Joskus sain kuulla olevani sankari. Sitten myöhemmin kertoilin ihmisille olevani sankari. Toisinaan muutamaiset ovat totenneet etten ole sankari ja että korotan itseäni kun sanon olevani sankari.
Olen kai yhjelle ihmiselle kertonut miksi minut on nimitetty sankariksi ja voin tässä ketjussa kertoa jossain vaiheessa mistä sain tieton olevani sankari. Enkä mä korota itseäni vaikka olen hieman innoissani sankaritittelistä.
Titteleitä mulla on jonkinlaisija muitakin mutta niistä ei ole minua syytetty itsein korottamisesta koskaansa.
Onko minulla Raamatusta löytyvää perustelullisuutta kutsua itsejäni sankariksi?
A. EI ole. Korotat itseäsi kutsumalla itseäsi sankariksi.
B. Kyllä on. Raamatussa lukee ........
Söin äsken sitruunakakkua kermavaahtosella ja juomana oli maito. Oli siunatullisoitu mavullisteisuus, sitruunakakku oli tuo´retta ja oli mulla sellaista kermavelliäkin eli La Cremallisoitunutta jogurttia. Suorastaan imeytyi mun suuhun ne nopejalla vauhjilla vaikka koitin hitaasti imeyttää niin silti suu veti kuin koskensuu herkkupalalliset suistoisaan suuhustoon ahnaas voimas.
Sankarillinen sankari,
Selef Urge
Olen sankari
Anonyymi-ap
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin pidän itseäni sankarina, mutten kerro miksi.
Tiedän itse kyseiset asiat ja Jumala tietää.
Muiden kiitosta en kaipaa. - Anonyymi
Kotoisia sankareita on paljon, mutta ihmiset eivät sillä / niillä yleensä kehuskele. Jotkut, hyvää tehtyään, tietysti jo kohta ilmottautuvat sensaatiolehtien etusivuille.
Onhan asioista puhumisellakin hyvä puolensa: kannustaa etenkin nuoria ihmisiä tarpeentulleen epäitsekkääseen tekoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942