Yhteiskunta
Maahanmuutto
Maksaako maahanmuuttajat paljon veroja?
Anonyymi-ap
2024-12-07 15:49:05
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010886464.html
muistaakseni Teemu Keskisarja sanoi että eivät juuri yhtään maksa...
Pitääkö paikkansa
Maahanmuutto -Maksaako maahanmuuttajat paljon veroja?
9
188
Vastaukset
- Anonyymi
ei kainemaksa kun meillä vaanannetaan paremmat tuet matuille kuin suomalaisille, eitule hiki työnteosta, ei tarvitse nähdä nälkää, riittää rahat tupakkaan ja kaljaan, ei vuokranmaksu ei sähkölaskuista huolta, lapsilisät ja elatusmaksut , ilmaiset päiväkodit, koukutukset, tulkit, terveydenhoito , maksusitoumukset vaatteisiin, tavaroihin ,kenkiin, tulkit kuljetusmaksut ja paljon muuta tuhansien edestä kuussa.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a595efad-b49c-4712-b077-283c8dcf1b1b
gallupit pitää paikkansa-hih - Anonyymi
Laskelmien mukaan haittamaahan-
muuttajiin palaa rahaa jo 3-4 Mrd JOKA vuosi. Siis 3.000.000.000 - 4.000.000.000 euroa! Ja summa kasvaa koko ajan.
Siinä saa muutaman pizzan tai. rullakeputin myydä ohi kirjanpidon. Eli näiden maksamilla veroilla ei ole mitään käytännön merkitystä haittaan verrattuna. - Anonyymi
https://www.ampparit.com/aanestetyimmat
nyt ne muut uutiset - Anonyymi
Sisäministeriön näkemyksen mukaan sisäministeri tai hänen poliittiset avustajansa eivät ole antaneet ohjetta tai käskyä syrjiä ketään uskonnon perusteella pakolaiskiintiön kohdentamisen valmistelussa.
Asia ilmenee lisäselvityksestä, jonka sisäministeriö on toimittanut yhdenvertaisuusvaltuutetulle tämän pyynnöstä. Valtuutettu on aiemmin epäillyt, että poliittinen johto ohjasi virkamiehiä suosimaan valmistelussa kristittyjä pakolaisia.
Esitetyn epäluottamuksen vuoksi pakolaiskiintiön kohdentamisen valmistelu aloitettiin lopulta uudelleen. - Anonyymi
Mites se Helsingissä oikein menee, onkos kaikkien jo muuditauruttava
- Anonyymi
Kovastihan ne tytöt ja pojat siellä punaisen viivan vasemmalta puolen Arkadianmäeltä olisivat halunneet nostaa Suomeen rahdattavien tulevien "tuontiäänestäjiensä" rahoitusta ja määrää juuri hyväksytyssä ensivuoden budjettikeskustelussa.
Suomen Uutisissa on vähän tätäkin asiaa koetettu valaista toverit ja saattaa meidän suomalaisten veronmaksajien tietoon.
Ei yhtään uutispätkääkään ole ollut tämän asian osalta Suomessa varisverkoston hallinnoimissa uutistoimistoissa , ainoan poikkeuksen tekee Suomen Uutiset (Ps).
Kyllä rahaa suomalisilta veronmaksajilta löytyy näiden uusien "kulttuurikeitaiden" perustamiseen ja tulevien takuueläkeläisten rahtaamiseen tähän maahan meidän elätettäviksi.
Jos väestönvaihto ja yhteiseen piikkiin velaksi eläminen on sinun visiosi tulevaisuuden Suomesta, niin silloin sinun poliittinen kotisi punaisen viivan vasemmalla puolen.
Ei kiitos! - Anonyymi
Ulkomaalaisista on helsingissä työttömänä lähes 50 prosenttia. SDP ja muut puolueet haluavat silti vuosittain ulkomailta tulevaa työtöntä 50 000 lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2032807Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071241Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1151196Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3321071- 1111009
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa400981- 85967
- 66894
- 46874
- 53871