Kuopio cap-autokoulu, KIERTÄKÄÄ KAUKAA!

Anonyymi-ap

Opetuksen taso on sellainen, että inssiin mennessä kuljettajalla on epävarma olo ajoneuvon hallinnasta. Tämähän ei autokoulua haittaa, koska sielä ollaan vain töissä ja mukavasti tiukat inssisedät keksivät kyllä hylkysyyn, jolla saadaan oppilas varaamaan uusia törkeän kalliita lisäajotunteja ja vuokraamaan auto jokaiseen inssiin erikseen. Autokoulujen toiminta, ainakin kyseisen, on silkkaa rahastusta, eikä mitään apua oikeasti saa ajotaitojen kehittymiseen, vaikka millaista setelinippua heiluttelee. Ajotuntien välit ovat järjettömän pitkiä, eikä tähän voi itse vaikuttaa. Joku voisi tutkia, saako ajokokeiden vastaanottajat lisäbonuksia autokouluilta hylätyistä ajokokeista.Kannattaa joko ajattaa itse tai mennä toisaalle autokouluun, ellei ole varaa laittaa tuhansia ajokortin saamiseen. Mitenhän autokoulujen opetuksen tasoa valvotaan? Entä miten ajokokeiden tasalaatuinen arviointi varmistetaan?

5

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kannattaa kuvitelmista tulla pois.. Millä muulla opit uuden taidon kuin riittävällä harjoittelulla? Harjoittelua ohjaamaan yleensä suurin osa ottaa ammattihmisen jolloin lyhyessä ajassa saadaan jo tuloksia aikaan. Työ ja kalusto maksaa sekä kannattaa ymmärtää että lain vaatima min. määrä on pohja minkä päälle harjoitellaan tarvittava määrä jotta turvallinen ajaminen sujuu. Asia on hyvin selkeä.

• Anonyymi

Oppijalle "tankataan"tieto ja taito. Jokainen oppija on erilainen ja omalla vastuulla on sitten näyttää kuljettajantutkinnossa että pystyy ajamaan sen lyhyen hetken ilman että ajaa jonkun päälle tai aiheuttaa kolaria.
        Jos homma ei toimi asioita ei ole sisäistetty ja harjoittelua pitää jatkaa.

• Anonyymi

Sama tilanne ko. yrityksellä joka paikkakunnalla. Helsingissä CAPillä on kaksi opettajaa, joilla itsellään automaattikortit, mutta opettavat manuaalia. Eivät itse osaa ajaa manuaalilla, mutta opettaa kuitenkin. Vahvaa tekemistä.

• Anonyymi

Voi olla hyvä jääkiekkovalmentaja osaamatta itse luistella : D

• Anonyymi00006

Eiköhän liene viisainta kiertää CAP-autokoulun loputkin 133 toimipistettä kaukaa Kuopion lisäksi : D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      273
      3401
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1703
    3. 68
      1269
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      200
      1130
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1087
    6. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1051
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      51
      1010
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      981
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      837
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      16
      823
    Aihe