Ruokajakelut perseelleen.

Anonyymi-ap

Luin lehdestä spr n ruokajakelusta niin tälä viikolla oli 800 henkilöä jonottamassa,jotain ulkolaisia opiskelijoita ja sitten varm näitä piruuttaan hakijoita,resurssit on 450kassia elikä satoja jäi ilman.Jonottaa joku 1.5tuntia. Kuka sitten tarvii jakeluruokia kun toimeentulotuessa 9eur per päivä ravintoon. Sellaiseksi ruoanjakelu tarvis mennä että nimi ylhäällä ja joku 1krt viikossa sais tavallaan eu kassi.Monet ikäihmiset tarvitsivat apuja jos liikuntarajoitteita niin tuollaisille pitäs viedä kotio ruokia.Puliukkoja kautta aikain autettu kun kaikki rahat menee alkoholiin

40

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opiskelijoilla putjetit pienemmät kuin herroiksi elelevällä työmarkkinatukilaisella. Ja mielenterveystyöstä on leikattu ihan liikaa kun sinä kekkuloit vapaana.

• Anonyymi

Jahas että opiskelijan pitäisi oikeen tienata siinä on oikeen pitkäaikas notkujan aivopierua.Köyhillä on sellainen nuppi ettei sinne mene viesti perille sitten rautalangasta vääntäenkään.Jos helvetti köyhyyttä on niin täytyy tehdä asioilleen jotain.Nälkään te aikoinaan olisitte kuollu.Ruokajakelut on lopetettava tai tarkkaan valituille henkilöille vaan.Ruokajakeluista kun näytetään kuvia niin on siellä paskamahoja vetokärryjen kanssa.Suomessa on aivan riittävä perustoimeentulo.Ihmiset itse sössivät asiansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas että opiskelijan pitäisi oikeen tienata siinä on oikeen pitkäaikas notkujan aivopierua.Köyhillä on sellainen nuppi ettei sinne mene viesti perille sitten rautalangasta vääntäenkään.Jos helvetti köyhyyttä on niin täytyy tehdä asioilleen jotain.Nälkään te aikoinaan olisitte kuollu.Ruokajakelut on lopetettava tai tarkkaan valituille henkilöille vaan.Ruokajakeluista kun näytetään kuvia niin on siellä paskamahoja vetokärryjen kanssa.Suomessa on aivan riittävä perustoimeentulo.Ihmiset itse sössivät asiansa.

Köyhillä on sen takia iso maha, koska syövät vain hiilareita (esim. halpa makarooni) , se lihottaa vatsan seutua. Raha ei riitä vihanneksiin hedelmiin tai proteiinin. Proteiini kasvattaisi lihaksia, mutta se liian kallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on muutama työtoveri, jotka ovat tulleet Suomeen opiskelemaan hoitoalaa ja rahoittavat elämäänsä osa-aikatöillä. He eivät tosiaan elä herroiksi, vaan kituuttavat. He joutuvat maksamaan vuokransa ja ruokansa. Ainakin yksi heistä tulee hyvin köyhistä oloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhillä on sen takia iso maha, koska syövät vain hiilareita (esim. halpa makarooni) , se lihottaa vatsan seutua. Raha ei riitä vihanneksiin hedelmiin tai proteiinin. Proteiini kasvattaisi lihaksia, mutta se liian kallista.

Riittäähän raha viina kauppaan.

• Anonyymi

Se, mitä tapahtui linnan jonossa ja sitten vessassa, jää vessaan.

"Syvä Joki " (Kurkku)

wiik! wiik!

t. Usko Taka-hikiältä / Savo

• Anonyymi

Savossa on suomen isov*ttuisimmat naiset ja pienimunaisimmat ukot. Melkoinen ristiriita mutta johtuu afrikkalaisista työmiehistä joista isontalon iita saanut vipuvartta.

• Anonyymi

Ruokajakelut toimii ilmaisen ämpärin tavoin ahaa jukoliste jotain saa ilmaiseksi ni äkkiä sinne.Joutus ihmiset tekeen ensin jotain sitten vasta sais kassin. Joissakin tapauksissa ruokajakelut mahdollistaa päihteiden käytön niin tuollaiset pitäs ohjata kuntouttaviin töihin.

• Anonyymi

Kerrohan älyn jättiläinen miten kuntouttava työtoiminta pitäisi päihteitä käyttävän erossa nautinnostaan? Luuletko viinan, röökin tai pilvenhimot katoavat kaarnalaivoja vuoltelemalla tai sumppia ryystäessä orjaleirin kahvitilassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan älyn jättiläinen miten kuntouttava työtoiminta pitäisi päihteitä käyttävän erossa nautinnostaan? Luuletko viinan, röökin tai pilvenhimot katoavat kaarnalaivoja vuoltelemalla tai sumppia ryystäessä orjaleirin kahvitilassa?

Ensinnäkin sinne kuntouttavaan työtoimintaan selvinpäin ni oletko tosiaan noin tyhmä kun et tiedä mikä on kuntoutus,jauhopää se taidat itse olla.Ei se kuulkaas millään pillereillä lähde mikään päihderiippuvuus vaan sosiaalisella kontakteilla.Oma tahto lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin sinne kuntouttavaan työtoimintaan selvinpäin ni oletko tosiaan noin tyhmä kun et tiedä mikä on kuntoutus,jauhopää se taidat itse olla.Ei se kuulkaas millään pillereillä lähde mikään päihderiippuvuus vaan sosiaalisella kontakteilla.Oma tahto lopettaa.

Sinähän olet jopa vielä kahelimpi mitä aluksi kuvittelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai luulee asiantuntija kuntouttavasta työtoiminnasta löytyy ratkaisu päihdeongelmaan ja sieltä löytyy se kadonnut oma tahto lopettamiseen. HÄHÄHHÄHÄHÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai luulee asiantuntija kuntouttavasta työtoiminnasta löytyy ratkaisu päihdeongelmaan ja sieltä löytyy se kadonnut oma tahto lopettamiseen. HÄHÄHHÄHÄHÄ!

Olis monen nytkin linnassa istuvan kannattanut lopettaa päihteet ja mennä kuntouttavaan työtoimintaan.Eikun juokaa vaan kaljaa ja tuprutelkaa kannabista kiäh kiäh kiäh ette pääse eroon päihteistä.Venkuloita on paljon.

• Anonyymi

Jonottaminen on muotia suomessa! Sitä tehdään milloin ilmaisen ämpärin vuoksi tai jonkun muun tarjouksen! Ei ole enää häpeä, kuten ennen, seisoa ruokajonossa, vaan siitä on tullut yhteisöllinen tapa! Jonossa on varmasti oikeasti avun tarpeessa olevia, mutta jos muut poistettaisiin, niin jono olisi aika lyhyt!!!

• Anonyymi

On se sillon noi ruokajakelut jos todellinen tarve eikä näitä piruuttaan hakijoita tai päihdeongelmaiset.Joutus ihmiset tekeen jotain vastineeksi siitä että saa ruoka avustuksen.Nimi ylös ja selvitys tuloista.Perseelleen menee jakelut kun kaikki änkee sinne esim, tämä Hurstin jakelu niin vähän väliä vinkuu rahaa.Suomessa aivan riittävä perustulo millä raitis pärjää.

• Anonyymi

Suomessa ei ole perustuloa.

• Anonyymi

Ruokajonot ovat epäterveellisiä.
      roskaruokia jaellaan ryysy vasureille.
      Viimeksikin lähtivät ja puhuivat jonossa viinakauppaan ja huumeostoksille menosta ruuat saatuaan.
      Jokaisella tupakki suussa.
      Pitäisi olla vanhuksille ja normaaleille eri aika ja paikka,
      Soperrusta ei jaksa kuunnella.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä vanhuksilla/liikuntarajoitteisille eri aika. Vituttaa kun omaa aikaa tärvääntyy edellä rollaattorinsa kanssa linkuttavan satavuotiaan kääkän vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä vanhuksilla/liikuntarajoitteisille eri aika. Vituttaa kun omaa aikaa tärvääntyy edellä rollaattorinsa kanssa linkuttavan satavuotiaan kääkän vuoksi.

Sitten kun olet itse satavuotias kääkkä joka on tehnyt koko elämänsä vuosikymmeniä monenlaisia raskaita töitä, niin muista mitä kirjoitit..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun olet itse satavuotias kääkkä joka on tehnyt koko elämänsä vuosikymmeniä monenlaisia raskaita töitä, niin muista mitä kirjoitit..

Mummot ja papat lottoavat rahansa ja norkoilevat ruokajoissa ja keräväävät tölkkejä jotta saavat lotottua lissää.

• Anonyymi

Niimpä tota se sitten on että kaljaan kylläkin rahoja ja velaks huumeita.Sitten vielä polttaa sätkää tuollaista venkulat sitten jatkaa. Osa tietysti varastaa kaljansa.Tavikset on eri vaikka lauantaisin 15 olutta hörppäiski kun töitä sentään hakenut mutta ei natsaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä tota se sitten on että kaljaan kylläkin rahoja ja velaks huumeita.Sitten vielä polttaa sätkää tuollaista venkulat sitten jatkaa. Osa tietysti varastaa kaljansa.Tavikset on eri vaikka lauantaisin 15 olutta hörppäiski kun töitä sentään hakenut mutta ei natsaa.

Muiden työnhaut tai hakematta jättämiset eivät sinulle kuulu jos et ole te-viranomainen. Eikä oluen juomisetkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden työnhaut tai hakematta jättämiset eivät sinulle kuulu jos et ole te-viranomainen. Eikä oluen juomisetkaan.

Karenssia kehiin venkuloille ni loppuu uhoaminen.Notkujat sitten kitisee ettei muuta syömistä kuin makaronia ja rahat mene päihteisiin äly hoi.Pakkokuntoutus Siperiaan ruoskintaa yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karenssia kehiin venkuloille ni loppuu uhoaminen.Notkujat sitten kitisee ettei muuta syömistä kuin makaronia ja rahat mene päihteisiin äly hoi.Pakkokuntoutus Siperiaan ruoskintaa yms.

Muiden syömiset ja juomiset eivät kuulu sinulle jos et ole naimisissa juopon kanssa tai töiden osalta tekemisissä. Mene kääkkä itse siperiaasi.

• Anonyymi

Perseilevä eläkeläistampio

• Anonyymi

Leipäjonossa on aivan liian työlästä seisoa pulikääkkien kanssa.
      Menin siis Prismaan, missä kassalla oli jonoa vaan 2-3 ihmisen verran.
      Sai ostaa kinkkusiivut sekä muut eineet ihan helposti eikä tullut
      mitään harhaostoksia kun itse sai täyttää kassinsa tuoreilla tuotteilla.

• Anonyymi

Mielummin sitä katsoo että itsellä rahoja ettei tarvi mennä jonotteleen mihinkään.

• Anonyymi

Ruokaa saa edullisesti itse tekemällä, valmisruuat mauttomiakin.
      Pakastimessa aina varalla 2.n viikon murkinat.

• Anonyymi

Jotkut hyvin tarkkaan suunnittelee mitä ruokia tekee pakkaseen ja huomioi myös välipalat.Viikoks ainakin että olis pakastimessa ruokia ois jo hyvä.

• Anonyymi

Tuollainen kuulostaa lähinnä peli ja alkoholiongelmaisten jutulta. Varmistavat ettei nälkää näe kun rahat tärvätty. Parempi toki noin kuin ettei ruokaa olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen kuulostaa lähinnä peli ja alkoholiongelmaisten jutulta. Varmistavat ettei nälkää näe kun rahat tärvätty. Parempi toki noin kuin ettei ruokaa olisi.

Hmm sinulla taitaa olla alkoholiongelma kun toivot ettei ruokaa olisikaan.Mitä rahojen tärväämistä se on jos ruokia pakastimeen tekee huh mitä ajatustenjuoksua.

• Anonyymi

Minä juon galjaa yhteiskunnan rahoilla gosga se on giwaaa ja runggaan ja gaton pogea aaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Ei riitä rahaa varsinaiseen ruokajakeluun, kun spr:ssä on niin paljon
      niitä kallispalkkaisia johtajia. Hallintokulut nielevät leijonanosan rahoista.

• Anonyymi

Niimpä ja vähän väliä joku kavaltaa rahoja

• Anonyymi

Nämä ruokajakelut pitäisi lopettaa kokoaan väärinkäytösten vuoksi!
      Niille ihmisille, jotka oikeasti tarvitsevat apua elämiseen hyvästä sosiaaliturvastamme huolimatta, pitää järjestää asiat jotenkin muuten!

• Anonyymi

Samaa mieltä että jakelut lopetettava kun paljon väärinkäytöstä.Ruokitaan ihmisiä kun käyttää päihteitä niin tuohon edesauttaa käyttöä.Toimeentulotuessa laskentavaiheessa on huomioitu 9eur ravintoon per päivä niin mitä tuollainen sitten ruoka apua hakee.Sellaisia löytyy joilla sairautta ja olis tarve ruoka apuun mutta ei kykene menee avustuspaikkoihin jonottaan.Vertaappa jotain ruoka avustusta vaikka Afrikassa kun siellä saat kupillisen riisiä...kyllä tuolla pärjäät.Suomessa pitäs jakaa kaalia niin tulee vitamiinejä.

• Anonyymi

Syö kääpä itse kaalit. Ja niinhän sinä käpy teetkin😅

• Anonyymi

Aivokääpiö

• Anonyymi

Kaalia ja kaurahiutaleita niin nälkä lähtee tosi köyhältäkin.Jokuhan suorastaan hotkii kaalia.

• Anonyymi

Eläkeläisukot ahmivat kaalia eläkeläislätsät eläkeläiskaaleissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7394
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3153
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2400
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      5
      2008
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1968
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1633
    9. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1579
    10. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52