Millainen kohtaaminen oli?
Koska olet viimeksi nähnyt kaivattusi?
132
2650
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä viikolla, mutta ei juteltu.
- Anonyymi
Noin vuosi sitten sanottiin moi🥺
- Anonyymi
No khyl harvakseltaan morjestelette. Eikö tuon saa jo unohtaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No khyl harvakseltaan morjestelette. Eikö tuon saa jo unohtaa😂
No millon itse sanoit kaipaamallesi ihmiselle "moi"? Ei tainnut tällä viikolla tulla sanaa suusta.
- Anonyymi
Torstaina nähtiin. Tuntui siltä, että hän vältteli katsettani. 🥹
- Anonyymi
Miten niin välttelin?
- Anonyymi
En vältellyt. Itse karkasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin välttelin?
Tuntui siltä. En tiedä välttelikö tarkoituksella vai oliko epävarmuutta vai mitä se oli. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vältellyt. Itse karkasit.
Mikä homma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä homma?
Kyllä tiedät. Ei pidä esittää tyhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä!
t. H. Moilanen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi esittää, oon luonnostani tyhymä.
- Anonyymi
Mä välttelen yhden ihmisen katsetta,. Mä tajusin jotain ja mun täytyy selvittää asia itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä välttelen yhden ihmisen katsetta,. Mä tajusin jotain ja mun täytyy selvittää asia itselleni.
Oletko ihastunut / rakastunut häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mä mietin, mitä mä tunnen ja miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui siltä. En tiedä välttelikö tarkoituksella vai oliko epävarmuutta vai mitä se oli. 🤔
Pitääkö aina katsoa suoran. Jos vaikka juttelee muiden kanssa
- Anonyymi
Menin hämilleni. Olet ihana.
- Anonyymi
Minäkin näin torstaina tyypin. Välttelimme toistemme katseita kuten aina. Tunteita on niin paljon ja vetovoima on niin valtava. Saisinpa taas hellästi suudella häntä. Laittaisin ruokaa ja hemmottelisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastunut. Sydän pamahtaa hänen katseestaan. En tiedä miten päin olla kun kohtaamme. 🥹
- Anonyymi
En tiedä onko enää kaivattua mutta keskiviikkona viimeksi törmäilty ja tais säikähtää.
Yllätin housut nilkoissa… vitsi oli tuo
Olisin mielelläni jääny siihen mutta näytti siltä että se ei ois halunnu niin lähin siitä sitte vetämään
Se oli kyllä edelleen söpö mutta ei voi mitään 😔 - Anonyymi
Paikalla oli seitsemän ihmistä. Yksi työnsä puolesta. Joku muista ehdotti tekemistä, mistä me molemmat kiinnostuttiin.
- Anonyymi
Oliko 7 kääpiötä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko 7 kääpiötä?
Varmasti oli, lumikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko 7 kääpiötä?
Kaksi vain muistaakseni eikä se ollut ededs keskiviikko.
sivusta rakkaudella hänelle
- Anonyymi
Torstaina nähtiin useamman kerran. Mielestäni meillä oli mukavia kohtaamisia, toivottavasti hän ajattelee samoin.
- Anonyymi
Minäkin näin häntä torstaina, oltiin aika läheisesti tekemisissä, jäi mukava fiilis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin näin häntä torstaina, oltiin aika läheisesti tekemisissä, jäi mukava fiilis.
Missähän tämä mahtoi olla keeo ihmeessä muillekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän tämä mahtoi olla keeo ihmeessä muillekin
Pieni huone, istuttiin ja juteltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö me ens viikolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö me ens viikolla?
Nähdään toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni huone, istuttiin ja juteltiin.
Joku vastasi puolestani, mutta aika hyvin osu. t. 2024-12-08 00:20:03
- Anonyymi
Kitkerä oli.
- Anonyymi
En tiedä oliko se hän ihan varmasti 😯
- Anonyymi
Et kovin hyvin tunne kaivattuasi?
- Anonyymi
Televisiossa itsenäisyyspäivänä.
- Anonyymi
Muistaakseni se tapahtui toukokuussa.
- Anonyymi
On minullakin kaivattu. Toinen asia onkin se, että haluanko nähdä. En usko mihinkään suhteeseen enää kohdallamme, helpompi olla vaan näin. Pitää ne kauniit muistot mitä oli ja toivoa, että pääsisi pois täältä joskus.
- Anonyymi
Pois? Mihin? Taivaaseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois? Mihin? Taivaaseen?
Välillä tuntuu että mihin vaan täältä helvetistä. Aina kun tuntuu että jokin asia helpottaa, niin tulee jotain uutta. Ei millään jaksais enempää. Olen ollut kauan uupunut ja ihan viimeisillä voimilla mennyt. Miksi elämä on lähinnä kärsimystä? Ja mikä tämä paikka oikeasti on, missä elämme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä tuntuu että mihin vaan täältä helvetistä. Aina kun tuntuu että jokin asia helpottaa, niin tulee jotain uutta. Ei millään jaksais enempää. Olen ollut kauan uupunut ja ihan viimeisillä voimilla mennyt. Miksi elämä on lähinnä kärsimystä? Ja mikä tämä paikka oikeasti on, missä elämme?
Ja vastaus kysymykseen: marraskuussa. Hän ei nähnyt minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaus kysymykseen: marraskuussa. Hän ei nähnyt minua.
Totta, en nähnyt sinua silloin. Jälkeen päin kuulin että olit sinäkin ollut siellä. Jos olisin sinut nähnyt, olisin tervehtinyt ja hymyillyt, en muuta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, en nähnyt sinua silloin. Jälkeen päin kuulin että olit sinäkin ollut siellä. Jos olisin sinut nähnyt, olisin tervehtinyt ja hymyillyt, en muuta :)
ja vielä sinulle: usko parempaan tulevaisuuteen. Tiedän, se ei ole useinkaan helppoa. Kuulinkin että sulla on eräänlaisia haasteita ja stressiä :/ Pärjäile. Pidän sinusta, vaikka emme enää olekaan tekemisissä - emmehän me voi olla kuten hyvin tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vielä sinulle: usko parempaan tulevaisuuteen. Tiedän, se ei ole useinkaan helppoa. Kuulinkin että sulla on eräänlaisia haasteita ja stressiä :/ Pärjäile. Pidän sinusta, vaikka emme enää olekaan tekemisissä - emmehän me voi olla kuten hyvin tiedät
viestit 23:16 ja 23:28 siis minulta molemmat - meneepäs sekavaksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viestit 23:16 ja 23:28 siis minulta molemmat - meneepäs sekavaksi :D
En ole kyllä kestää naimisissa olevasta kiinnostunut, tuo juttusi kuulostaa siltä. Olen sinulle joku random, netistä. T. Edellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitäis olla silmät selässäkin ettei mee mikään ohi
- Anonyymi
Elokuussa. Lämpimästi halaten erottiin ennen kuin hänen oli kiireellä mentävä.
- Anonyymi
Muutama viikko sitten ja siinä oli muutakin porukkaa.
- Anonyymi
N. 6 viikkoa sitten.
- Anonyymi
Jos oon kaivattu
Oot sydämeni valittu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oon kaivattu
Oot sydämeni valittuMissä kaivattusi asuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kaivattusi asuu?
E-P:lla. L:lla.
- Anonyymi
Siitä on toista vuotta aikaa. Hän tuntui olevan hyvällä tuulella jostain syystä, minä olin tosi surullinen koska tiesin etten tulisi näkemään häntä enää.
- Anonyymi
En edes muista. Marraskuussa oli, ihan vilaus. Kai se on tarkoitettu niin.
- Anonyymi
Marraskuussa itsekin näin hänet - en ole ihan varma, oliko varmasti hän, kun niin kaukaa näin vilaukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marraskuussa itsekin näin hänet - en ole ihan varma, oliko varmasti hän, kun niin kaukaa näin vilaukselta.
Okei. Mä sanoin moi, käveli ohitse hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, itse en niin läheltä nähnyt, että olisin voinut moikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Viimeinen kerta, hän ei ehkä vieläkään tiedä.
- Anonyymi
Torstaina nähtiin. Mulla oli kaveri mukana. Mun oli vaikea katsoa häntä kun pelkäsin että hän näkee ihastukseni - jos se onkin yksipuolista. Ihana ihminen kyseessä.
- Anonyymi
Viileä kohtaaminen. Siperiakin olisi sulanut verrattuna siihen 💨
- Anonyymi
Jäämies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäämies?
Kyllä Kimi Räikkönen
- Anonyymi
Loppuviikosta kassalla, en halunnut häiritä häntä kun pakkasi.
Juttelisin kyllä mielelläni..- Anonyymi
Oletko töissä siinä vai miks tapaatte kassalla?
- Anonyymi
Torstaina nähtiin kun hän oli tulossa saunasta.
- Anonyymi
Viime viikolla. Hän tuli itse luokseni ja ehdotti jotain, jotta voisimme tavata. Ensimmäistä kertaa! Se oli rohkea, arvostin sitä 🥰♥️
- Anonyymi
Olen melkein varma että näin sut äsken ikkunasta. Mihin mahdat olla menossa, et tietenkään osannut katsoa tännepäin.
- Anonyymi
Ostarille hakemaan uusia joulunpunaisia rintsikoita ja stringejä
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa nämä teidän kohtaamisenne?!ei ketään!
- Anonyymi
No jos et ole muuttanut niin sitten et ainakaan minua nähnyt.
Käyn tietyssä paikassa lenkillä niin usein kuin mahdollista aamuisin.
Turvallinen paikka, muitakin siellä aina.- Anonyymi
Hän tietää suurin piirtein missä asun. Asutaan aika lähekkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää suurin piirtein missä asun. Asutaan aika lähekkäin.
Tiedetään😊
- Anonyymi
Minäkin tiedän missä minun hän asuu, mutta en lenkkeile siellä päin.
Ihan päinvastaisella suunnalla. - Anonyymi
oli lokakuun 16sta ja täysikuu,
kun nainen kovin kaunis ovesti ulos astui.
loksahti auki yhden miehen suu,
kun hän näki naisen johon jo puolitoista vuotta sitten rakastui.
JL - Anonyymi
Elokuussa. Tapaaminen oli ammatillinen, ja päättyi minun osaltani melkoiseen hämmennykseen. Jäi tunne, että hän käytännössä heitti minut ulos.
En vieläkään tiedä mitä ajatella. Koko homma on ollut ristiriitainen, tai sitten olen lukenut häntä täysin väärin ja hän ei vain yksinkertaisesti pidä minusta. Hänen käytöksensä on ollut... intensiivistä, mutta ehkä hän on intensiivinen kaikkien kanssa. En todellakaan tiedä.
Oh well. Elämä on.- Anonyymi
Ammattilaisen on oltava ammatillinen jossain määrin vaikka sisin huutaisi että sano nyt jumalauta jotain muuta😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaisen on oltava ammatillinen jossain määrin vaikka sisin huutaisi että sano nyt jumalauta jotain muuta😔
Näinhän se on. Taidan silti jatkossa valita toisen ammattilaisen, jos en muuten niin oman mielenrauhani takia.
Pari kuukautta sitten, vein hänelle maljakossa kukkia ja pyysin tulemaan "ulos" kanssani. Tulikin söpö ja suloinen torjunta. Pian vien isomaan kimpun.
- Anonyymi
Miks groomaat alaikäisiä??
Anonyymi kirjoitti:
Miks groomaat alaikäisiä??
Tiedätkö yhtään edes mikä/kuka/mitä on groomer?
https://glaad.org/groomer-definition-meaning-anti-lgbt-online-hate/- Anonyymi
Y_L_Ä_R_E_I_S_l_M_l_E_S kirjoitti:
https://glaad.org/groomer-definition-meaning-anti-lgbt-online-hate/Palstasetä otti reidet kehiin 🤣
- Anonyymi
Jätä ne teinit ja lapset rauhaan! Iljettävä vanha niljakas ukko!! Et uudestaan kiusaa sitä tyttöä epätoivotuilla lähentelyillä. Teinejä ei kiinnostaa 60-kymppiset limaiset ukonrähjät.
- Anonyymi
Y_L_Ä_R_E_I_S_l_M_l_E_S kirjoitti:
https://glaad.org/groomer-definition-meaning-anti-lgbt-online-hate/Ei se tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä ne teinit ja lapset rauhaan! Iljettävä vanha niljakas ukko!! Et uudestaan kiusaa sitä tyttöä epätoivotuilla lähentelyillä. Teinejä ei kiinnostaa 60-kymppiset limaiset ukonrähjät.
Hyi, pedo
- Anonyymi
Tällä viikolla nähtiin monta kertaa, viimeksi keskiviikkona ja tiistainakin. Aina on ihanaa kun hän on siellä.
- Anonyymi
Niin nähtiin ja jos oot hän, mies siis, niin anteeksi ihan kaikesta jos oon ollut ärsyttävä. En halunnut kuin rakastaa ❤️Rakastaa vaikka niin huomaamattomasti ja hiljaa ettet edes huomaa, jos se sulle sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nähtiin ja jos oot hän, mies siis, niin anteeksi ihan kaikesta jos oon ollut ärsyttävä. En halunnut kuin rakastaa ❤️Rakastaa vaikka niin huomaamattomasti ja hiljaa ettet edes huomaa, jos se sulle sopii
Nainen kaipaili miestä...
- Anonyymi
Kesällä pohjoisen kaunotar. https://www.youtube.com/watch?v=O7l-ka2lV08
- Anonyymi
Taisi olla viimeinen kerta.
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten, kävimme kävelyllä.
- Anonyymi
Pari kuukautta sitten, ohikiitävä hetki.
- Anonyymi
Liian kauan aikaa sitten näimme erään ihanan hyvävartaloisen, tutun naisen kanssa. Tapahtui siellä päin missä muutenkin olimme paljon tekemisissä. Suutelisin heti jos mahdollista ja hyväilisin vartaloa hellästi...
- Anonyymi
ois kovin kiva tietää oletko hän...
- Anonyymi
Kolmekymmenä vuotta sitten n. 90luvun aikoihin
Ei olla koskaan puhuttu paitsi muutaman hänen sanaansa muistan.
Mietithttää miksi säilyy tajunnassa vieläkin.?
Pelkästään sellainen hyvä muisto.- Anonyymi
Aika saadaan kulkemaan taaksepäin kohtapuoliin.
Tiede uutisia. - Anonyymi
Missä tämä tapahtui?
- Anonyymi
Viime vuoden syyskuussa. Kaipaus on hiipunut, sammunut mutta ne harvat muistot ovat jääneet.
- Anonyymi
Sama aika mullakin, mutta silti taas tulin palstalle. Jokin vielä vetää, ei taida olla sammunut kokonaan. Vaikka tietenkin on jo erilaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama aika mullakin, mutta silti taas tulin palstalle. Jokin vielä vetää, ei taida olla sammunut kokonaan. Vaikka tietenkin on jo erilaista.
Tosiaankin vain näin hänet vilaukselta kaukaa, oli selin minuun. Mitään konkreettista ei tapahtunut ja puheyhteyskin meni poikki jo aiemmin. Kaiken järjen mukaan ei olisi odottanut jäävän kaivattavaa mutta jäi kuitenkin. Silti voisin tässä samalla sekunnilla kysyä hänen vointiaan ja siinä ei olisi mitään teeskentelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on pidempi aika kun näin hänet ja joku veti minutkin pitkästä aikaa takas palstalle.
Varmaan tämä joulukuun pimeys tekee sen. Joulunodotus.
- Anonyymi
Tänään. Katsoimme toisiamme kaipaavasti pitkään.
- Anonyymi
Kesällä se oli, kylmä ja tunteeton ja vielä käänsi veistä haavassa kun tiesi että lähtemällä toisen miehen....josta valehteli mulle ummet ja lammet. Toivon etten koskaan enää häneen törmää ees vahingossa, en pysähdy vaikka ois tienvarressa huitomassa -40 asteen pakkasessa autonsa särkyneenä eikä varmuudella muita tiellä liikkujia 10 tuntiin, eli kylmyyttä hänellekin toivon.
- Anonyymi
Ota se nenäkoru pois🤣
- Anonyymi
Kolme vuotta sitten marraskuussa. Kohtaamisemme oli niinkin rakkaudentäyteinen, ettei hän edes uskalla nähdä minua enää ja välillä se naurattaa.
- Anonyymi
Ihan normi enään ei kyllö nähdö
- Anonyymi
En ikinä, koska ei oo vielä tavattu...
- Anonyymi
Mä en sillai kaipaa mä osaan olla yksinkin toisinaan saatan ikävöidä tai haluta nähdä useimmiten halu nähdä johtuu siitä että tietää toisella kaiken olevan hyvin kiinnostuminen ja välittäminen on mulle lähes yksi ja sama asia eikä sillai munkaan apu ole täysin pyyteetöntä mä vaan en vaadi vastineeksi siitä mitään niin kuin tapana on
Ei tällaista raivokääkkää kukaan välitä nähdä.
- Anonyymi
Ei niin. Siinä olet oikeassa .
- Anonyymi
Sähän puhut ihan satuja täällä ❤️
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Kyllä se eilen oli. Ei varsinaisesti kaivattu mutta haluaisin viettää hänen kanssaan enemmän aikaa kuin nyt on mahdollista. Katseltiin toisiamme ja lätistiin turhanpäiväisyyksiä, tottakai pitkätjäähyväiset kun olis ehkä halunnu nähä pidempään.
- Anonyymi
Vuoden 1985 jälkeen nyt 2024. Iha mukava tapaaminen nuoruuden ihastuksen kans.
- Anonyymi
Suunnilleen sama päivä vuodessa kuin kerran aiemmin kun hän hylkäsi mut.
En ole varma onko täsmälleen sama mutta lähellä. - Anonyymi
Kuvattiin toisiamme yhdelle pårnosivustolle
- Anonyymi
Juttusi on puutuneita ja tylsiä jo.
- Anonyymi
Ihan läheltä näin hänet pikkusen yli vuosi sitten kun tervehdittiin toisiamme noin klo 15 hujakoilla oli hämärää jo pihassa.
Olen kyllä häntä vilaukselta sen jälkeen nähnyt siellä ja tuolla.- Anonyymi
Kaupan pihassa?
- Anonyymi
tulee huomenna luokseni
- Anonyymi
Varmaan puolitoista viikkoa välttelyä molemmin puolin. Oon kyllä ollut joka ilta menossa töitten jälkeen😂En edes oo käyny kotona ku nukkumassa.
Lumputtanu kylillä - Anonyymi
Elokuussa nähtiin♥️
- Anonyymi
Nopeasti näin tai sitten en tänään.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Säikähdin, vain vähän.
- Anonyymi
Kohtaamiset joita on kerran vuosituhannessa tai niin se tuntuu niin jättää minulle tunteen että hän on ihana mutta se on yksipuolista. Muuten kai tulisi joskus moikkaamaan mua. Tai kysyisi jotain kuten miten sulla menee onko kaikki hyvin.
- Anonyymi
Ei aina huomaa kysyä varsinkaan kun toisella näyttää menevän hyvin. Ja tiedän kyllä omakohtaisesti ettei se kerro välttämättä mitään. /sivusta
- Anonyymi
Mä en koskaan kysy keneltäkään esim. ”mitä kuuluu” jne. Se ei tarkoita mitään 😀
- Anonyymi
Tänään! Ja se teki kyllä mut aika onnelliseksi. Aika vaan loppui taas kesken. Olin suunnitellut sanovani hänelle enemmänkin, mutta en uskaltanut.
- Anonyymi
Olisitko oikeasti.
- Anonyymi
Keskiviikkona 💀
Selvisin hengissä.
-nukke - Anonyymi
Tänään nähtiin.
- Anonyymi
Niin nähtiin...
- Anonyymi
Syyskuussa näin hänet, komean miehen jolla sexy ääni ❤️
- Anonyymi
No sehän oli tietty elokuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021