Koira fantasia

Anonyymi-ap

Olen pitkään halunnut toteuttaa fantasiani olla koiran nussittavana. Mies haluaisi olla vieressä katsomassa. Koiran omistaja saisi tietenki halutessaan olla yleisönä. Emme vain tunne ketään sopivaa joka omistaisi uroskoiran. Löytyisikö täältä sopiva kontakti.

18

2579

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hemmetti mutta on älyttömän kiihottava ajatus että nainen antaa koiralle hyvää..mukava olisi aiheesta ajatuksia vaihtaa
      T. Labbisboy

• Anonyymi

Tämä on niin kiihottava fantasia. Onko sulla itsellä koira? Onko kokemusta asiasta?

-AP-

• Anonyymi

Heinolasta joskus haki nainen toista naista koirien pantavaksi jollain seuran haku palstalla. Sillä oli kaks isoa koiraa! Nais koira kivaa.....

• Anonyymi

Tää on vaan sellainen aihe mikä varmasti monia kiinnostaa mutta harva tunnustaa.
      T labbisboy

• Anonyymi

Vaikea kuvitella ettäkö joku mies haluaisi suhun koskia pitkällä tikullakaan tuon jälkeen mu onnea kannattaa ainakin jättää asia mainitsematta vai haluaako miehesi varmistua että eronne jälkeen saa sun uudet suhteet torpattua

• Anonyymi

Trol lol lol lol lol

• Anonyymi00019

Jos Oulusta löytyy naisia jotka haluaa ison rottweiler uroksen pantavana olla niin laittakaa viestiä. Paikka on ja luottamus 100%

• Anonyymi00020

Moro, Oulussa ois iso uros

• Anonyymi00021

Mun tekee mieli tehtavatkoulu (at) gmail.com

• Anonyymi00022

Iso koira panee parenmin kun mies.

• Anonyymi00023

Elämäni yksi suurimmista fantasioista on päästä näkemään kun koira astuu naista, jos tuollaisen naisen sais ittellensä, niin varmasti ostaisin samantien koiran.
      Onko alan harrastajilla jotain paikkaa jossa käydä keskusteluja näistä aiheista esim suljettu wa ryhmä ja mistä voisi olla mahdollista löytää mitä mahtavinta seuraa?

• Anonyymi00024

Voitko ottaa minut? Täällä niin paljon puhutaan, mutta kukaan ei uskalla ottaa yhteyttä ja toteuttaa fantasioita.
        tehtavatkoulu @ gmail. com

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Voitko ottaa minut? Täällä niin paljon puhutaan, mutta kukaan ei uskalla ottaa yhteyttä ja toteuttaa fantasioita.
        tehtavatkoulu @ gmail. com

Lähetin spostia

• Anonyymi00025

Tiedän muutaman nuoren naisen jotka nuolettaa ja naitattaa... helposti se koira oppii.

• Anonyymi00026

Millä koirarodulla on isoimmat vehkeet?

• Olis kiva katsella kun annat koiralle mua kiinnostais päästä narttu koiran kanssa touhuamaan mistä löytyis

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      141
      1324
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      70
      567
    Aihe