Olen pitkään halunnut toteuttaa fantasiani olla koiran nussittavana. Mies haluaisi olla vieressä katsomassa. Koiran omistaja saisi tietenki halutessaan olla yleisönä. Emme vain tunne ketään sopivaa joka omistaisi uroskoiran. Löytyisikö täältä sopiva kontakti.
Koira fantasia
8
1303
Vastaukset
- Anonyymi
Hemmetti mutta on älyttömän kiihottava ajatus että nainen antaa koiralle hyvää..mukava olisi aiheesta ajatuksia vaihtaa
T. Labbisboy- Anonyymi
Tämä on niin kiihottava fantasia. Onko sulla itsellä koira? Onko kokemusta asiasta?
-AP-
- Anonyymi
Heinolasta joskus haki nainen toista naista koirien pantavaksi jollain seuran haku palstalla. Sillä oli kaks isoa koiraa! Nais koira kivaa.....
- Anonyymi
Tää on vaan sellainen aihe mikä varmasti monia kiinnostaa mutta harva tunnustaa.
T labbisboy - Anonyymi
Vaikea kuvitella ettäkö joku mies haluaisi suhun koskia pitkällä tikullakaan tuon jälkeen mu onnea kannattaa ainakin jättää asia mainitsematta vai haluaako miehesi varmistua että eronne jälkeen saa sun uudet suhteet torpattua
- Anonyymi
Trol lol lol lol lol
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824