Kuopio cap-autokoulu, KIERTÄKÄÄ KAUKAA!

Anonyymi-ap

Opetuksen taso on sellainen, että inssiin mennessä kuljettajalla on epävarma olo ajoneuvon hallinnasta. Tämähän ei autokoulua haittaa, koska sielä ollaan vain töissä ja mukavasti tiukat inssisedät keksivät kyllä hylkysyyn, jolla saadaan oppilas varaamaan uusia törkeän kalliita lisäajotunteja ja vuokraamaan auto jokaiseen inssiin erikseen. Autokoulujen toiminta, ainakin kyseisen, on silkkaa rahastusta, eikä mitään apua oikeasti saa ajotaitojen kehittymiseen, vaikka millaista setelinippua heiluttelee. Ajotuntien välit ovat järjettömän pitkiä, eikä tähän voi itse vaikuttaa. Joku voisi tutkia, saako ajokokeiden vastaanottajat lisäbonuksia autokouluilta hylätyistä ajokokeista.Kannattaa joko ajattaa itse tai mennä toisaalle autokouluun, ellei ole varaa laittaa tuhansia ajokortin saamiseen. Mitenhän autokoulujen opetuksen tasoa valvotaan? Entä miten ajokokeiden tasalaatuinen arviointi varmistetaan?

4

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kannattaa kuvitelmista tulla pois.. Millä muulla opit uuden taidon kuin riittävällä harjoittelulla? Harjoittelua ohjaamaan yleensä suurin osa ottaa ammattihmisen jolloin lyhyessä ajassa saadaan jo tuloksia aikaan. Työ ja kalusto maksaa sekä kannattaa ymmärtää että lain vaatima min. määrä on pohja minkä päälle harjoitellaan tarvittava määrä jotta turvallinen ajaminen sujuu. Asia on hyvin selkeä.

• Anonyymi

Oppijalle "tankataan"tieto ja taito. Jokainen oppija on erilainen ja omalla vastuulla on sitten näyttää kuljettajantutkinnossa että pystyy ajamaan sen lyhyen hetken ilman että ajaa jonkun päälle tai aiheuttaa kolaria.
        Jos homma ei toimi asioita ei ole sisäistetty ja harjoittelua pitää jatkaa.

• Anonyymi

Sama tilanne ko. yrityksellä joka paikkakunnalla. Helsingissä CAPillä on kaksi opettajaa, joilla itsellään automaattikortit, mutta opettavat manuaalia. Eivät itse osaa ajaa manuaalilla, mutta opettaa kuitenkin. Vahvaa tekemistä.

• Anonyymi

Voi olla hyvä jääkiekkovalmentaja osaamatta itse luistella : D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3445
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      131
      2425
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1927
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      7
      1540
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      72
      1515
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1320
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      64
      1184
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1152
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      52
      1110
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      63
      1039
    Aihe