskoitko kenties vaan muiden puheita sekä palstalla matkijoiden juttuja?Ei ollut tarvetta tutustua lähemmin, kun paljasti itsestään sen toisen puolen, mikä oli itselle yllätys. Toki muuttui myös siitä ensivaikutelmasta, jonka antoi päinvastaiseksi. Epäilyä toki olikin. Ei ollutkaan niin kiltti nainen kuin antoi hymyillään ym. ymmärtää aluksi. Ehkä varovaisuuteni häntä kohtaan vaikutti asiaan eli pelko paljastua tuntui mahdolliselta, joten muuttui käyttäytyminen sen takia kiltistä muuksi? Vain olettamuksia. Paha oli, se tuli selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoitko kenties vaan muiden puheita sekä palstalla matkijoiden juttuja?Se taitaa olla mieheksi,ei mikään nainen,trans mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taitaa olla mieheksi,ei mikään nainen,trans mies!
Rikoo on riskillä ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tarvetta tutustua lähemmin, kun paljasti itsestään sen toisen puolen, mikä oli itselle yllätys. Toki muuttui myös siitä ensivaikutelmasta, jonka antoi päinvastaiseksi. Epäilyä toki olikin. Ei ollutkaan niin kiltti nainen kuin antoi hymyillään ym. ymmärtää aluksi. Ehkä varovaisuuteni häntä kohtaan vaikutti asiaan eli pelko paljastua tuntui mahdolliselta, joten muuttui käyttäytyminen sen takia kiltistä muuksi? Vain olettamuksia. Paha oli, se tuli selväksi.
Pskat luulet omias...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että olen hirveä ihminen kun kirjoitan näin. Saa mies tehdä tietenkin miten haluaa, mutta toivoisin että tutustuu ensin naisee ennen kuin tekee isoja päätöksiä.Ei kuule kyllä siinä on nyt tosi kyseessä heti paukkaa alttarille ensi treffeillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoitko kenties vaan muiden puheita sekä palstalla matkijoiden juttuja?Juurikin näin ja tilastotieteisiin sekä todennäköisyyskäyriin päälle! Itse ei vaivautunut ottamaan naiselta selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tarvetta tutustua lähemmin, kun paljasti itsestään sen toisen puolen, mikä oli itselle yllätys. Toki muuttui myös siitä ensivaikutelmasta, jonka antoi päinvastaiseksi. Epäilyä toki olikin. Ei ollutkaan niin kiltti nainen kuin antoi hymyillään ym. ymmärtää aluksi. Ehkä varovaisuuteni häntä kohtaan vaikutti asiaan eli pelko paljastua tuntui mahdolliselta, joten muuttui käyttäytyminen sen takia kiltistä muuksi? Vain olettamuksia. Paha oli, se tuli selväksi.
Oi voi repukkaa!! Oliko kevytkenkäinenkin kaiken muun kataluuden päälle?
- Anonyymi
Eikö olekin ihanaa elää tällaisessa misogyynisessä pseudotodellisuudessa, että joku nainen ohjailee randomia anonyymilla palstalla? Gupen aloitus selvästi, hakee ns teikäläisiltä huomiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän mä olen tehnytkin jo ja ottanut asioista selvää hänen suhteen. Sivusta m-n
Ei kuulosta hyvältä ikinä nämä potentiaalisten ”selvittäjien” ulostulot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole valheidenvuoksi ottamassa ketään.
Manipulointia riittää.Älkää kukaan vaan tehkö mitään, niin ettei tee virheitäkään. Oliko tää ny sitä manipulointia? sun tekstissä on sensaation makua kyllä ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kuitenkin sekin, että mustamaalaajat voivat tällä keinoin pilata monta hyvääkin suhteen alkua? Ovat pahantahtoisia ja siten saavat itselle sitä hyvää mieltä, kun tuottavat muille sitä pahaa mieltä. Valitettava tosiasia.
Ei guppe tää sun show oikein lähe enää, ees niille tietyille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kuitenkin sekin, että mustamaalaajat voivat tällä keinoin pilata monta hyvääkin suhteen alkua? Ovat pahantahtoisia ja siten saavat itselle sitä hyvää mieltä, kun tuottavat muille sitä pahaa mieltä. Valitettava tosiasia.
Sehän on melkein ku sais ite ku sotkeentuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoitko kenties vaan muiden puheita sekä palstalla matkijoiden juttuja?Mitä sää iso mies haastattelet ittees ku sulla ois suuriakin linjoja mistä valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensisuudelma ja sitten kylmeni? Se on ehkä joku nivelvaihe sitten sekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nimitellä siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pskat luulet omias...
No ei tää guppe varmuudella mitää lähentyny ainakaan oo kenenkää kanssa jos sitä tarkotit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla transukin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, eihän se välttämättä ole mustamaalaamista oman "nautinnon" takia vaan oikeasti joku muu tuntee paremmin sen ihmisen. Seurusteluvaiheessahan kaikki antaa itsestään hyvän kuvan, eikö vain? Muut piirteet paljastuu pikkuhiljaa. Tuskin kukaan meistä umpirakastuneena edes uskoo siitä ihanasta mitään pahaa ja ajattelee vain, että kateelliset kalisee. No aika näyttää ja sitten muistaa "olis pitänyt uskoa". Ihmismieli on niin kummallinen.
- Anonyymi
Turhaan yrität puuttua, huolehtisit vain omista asioistasi. Kaksi ihmistä, jotka ovat tarkoitettuja toisilleen päätyvät lopulta yhteen. Rakkaus voittaa. Sitä ei voi kukaan estää, et edes sinä katkera henkilö.
- Anonyymi
Juurikin näin👍🏼 kuka voi sanoa noin "älä ota sitä naista et tiedä hänestä kaikkea"?🤮
Vaikka kuinka kuvittelisi olevansa vaikutusvaltainen nainen, niin ei kaikkeen voi valitettavasti vaikuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin👍🏼 kuka voi sanoa noin "älä ota sitä naista et tiedä hänestä kaikkea"?🤮
Vaikka kuinka kuvittelisi olevansa vaikutusvaltainen nainen, niin ei kaikkeen voi valitettavasti vaikuttaa.Miten guppe tämä naiseus nyt nivoutuu eri asiayhteyksien välillä? En oo kai tarpeeksi toksinen ymmärtääkseni tätä
- Anonyymi
Haluat vain toisten parasta... Sulla vain hyviä aikeita...
- Anonyymi
Anteeksi.
Ei olisi pitänyt tätä aloitusta tehdä. En ole katkera tai mustasukkainen, ja pidän molemmista. Halusin olla vain rehellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.
Ei olisi pitänyt tätä aloitusta tehdä. En ole katkera tai mustasukkainen, ja pidän molemmista. Halusin olla vain rehellinen.Olet katkera ja mustasukkainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.
Ei olisi pitänyt tätä aloitusta tehdä. En ole katkera tai mustasukkainen, ja pidän molemmista. Halusin olla vain rehellinen.Sä et taida edes tuntea toista ainakaan niistä. Tuskin kumpaakaan luulisin näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.
Ei olisi pitänyt tätä aloitusta tehdä. En ole katkera tai mustasukkainen, ja pidän molemmista. Halusin olla vain rehellinen.Olet kyllä todellinen ystävä naiselle. Hän varmasti arvostaa sinun huoltasi tuosta miehestä. Kerro toki sama asia tuolle naiselle, minkä kirjoitit tänne.
Selkäänpuukotus on parasta! 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä todellinen ystävä naiselle. Hän varmasti arvostaa sinun huoltasi tuosta miehestä. Kerro toki sama asia tuolle naiselle, minkä kirjoitit tänne.
Selkäänpuukotus on parasta! 😘Tuskin se mies ees tosta ois kiinnostunut kun ei näytä miltään jos vaikka itteeni vertaan. Sori siitä. 11:20
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä todellinen ystävä naiselle. Hän varmasti arvostaa sinun huoltasi tuosta miehestä. Kerro toki sama asia tuolle naiselle, minkä kirjoitit tänne.
Selkäänpuukotus on parasta! 😘Sivusta - ei ollut minulta (lähistöltä) aloitus. En tee aloituksia juuri koskaan. Tapelkaa keskenänne. Tuo asuu vielä lähempänä sua kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet katkera ja mustasukkainen
Just!👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.
Ei olisi pitänyt tätä aloitusta tehdä. En ole katkera tai mustasukkainen, ja pidän molemmista. Halusin olla vain rehellinen.Mikä tää sun positio ym guppe on tässä upeassa tarinallisuudessa? Ja ennen kaikkea- kumpi sukupuoli? Krooh tätä🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet katkera ja mustasukkainen
Sulla on ollu tekemistä tuottaa tätä hönöä teesiä yleistettäväkai tiedoksi täältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et taida edes tuntea toista ainakaan niistä. Tuskin kumpaakaan luulisin näin.
Yritätkö sinä haastaa tälle gupelle taas jostain pariskunnasta? Siihen on sitten hyvä lopettaa taas yksi vuosi👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkäänpuukotus on parasta! 😘Onpa sinulla guppe stereotyyppinen teatteri tässä dialogissa itsesi kanssa, sopii hyvin tänne jännäjennoille summuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - ei ollut minulta (lähistöltä) aloitus. En tee aloituksia juuri koskaan. Tapelkaa keskenänne. Tuo asuu vielä lähempänä sua kuin minä.
Jännää on guppe se, että pätevät tapaukset saattaa yrittää päätellä nohevana jotain näistä järjen vastaisista repliikeistäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just!👍
Niin olet, tuossa suhteessa sun kannattaa tukeakin itseäsi, sillä vajetta voi olla muuten
- Anonyymi
Taidat olla sama kirjoittaja joka on tänne tehtaillut niitä viestejä joissa koitetaan vaikuttaa johonkin mieheen, ettei naista kiinnosta ja nainen haluaisi tauon kun mies ei vastaa. Tiedät miehen käyttäytymismallit ja käytät niitä hyväksesi postauksissasi rikkoaksesi välit. Selvästi ajat omaa etuasi, etkä välitä miehen onnellisuudesta vaan vain omastasi. Tekstisi kuvaa ennemminkin sinua.
- Anonyymi
Kuka hullu ottais ton apguben,leikkikää vaan eskenänne!
- Anonyymi
” Tiedät miehen käyttäytymismallit ja käytät niitä hyväksesi postauksissasi rikkoaksesi välit. ” Nyt oli guppe pätevä analyysi tästä aloituksestas ns mikämikämaan asukkaiden mielestä esim👍
- Anonyymi
Mä en ainakaan enää lähesty ketään miestä. Sen verran on haaskalinnut puhuneet minusta pahaa. Mukava kuulla kun tuttava sanonut yhdellekin että älä nyt vain tuon akan kanssa ala mitään kun se on ihan kauhea. Että näin.
- Anonyymi
Sähän on kuulemma juoppo.
- Anonyymi
Lopulta ns markkinat on aina naisen puolelta kiinni. Vähän väriä teatterisi guppe
- Anonyymi
En minäkään enkä ole lähestynyt ehkä jossain hömpässä jutussa. Haaskalinnut todella osaa valistaa niin ei tarvitse ottaa itse selvää, mutta millanen mies kuuntelee haaskalintuja? Haaskaukko vai sellanen jolle pitää hommata mekko?
- Anonyymi
Tuskinpa sinäkään tiedät. Ei kannata uskoa kuulopuheisiin. Anna toisten elää elämäänsä.
- Anonyymi
Niin kyllä meitä on monta saman miehen perään. Et ole ainut.
- Anonyymi
Typerä luoda kuvaa siitä että moni olisi palstalla saman miehen perään.
Mitä aloitukseen tulee niin tuskin tällä miehellä ja naisella on edes mitään meneillään.
Varmasti nauraisivat jos tietäisivät mitä täällä heistä kirjoitetaan ja ajatellaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä aloitukseen tulee niin tuskin tällä miehellä ja naisella on edes mitään meneillään.
Varmasti nauraisivat jos tietäisivät mitä täällä heistä kirjoitetaan ja ajatellaan.Ehkä silti yksi mies oli, mutta hän taisi nopeasti hokata, että häntä yritettiin leikkimielisesti kiusia.😁
Söpö on hän, ja toivottavasti ei ole suuttunut. 🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä silti yksi mies oli, mutta hän taisi nopeasti hokata, että häntä yritettiin leikkimielisesti kiusia.😁
Söpö on hän, ja toivottavasti ei ole suuttunut. 🥰Jäitte kaikki ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäitte kaikki ilman.
Sivusta - Sit en kyllä ymmärrä miksi minä jäin ilman kun olen pysynyt erossa noista juonitteluista.
Voisit tulla syömään taas joku päivä jos nyt ees liittyi muhun tämä 💋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti nauraisivat jos tietäisivät mitä täällä heistä kirjoitetaan ja ajatellaan.Ehkä sä kokonaisuudessaan kelaat tätä guben aloitussettiä vähä vääristyneesti. Ja vastasit gupelle itelleen muuten taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä silti yksi mies oli, mutta hän taisi nopeasti hokata, että häntä yritettiin leikkimielisesti kiusia.😁
Söpö on hän, ja toivottavasti ei ole suuttunut. 🥰Nämä nyanssit poikkeavat lie gubbe jyrkästi toisistaan? Krooh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Sit en kyllä ymmärrä miksi minä jäin ilman kun olen pysynyt erossa noista juonitteluista.
Voisit tulla syömään taas joku päivä jos nyt ees liittyi muhun tämä 💋Näin just siitä piirakkaa ja pullaa turpaan vaan, minä pistouvaan ei minun draama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin just siitä piirakkaa ja pullaa turpaan vaan, minä pistouvaan ei minun draama
Iso sali kekkereille, eivätkä he tulleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin just siitä piirakkaa ja pullaa turpaan vaan, minä pistouvaan ei minun draama
Mitähän yrität kertoa? Et selkeästi ole JV
- Anonyymi
No kyllä varmaan. Tuon sakin hahmot voisi mennä sirkukseen 🤡😉
- Anonyymi
Sanoma on hyvä. Keneltä naiselta kenelle miehelle on viestisi? Sen kun vielä kertoisit. m>n
- Anonyymi
Sä kirjoittelet guppe itsestäsi todella hämäävästi, oot melkein kurkoja
- Anonyymi
Mikset kertovat tätä sille miehelle suoraan?
- Anonyymi
Menepäs nyt lapsonen takaisin omalle hiekkalaatikolle leikkimään.
Et edes tiedä kuka mies ketä naista täällä on ottamassa. Ei täällä ole sinut tuttujasi tai naapureitasi kirjoittelemassa.
Aikuiset ihmiset osaavat tehdä omat ratkaisunsa ilman palstahörhöjen neuvoja.- Anonyymi
Ei kai palstalta ketään oteta. Manipulointia riitojen saamiseksi. Kaikkea nähty, mutta ei ihan rahanvuoksi näin häilyviä juttuja.
- Anonyymi
Etköhän sinä guppe haet huomiota näiltä elämän janoisilta juuri tuolla kaavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai palstalta ketään oteta. Manipulointia riitojen saamiseksi. Kaikkea nähty, mutta ei ihan rahanvuoksi näin häilyviä juttuja.
Mahtavaa sanailua monologien guppe, eli teesi toiset maksaa satasen ettei naapuri saa viittä pitää siis kutinsa?
- Anonyymi
Kyllä se yhteen päätyminen vaatii lopulta paljon työtä ja kompromisseja ja yhteisiä päämääriä. Kukaan tuskin parin tapaamisen perusteella päätyy vielä yhteen kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Hyi mitä ne kompromissit on?
- Anonyymi
Ei se tule kiinni saamaan älä huoli
- Anonyymi
Juu ei saa kiinni kun joku yhteyksien säätäjä välistä vetäjä tms on olemassa. H*kker*....
- Anonyymi
Lopeta jo. Ei se nainen sua halua ja syystäkin.
- Anonyymi
Lopeta jo jumalauta! Ei halua sua!
- Anonyymi
Turpa kiinni.
- Anonyymi
Onko se hullu a 🤣
- Anonyymi
Kukas se siellä? Iso röhnä vai mummorotta?
- Anonyymi
Etkö jumalauta osaa lopettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piriiiiiiiiiii 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piriiiiiiiiiii 🤣
Et. Saa. Takasin. Vaikka. Mitä. Tekisit. Pysy. Ihan. Helvetin. Kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se siellä? Iso röhnä vai mummorotta?
Mummot varmaan hakee seuraa nettipalstalla.
Ennenvanhaan oli kirjeenvaihtoa ja sitä ennen haluttiin tavata tai tavattiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenvanhaan oli kirjeenvaihtoa ja sitä ennen haluttiin tavata tai tavattiin.+40v ei ole mummo ja hyvin kaukana rotasta muutenkin. Oon sen verran kypsä etten käyttäydy noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenvanhaan oli kirjeenvaihtoa ja sitä ennen haluttiin tavata tai tavattiin.Kyl ne mummotkin tajuu aika paljon näistä kirjoittajista!toinen on gubbe piripää ja toinen on ihan tavallinen suomalainen mies,joka esiintyy myös vilmana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhä tämä gupen kimara ole ollut joka toisessa sen aloituksessa kuten moni muu jankutus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piriiiiiiiiiii 🤣
Minusta se on aika traaginen päihde huhuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenvanhaan oli kirjeenvaihtoa ja sitä ennen haluttiin tavata tai tavattiin.Ja miehet soitti pianoa ja viihdytti yleisöä, mikä on pointti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40v ei ole mummo ja hyvin kaukana rotasta muutenkin. Oon sen verran kypsä etten käyttäydy noin.
Ootas guppe mä palaan tähän ikäkausikäyttäytymiseen vielä esim viiskymppisten uusteinien osalta
- Anonyymi
Oletko se sama joka on mustasukkausena spämminyt koko eilisen tänne?
- Anonyymi
Kyllä se on. Eiks tääl just ollut pari päivää sitten joku nainen uhkailemassa itsemurhalla ja ties millä jos ei mies viestittele tai anna huomiota. Otti vissiin uuden tekniikan käyttöön kun mustasukkainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on. Eiks tääl just ollut pari päivää sitten joku nainen uhkailemassa itsemurhalla ja ties millä jos ei mies viestittele tai anna huomiota. Otti vissiin uuden tekniikan käyttöön kun mustasukkainen on.
Muuten ihan jees mut älä vtun l*useri näitä laita sen syyksi. Se kyllä laittaa sanottavansa vaan sen yhden ja ainoan aloituksiin. Sä tunnut tykkäävän mustamaalata sitä edelleen. Sä et tainnut tajuta vieläkään että luulette ihan väärin ja sekotatte ihmisiä joiksikin toisiksi keitä ne onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulla on gubbe edelleen guppe hönöille sama taktiikka, että mainostat eilistä aloitustasi. Näin nää kai junnaa täällä.
- Anonyymi
Et saa vitun luuseri mua takasin vaikka kuinka jauhasit! Se on ohi!
- Anonyymi
Hän on juuri sopiva nainen minulle <3 ! Hän haluaa että painan häntä paljaalla !
- Anonyymi
No hei Jarkko, mistä päättelet, että liittyi minuun ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei Jarkko, mistä päättelet, että liittyi minuun ?
Poikaparka oot sekaisin
- Anonyymi
Onks nainen koskaan ehdottanut kenellekään vakisuhteessa, että kokeillaako uutta juttua🥱
- Anonyymi
Lopeta jo! Hyväksy että tää nainen jota kiusaat ei ota sua takasin.
- Anonyymi
Nämä ei sitten koske meitä M...
Senkun muistat jos näitä jatkuvasti luet..
Itse en täällä aikaani kuluta.
Meillä asiat ihan ok. mitä tulee toisiimme.
Kaikki kunnossaA 😉💞- Anonyymi
Muuten vaan kirjoittelet täällä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joo. Sinä varmaan asut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joo. Sinä varmaan asut.
Otetaanpa selvää,kuka täällä asuu? Ap han se o!
- Anonyymi
😆kaikki kunnossa suhde hoituu suolipalstalla uskothan rakas kun sanon unelmien suhde😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämäkin ”kirjain” kuuluu gupen ohjelmanumeroon petäjien mies maalta mikä lie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaanpa selvää,kuka täällä asuu? Ap han se o!
Voi vetun kuustoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆kaikki kunnossa suhde hoituu suolipalstalla uskothan rakas kun sanon unelmien suhde😅
Sut guppe tunnistaa ja erottaa muista kun teolliset omaa tekstiäsi ihan yhtä autuaasti ku eräät uskoo niihin ns, mut silti
- Anonyymi
Olet vaan mustasukkanen.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla, minun ainakaan 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla, minun ainakaan 😏
🤣 wth
- Anonyymi
Mä yleensä tiedän enemmän kuin tarpeeksi ettäkö edes kiinnostuisin
- Anonyymi
Sehän tiedetään, että tiedät.
- Anonyymi
Good for you champion
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tiedetään, että tiedät.
Onkohan sulla suunta hukassa? Ja jep hieroks viä periferian naamaan tätä, kiitti. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sulla suunta hukassa? Ja jep hieroks viä periferian naamaan tätä, kiitti. Sivusta
Oh god have been so so patient, all right
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hiero vaan itte! Niin sairasta.
- Anonyymi
Kyllä on kova pyörremyrsky tässä kattilassa
Yrittää joku musta maalata ja esiintyä muuna naikkosena🤔- Anonyymi
Ei oo kyllä pyörremyrsky osallinen mihinkään vaikka vaikuttaakin sille. 😪😤
- Anonyymi
Kunhan nainen on jollain negatiivisella tavalla keskiössä sun keukeualoituksissa, guppe😉
- Anonyymi
...ja eristäminen jatkuu 😅
Kenenä sä hakkeri nyt esiinnyt? Peruukki päähän ni menet jo lähes naisesta.
Saitko hyvät tiedot joidenkin muiden laitteiden kautta?
Taidokasta ihmissuhteiden sotkemista. Ei se nainen sinuun lämpene.- Anonyymi
Se kuuluisa hakkeri on kylläkin nainen
- Anonyymi
Hyvä yritys biaaaatch
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin sanot ja olet aivan varma asiasta niin luulis että oisit kertonut nille tyypeille jotka on hakkeroitu. Koska jos sä tiedät etkä kerro oot osallinen siihen touhuun ja joudut vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä himputtia😃 voi ei sillaiko sun maneerit tunnistanu, et ollukka ingognito
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä yritys biaaaatch
Ja suunta fokus funktio on (gupella) mikä?
Vaihtasin nykyisen elämäni mieluusti jos saisin olla Veeran kaa, eläisin mieluummin oikeessa elämässä kuin runescapessa tai , se olis kivempaa ja paremmaks mulle.
Tietyistä mukavuuksista luonnollisesti luovuttais, mutta niiden tilanne tulis elämyksiä ja kokemuksia, jotka tekis siitä kaikesta sen arvoista. En muutenkaa haluis naista jonka täytys pitää musta huolta, vaan suoraan sanottuna rakastaisin lelliä toista, koska rakastan antaa kaikkeni ihmisille josta pidän oikeasti, en tiiä mitään parempaa fiilistä. Valitettavasti en pidä lähes kestään ihmisestä täl tavoil kun hänest.... :( ei muis mitää vikaa, mut mä oon tällänen.. "vaativa" , mul on tosi korkeet standardit, ja en voi oikein sietää mitään moukkamaisuutta, ilkeyttä, tai ihan liiallista tyhmyyttä, sellasta että ei tajua mitään mun juttuja.... tulee olo etten voi puhua mitään, eikä se oo kenenkää vika, mut tiedän mitä kaipaan ihmises. Empatiaa, herkkyyttä, luovuutta, posiitivisuutta, tunteikkuutta ja "samanlaista mieltä".- Anonyymi
Kuka oot, kirjailija
- Anonyymi
Pakottava halu vastata tähän.
Ei kannatakaan vaihtaa. Minä en ole täällä maapallolla kilpailemassa kenenkään miehen suosiosta. Enkä haluaisi miestä, joka on niin päättämätön, että hän tarvitsisi apua ulkopuolelta naisvalintoihinsa.
Mielenkiintoista myös, että aloittaja kertoi pitävänsä kummastakin henkilöstä, joita ei halua yhteen. Olisiko sinulla miehelle joku parempi ehdokas? 😉- Anonyymi
Haluan 2 ihmistä yhdeksi. Kakaosten vastakohtaa. Minusta tämä palsta vastaa siihen haluun.
- Anonyymi
Entäs tällainen keskinäinen esitaistelu guppe- miten suhtautuisit naisena siihen?
- Anonyymi
Älä puutu muiden elämään ja päätöksiin . Oma lehmä ojassa ihan selkeästi. Inhottavaa ja vastenmielistä toimintaa.
- Anonyymi
Mies on aloittaja ei nainen! Kannattaa unohtaa tämä ketju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on aloittaja ei nainen! Kannattaa unohtaa tämä ketju.
Ei kannata. Ihminen itse ilmaiskoon haluaako vaiko ei. Sinun ei kuulu puuttua muiden elämään ja päätöksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Ihminen itse ilmaiskoon haluaako vaiko ei. Sinun ei kuulu puuttua muiden elämään ja päätöksiin!
Aloittaja yrittää, ny vaihtaa tyhmää aloitust miehen syyksi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja yrittää, ny vaihtaa tyhmää aloitust miehen syyksi 🤣
Kelaa minä juoni ja mikä yritys vaikuttaa yleisöön🥱 esim sulla palstaa elämän areenana priorisoiva. Anna olla jo
- Anonyymi
Elämä on kuin suklaarasia, yrität pitää kiinni parhaista paloista, mutta aina joku muu ehtii ensin. Kuka sai ja kenet? Vai jaettiinko tässä jo joku nainen kimppakivaan🤭
- Anonyymi
Aloittaja on mies!! miksi, et ymmärrä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on mies!! miksi, et ymmärrä sitä.
No kun se on tämä mies itse kun ketjuahan täyttää enimmäkseen
- Anonyymi
No kerrohan sinä mitä pitäs tietää, kun tänne avauduit. Vai oisko pelkkä provo?
- Anonyymi
Sä se oot sit niin ”keen ken”. Hyvä jos uskot itse tiuhasti vaihtuvaan asiaasi
- Anonyymi
Eihän elämää koskaan vaihdetakkaan siihen toisinaan sisällytetään uusia ihmisiä toisinaan siitä poistetaan ihmisiä ja joskus jätetään ihmisille hyvästit hautajaisten muodossa vieläkö pitää yrittää asia yksinkertaisemmin kertoa
- Anonyymi
Sitähän se elämä on muuttuvaa ja eteenpäin menemistä, iloineen ja suruineen.
- Anonyymi
Jos tarkkoja ollaan niin en oo pyytänyt edes
että mies vaihtaa elämäänsä mihinkään.
Mä olen halunnut vaan ja ainoastaan että se mies saa kaiken sen mitä se tarvitsee ja on aina halunnut. Ja tiedoksi, tiedän kyllä etten ole se mitä se mies on halunnut. Katsos kun siinä ei ollut ihan sellasesta kyse. Välttämättä........
Niin joo tiedoksesi myöskin sellainen pikku juttu että se mies tietää kyllä erittäin hyvin
AIVAN KAIKEN tarvittavan ja tärkeän musta. - Anonyymi
Mulla 8kk vauva voinko antaa hänelle oliiviöljyä ja valkosipuli. Milloin leipä voi antaa?
- Anonyymi
Ei tarvitse pelätä. Kaipaan nyt rauhaa.
- Anonyymi
Huvittavaa viihdettä seurata vierestä avioliittodraamaa. Mies juoksee vieraissa sen minkä kerkiää ja vaimo kotona oottaa kiltisti haarat levällään.
- Anonyymi
Tntnnttntnöööö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tntnnttntnöööö
Gubbe . Gubbe
- Anonyymi
Ainii. T. Sofia Ps. Vaimolle terkkuja. Pannut olen sun ukkoas monta kertaa ja nähty on.
- Anonyymi
Mulla on vuodesta 98 ollut erään varatun miehen kanssa suhde.
Kummallakin oli huono seksi elämä kotona.
Tykkäsimme toisistamme ja oli vakipaikka missä saatiin harrastaa todella huippu seksiä pari kertaa viikossa. Henki kantti huoltui samalla. Meillä oli yhteensä 10lasta 3liitosta
. Ei se väärin ole nyt 66v kumpikin niin kerran kuussa miehen kanssa joskus useemmin suu seksiä ihana saada tässä iässä vielä huippu orgguja. Ulospäin kumpikin naimisissa. Veljeni tietää asiasta kun sen asunnossa tavataan. . - Anonyymi
Oikein paljon kiitoksia! Olen Sinulle kiitollinen varmaankin lopun ikääni. En todellakaan tiedä hänestä kaikkea.
- Anonyymi
Voi Heidi raukkaa, eikö mies halua sinua. Olet vanha ja tylsä.
- Anonyymi
Antaako rahamiehelle hoitoja hotellihuoneessa,
- Anonyymi
Joo me käydään hotellissa hommissa kun taloyhtiö on asentanut kamerat näihin asuntoihin 🙂
- Anonyymi
Haluatko valaista tätä visiota jollain tavalla ja vaikka sitä kenellä on rahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo me käydään hotellissa hommissa kun taloyhtiö on asentanut kamerat näihin asuntoihin 🙂
Tää gubbe debunkattiin jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää gubbe debunkattiin jo
Yks mr jaahas se ei vaa anna periksi
- Anonyymi
Kyllä sydän tietää aika vähästä, kun se oikean kohtaa kasvotusten. (sivusta ja naiselta)
- Anonyymi
Sittenkö voi romahtaa
- Anonyymi
Kun mies vaihtaa naista niin se vaihtaa vain naista eikä koko elämäänsä.
Kun nainen vaihtaa miestä niin se vaihtaa koko elämänsä.
Alkakaa nyt Iuuskat oikeasti elää muutenkin kuin miesten kautta.- Anonyymi
Tähän on helppo samaistua. Miehenä.
- Anonyymi
Just päinvastoin. Mies JOUTUU vaihtamaan elämänsä. Herää! Ollaan 2000-luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän on helppo samaistua. Miehenä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Keillä naisilla joku vaihtotori sitten on vai miten tämä pitäis ymmärtää?
- Anonyymi
Näin olis ehkä tapahtunut jos.........mutta........
Oikeesti kyllä paras oisi se että kumpikaan ei luovu mistään vaan kumpikin saa lisää.
♡naiseltaetelästä♡
- Anonyymi
Menehän nukkumaan ...
- Anonyymi
Nämä sun populistiset mutinat gupen rivien väleissä ei niin skulaa enää
- Anonyymi
Rotia ....pillua
- Anonyymi
Vaikka siitä ns sillä pääsis ei ole sen arvoista eikä ole koskaan ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka siitä ns sillä pääsis ei ole sen arvoista eikä ole koskaan ollut
Siitä ajatuksia päivään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ajatuksia päivään
I want blood now dude
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I want blood now dude
Me want me get, no no
- Anonyymi
Niinpä. Mitä sitä parasta vaihtamaan. Särkynyt sielu on vain olemattomana olemassa.
- Anonyymi
Jaahas mustasukkainen nainen palstalla
- Anonyymi
Kerrotko teennäinen jahas mies lisää tästä
- Anonyymi
Joillain jollain ongelma jos joku haluaa olla yksin. Hyvin on stalkannut koska luulee tietävänsä että nainen koko ajan yksin. Kertostalokyttääjän aloitus. Pohtii onko maapurilla kuppaa vai hiviä. Kannattaa perustaa elämä ittelles ihan ikioma!
- Anonyymi
kerrostalokyttääjä
- Anonyymi
2019 mua alettiin vanhassa kaupungissa kyttäämään silloinen alakerran naapuri kyttäs koiralenkit, kuunteli yölliset äänet ja kirjoitti lappuja rappukäytävään....Nykyään 2024 edelleen kaikki mitä teen kytätään. Hississä tekstit ja ja kaikki muu soopa netissä ja kun liikun . Seuraavassa elämässä toivoisin olevani mies. -sivusta
- Anonyymi
Mutta jos saa siitä fundeeraamisesta sisältöä päivään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2019 mua alettiin vanhassa kaupungissa kyttäämään silloinen alakerran naapuri kyttäs koiralenkit, kuunteli yölliset äänet ja kirjoitti lappuja rappukäytävään....Nykyään 2024 edelleen kaikki mitä teen kytätään. Hississä tekstit ja ja kaikki muu soopa netissä ja kun liikun . Seuraavassa elämässä toivoisin olevani mies. -sivusta
Jaa miten guppe tää sun sukupuoli muutti nyansseja?
- Anonyymi
Jokainen haalii omat ongelmansa. Älä murehdi, ellet itse ole ko muijaa haalimassa itsellesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730