Onko sinulla mies vähän ristiriitaiset fiilikset?

Anonyymi-ap

Kenties johtuen käyttäytymisestäni. Et oikein tiedä mitä tehdä vaikka tavallaan tiedätkin. Sellaista se on. Mieti nyt sitten hetki tykönäsi, odottelen myös sen hetken.

106

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaista se on?? Siinäpähän on sitten.

• Anonyymi

No sitten ollaan siinä ja pysytään.

• Anonyymi

Nainen täältä sivusta ihmettelee, että miksi tekisit noin ihmiselle, josta muka välität?

• Anonyymi

Niin siis tehdä mitä?

• Anonyymi

Ei oikeasti välitetä ihmisestä vaan siitä mitä siitä toisesta haetaan. Eli kyse on itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeasti välitetä ihmisestä vaan siitä mitä siitä toisesta haetaan. Eli kyse on itsestä.

Älä keksi omia johtopäätöksiä, varsinkaan jos ajatukset on noin negatiivisia ja todennäköisesti katkeruudella kuorrutettuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis tehdä mitä?

Niinpä, gupen eli aloittajan tulisi avata tätä narratiivia ”naisena sivusta”🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä keksi omia johtopäätöksiä, varsinkaan jos ajatukset on noin negatiivisia ja todennäköisesti katkeruudella kuorrutettuja.

Ja sun joka puolelle poukkoilevat sekavat ajatukset ei ole vai? Nytki luulet urputtavasi aivan eri kommenttiin, mitä haet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis tehdä mitä?

Miksi käyttäytyä niin, että toiselle tulee "ristiriitaiset fiilikset"?
        Niin tekee itsekeskeinen ihminen, pelaaja ja manipuloija.

Rakkaus ei kohtele toista noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemminkin kokemuksen tuoman realismin kuorruttama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, gupen eli aloittajan tulisi avata tätä narratiivia ”naisena sivusta”🥱

Mikä sinut saa kuvittelemaan että kaikki täällä on siltä pedotransulta? Jäitä hattuun mieheksiluulija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että rakkaus olisi tässä mukana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En päättele että on. Rakkautta EI nimenomaan ole aloituksessa mukana.

Täällä on tosi paljon ihmisiä, jotka ymmärtää huonosti lukemaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En päättele että on. Rakkautta EI nimenomaan ole aloituksessa mukana.

Täällä on tosi paljon ihmisiä, jotka ymmärtää huonosti lukemaansa.

Jos mielestäsi ei ole rakkautta mukana, niin tarvitseeko sitä erikseen mainita.

Rakkaus on myös mitä suuremmissa määrin aivojen kemiallisen tasapainon heikkenemistä, se, että tuleeko se ilmi positiivisesti vai negatiivisesti johtunee täysin niistä yksilöistä jotka siinä on mukana. Ei se mitään laineilla keinumista ole jos tunteet on vahvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinut saa kuvittelemaan että kaikki täällä on siltä pedotransulta? Jäitä hattuun mieheksiluulija.

Vaikea olla nääs nöyrä näi hyvänä keskustelu_palsta-arvaajana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jylise ny väkevä petäjän tartsani tähän gupen aloitukseen tuohtumuksesi ulos. Ne on omien luulojesi ja palstafundamentalismin tulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mielestäsi ei ole rakkautta mukana, niin tarvitseeko sitä erikseen mainita.

Rakkaus on myös mitä suuremmissa määrin aivojen kemiallisen tasapainon heikkenemistä, se, että tuleeko se ilmi positiivisesti vai negatiivisesti johtunee täysin niistä yksilöistä jotka siinä on mukana. Ei se mitään laineilla keinumista ole jos tunteet on vahvoja.

En ymmärrä aloituksen pointtia. Se kutsuu miehen huomaamaan omat ristiriitaiset tuntemuksensa, kun kirjoittaja samalla ikään kuin katselee yläpuolelta kyseenalaista saavutustaan ja ilmeisestikin jollain tasolla nauttii siitä, että miehellä on hankala olo. Miksi kirjoittaa tuollaista ikäväpalstalle?

(Tuo on muuten retorinen kysymys. En välitä kuulla selitystä sille, kunhan ihmettelen vain.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä aloituksen pointtia. Se kutsuu miehen huomaamaan omat ristiriitaiset tuntemuksensa, kun kirjoittaja samalla ikään kuin katselee yläpuolelta kyseenalaista saavutustaan ja ilmeisestikin jollain tasolla nauttii siitä, että miehellä on hankala olo. Miksi kirjoittaa tuollaista ikäväpalstalle?

(Tuo on muuten retorinen kysymys. En välitä kuulla selitystä sille, kunhan ihmettelen vain.)

Ehkä parempi että pysytkin siellä retoriikan tornissa, koska ilmeisesti mielenmaisemasi on hyvinkin synkkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän tilanne sulla muka nyt on päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän tilanne sulla muka nyt on päällä?

Se tuskin on sinun päänvaivasi nyt tai koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tuskin on sinun päänvaivasi nyt tai koskaan.

Kikakika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pointti tuo. Vian ei tarvii olla iso kun se on päässä. Näitä löytyy miehistä ja naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pointti tuo. Vian ei tarvii olla iso kun se on päässä. Näitä löytyy miehistä ja naisista.

Onko tämä gupen ihana aloitus oikea paikka eläytyä krotiilin kyyneliin?

• Anonyymi

Ei ole ristiriidassa, ihan hyvillä mielin odotellaan

• Anonyymi

Ohi.

• Anonyymi

Olet oikeassa nyt kun tiedät tilanteemme, kuitenkin olen välillä yrittänyt viestiä siinä onnistumatta, toivon kuitenkin asioiden etenemistä.

• Anonyymi

Ohi.

• Anonyymi

Sekava aloitus, mitä tahdot?

• Anonyymi

Hänet, koko ajan, kaikkialle.

• Anonyymi

Koetko että tämä naisena kirjoitteleva juttu-uula in joku nainen joka on sulle selonteon velkaa jostain? Herää jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko että tämä naisena kirjoitteleva juttu-uula in joku nainen joka on sulle selonteon velkaa jostain? Herää jo

Mitä minä sulle juuri sanoin? Ettet vain olisi itse tuo kuuluisa palstagubbe narsismissaan, joka haluaa väkisin tätä hahmoa täällä kuuluttaa. Kunnon nettitauno sinäkin.

• Anonyymi

Tiedän aina mitä ajattelen mistäkin asiasta. Ei ole siinä mielessä ristiriitoja.

• Anonyymi

No mitä sitten ajattelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sitten ajattelet.

Kyseinen henkilö tietää mitä ajattelen. Ellei, niin on vielä tyhmempi kuin tähän asti on vaikuttanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen henkilö tietää mitä ajattelen. Ellei, niin on vielä tyhmempi kuin tähän asti on vaikuttanut.

Vai onko sittenkin tyhmempää kirjoitella palstalle olettaen jonkun olevan tämä jota pitää tyhmänä. Siinä pähkinää tälle päivälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko sittenkin tyhmempää kirjoitella palstalle olettaen jonkun olevan tämä jota pitää tyhmänä. Siinä pähkinää tälle päivälle.

En oleta, että olet hän. Vastasin aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oleta, että olet hän. Vastasin aloitukseen.

Koska koit jotain tarttumapintaa, eli pähkinä nyt vaan pyörimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska koit jotain tarttumapintaa, eli pähkinä nyt vaan pyörimään.

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Koska kun pähkinän laittaa pyörimään niin kasvua tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska kun pähkinän laittaa pyörimään niin kasvua tapahtuu.

Aloituksessa mainitset omista käytösongelmistasi ja kuitenkin päädyt neuvomaan vastaajia mm. heidän kasvussaan. Vaikutat tyypiltä, joka on itse toiminut väärin mutta yrittää työntää vastuun muiden niskaan. Ei kovin viehättävä piirre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa mainitset omista käytösongelmistasi ja kuitenkin päädyt neuvomaan vastaajia mm. heidän kasvussaan. Vaikutat tyypiltä, joka on itse toiminut väärin mutta yrittää työntää vastuun muiden niskaan. Ei kovin viehättävä piirre.

Mitä muuta varten sinä oikeastaan teutaroit tämän naista esittävän miehen kanssa kuin purat pettymystä tuntemattomaan ihmiseen jolle lyöt sekavia kirjoitellen täyslaidallisia? Tuolta pohjalta jos odotat vielä sitä ”kasvun mahdollisuutta” niin huh huh ja huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta varten sinä oikeastaan teutaroit tämän naista esittävän miehen kanssa kuin purat pettymystä tuntemattomaan ihmiseen jolle lyöt sekavia kirjoitellen täyslaidallisia? Tuolta pohjalta jos odotat vielä sitä ”kasvun mahdollisuutta” niin huh huh ja huh

Itsehän höpötät kasvusta, mua ei kiinnosta kenenkään kasvu. Mulla on kokemus samankaltaisesta tyypistä miltä vaikutat, mutta tuhat kertaa pahemmasta. Siksi tähänkin kommentoin. Tämä tyyppi on läpimätä, nauttii muiden kärsimyksestä, mitään hyvää siinä ihmisessä ei ole. Voisin hyvin kuvitella, että se toimisi juuri noin, yrittäisi kääntää kaiken tekemänsä pskan toisen niskaan. Sulla sen sijaan näyttää olevan kuitenkin jotakin inhimillisyyttä, joten ehdotan että katsot peiliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän höpötät kasvusta, mua ei kiinnosta kenenkään kasvu. Mulla on kokemus samankaltaisesta tyypistä miltä vaikutat, mutta tuhat kertaa pahemmasta. Siksi tähänkin kommentoin. Tämä tyyppi on läpimätä, nauttii muiden kärsimyksestä, mitään hyvää siinä ihmisessä ei ole. Voisin hyvin kuvitella, että se toimisi juuri noin, yrittäisi kääntää kaiken tekemänsä pskan toisen niskaan. Sulla sen sijaan näyttää olevan kuitenkin jotakin inhimillisyyttä, joten ehdotan että katsot peiliin.

… ihan kuin peiliin katsoisi, mutta kokonaan eri ihminen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla kyl ole tässä tapauksessa, guppe

• Anonyymi

Vaikutat itse ristiriitaiselta tyypiltä.

• Anonyymi

Olen sitä melko avoimestikin.

• Anonyymi

Niin sinäkin. Luuletko että se nainen jonka näet näissä miehen helmateattereissa haluaa ikinä olla missään tekemisissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin. Luuletko että se nainen jonka näet näissä miehen helmateattereissa haluaa ikinä olla missään tekemisissä?

Toivottavasti ei halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei halua.

Ei varmasti halua antisosiaalisen lähestymistä. Toiulla on kuvitelma että näissä gupen naisena esiintymisteattereissa on sopivaa vinettää mitä tahansa ja vaatia selvityksiä sun muuta

• Anonyymi

Ootko kommunisti?🤔

• Anonyymi

Olen konservatiivinen liberaali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli semi kommunisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli semi kommunisti.

Eli semiomaitseni ilman titteleitä. Paitsi kuningatar.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii aika hyvin aloitukseen 😁 tuossa on sitä ristiriitaa ja samaistun vähän. sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli semiomaitseni ilman titteleitä. Paitsi kuningatar.

Simban waimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simban waimo.

Lärvin kytinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii aika hyvin aloitukseen 😁 tuossa on sitä ristiriitaa ja samaistun vähän. sivusta.

Hän kyllä samaistuu jos samaistuu, sen tiedän jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simban waimo.

Leijonakuningas. 🖤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leijonakuningas. 🖤

Hän..😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän..😁

Ettei vaan olisi hänen lempipiirretty 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan olisi hänen lempipiirretty 🤔

Mä tykkään ainakin.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään ainakin.😄

Tuli sellainen fiilis että hän varmasti siitä tykkää 🤔 tämähän on selvä sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lärvin kytinää.

Miten nämä sinun hemaisevat limerikit rikastaa elämääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nämä sinun hemaisevat limerikit rikastaa elämääsi?

Tuskin lähellekään niin paljon kuin sinun säälittävä elämäsi muita seuraten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin lähellekään niin paljon kuin sinun säälittävä elämäsi muita seuraten.

Millä tavalla tämä ns seuraaminen näyttäytyy? Liian hyvä huntsi ei riitä väitteeseen

• Anonyymi

Älä matki toisten kommentteja ja keksi niistä aloituksia. Säälittävää.

• Anonyymi

Hyvä ihminen, elät palstaharhassa ja kenties melko dystopisessa todellisuudessa jos kuvittelet hetkeäkään että kiinnostaa matkia. Rentoa sunnuntaita sinne! Ota chill pill.

• Anonyymi

Tiedän mitä teen, eli en tee sinun suhteen mitään. Jos et itse tee mitään, kukaan ei tee mitään.

• Anonyymi

Olen tavallaan myös loogisuuden ystävä, enkä näe siinä järkeä että joku joka ei tee mitään eikä halua tehdä mitään, kirjoittelisi palstalle että ei tee mitään ihmisille jolle ei mitään halua tehdä. Joten, neeext.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tavallaan myös loogisuuden ystävä, enkä näe siinä järkeä että joku joka ei tee mitään eikä halua tehdä mitään, kirjoittelisi palstalle että ei tee mitään ihmisille jolle ei mitään halua tehdä. Joten, neeext.

Sinulta puuttuu logiikka kokonaan, etkä ymmärrä lukemaasi, miksi sitten yrität kirjoitella vastineita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta puuttuu logiikka kokonaan, etkä ymmärrä lukemaasi, miksi sitten yrität kirjoitella vastineita?

Ajattelen huomattavasti suurpiirteisemmin kuin sinä. Tsemppiä sinne ja ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä haluat päteä kolmantena osapuolena tässä gupen itsensä kanssa riitelyrituaalissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen huomattavasti suurpiirteisemmin kuin sinä. Tsemppiä sinne ja ohi.

Sinulta puuttuu logiikka ja järki, etkä ole rehellinen itsellesi. Kuvittelet kirjoitusten olevan suunnattu juuri sinulle ja kirjoittelet siksi mielesi pahoittaneena piiloilkeitä solvauksia. Olet ihmisenä epäonnistunut ja katkeroitunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä haluat päteä kolmantena osapuolena tässä gupen itsensä kanssa riitelyrituaalissa?

Paitsi että sinä mieheksiluulija olet tuo gubbe itse. Pskot sekä omat että muiden aloitukset hämmentääksesi. Eikö se ole vähän myöhäistä jo, jopa skitsolle kellot soi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta puuttuu logiikka ja järki, etkä ole rehellinen itsellesi. Kuvittelet kirjoitusten olevan suunnattu juuri sinulle ja kirjoittelet siksi mielesi pahoittaneena piiloilkeitä solvauksia. Olet ihmisenä epäonnistunut ja katkeroitunut.

Koitas saada elämäsi kondikseen jos mahdollista enää. Tuskinpa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitas saada elämäsi kondikseen jos mahdollista enää. Tuskinpa on.

Etkö pysty parempaan? Nuo sinun solvailuyrittelyt on niin surkeita ja ohi maalin, että ne kääntyy sinua vastaan :D

Koita nyt ymmärtää, ei täällä kukaan sinua kaipaa ja ikävöi, turhaan raivostut jokaisesta kirjoituksesta.

Ei tosin haittaa minua, tavallaan nautin kun joku typerys lähtee nolaamaan itseään, autan siinä mielelläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että sinä mieheksiluulija olet tuo gubbe itse. Pskot sekä omat että muiden aloitukset hämmentääksesi. Eikö se ole vähän myöhäistä jo, jopa skitsolle kellot soi.

Mikä olisi tämän erittäin terävän logiikan mukaan tämä päämäärä tässä keskustelupalstan pyörittämisessä- ku sinä koet näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sinä palstaan syvästi orientoitunut osoitit tämän kommentin tässä gupen riitelyssä itsensä kanssa, johon ulkopuoliset yrittää parhaansa mukaan laittaa lusikkansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sinä palstaan syvästi orientoitunut osoitit tämän kommentin tässä gupen riitelyssä itsensä kanssa, johon ulkopuoliset yrittää parhaansa mukaan laittaa lusikkansa?

Pääpointti ketjun aloittaneelle, sinun suuntaasi ei ole odotettavissa mitään yhteydenottoja ja lähentymistä.
        Epäjohdonmukaisesti käyttäytyvät ihmiset herättävät inhoa.

• Anonyymi

No on ristiriitaiset. Itsekin olen vähän ristiriitainen persoona. Minähän imen sanatonta viestintää sinusta kuin sieni ja sillä tasolla tiedän et kiinnostammme toisiamme ja paljon. Toisaalta olen sellainen et minuun pitää takoa se; oletko varmasti kiinnostunut minusta ja voisitko pitää minusta jotta voidaan edetä. Siinä järki, tunneäly ja tiedostetut ja tiedostomattomat kanavat kilpailevat kuka vie voiton.

• Anonyymi

Sen uskon että jonkinlaista vakuuttelua hän tarvitsee, koska olen sanonut yhtä sun toista tässä viimeisen puolen vuoden aikana, sekä toiminut melko sekopäisesti.

• Anonyymi

Ei ollenkaan. En minä voi toista pakottaa itsestäni pitämään.

• Anonyymi

Pakottaminen ei kuulu tähän yhtälöön.

• Ei minulla ole enää mitään tunteita.

• Anonyymi

Kuules pieni teinityttöjen ja sitä nuorempienkin perässä juokseva wannabestevari Xenan mekko päällä. Ole ihan rauhassa, kunnes et enää saa olla.

• Anonyymi

Neuroleptit taitaa siis potkua ihan kunnolla. Viimeinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii mitään lääkkeitä siihen. Riittää että ei saa mitään rakkautta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tarvii mitään lääkkeitä siihen. Riittää että ei saa mitään rakkautta.

Mikä on kun ei vaimon ja jasten rakkaus riitä vanhalle läskille?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on kun ei vaimon ja jasten rakkaus riitä vanhalle läskille?

Mieti sitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mieti sitä.

Vanha läski p3rvo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun lääkekeskustelu guppea vääräksi henkilöksi maalaillen on aika säälittävää

• Anonyymi

Kieltämättä vähän. Yllättyin itsekkin koska yleensä pytyn vetämään suoraa linjaa.

• Anonyymi

Kuinka monta kommenttia se GUBBE meinaa tähän laittaa. Eikä mikään osu kohdalleen

😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta kommenttia se GUBBE meinaa tähän laittaa. Eikä mikään osu kohdalleen

😂

Sulla vasta ristiriitoja itsesi kanssa näyttää olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmille tuli paha mieli. Kukaan ei häntä kaipaa ja itse joutuu naisina esiintyen nekin vähät kirjoittelemaan. Byyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sun persusta kutittaa jos joku kirjoittelee gupesta? Sää oot liian nuori ehkä esikuvaksi sellaiseen osaan

• Anonyymi

Ei.
      Hän on parhaassa iässä oleva upea ihminen. Minä.. en ole. Ymmärrän kyllä ja yritän nyt joka päivä täysillä olla miettimättä. Hyvin näyttää onnistuvan, vai mitä. 🙁

• Anonyymi

Toivotaan, että hän tulee jouluksi kaapista ulos ja saatte toisenne.

• Anonyymi

Mutta se miten ajattelen ja tunnen juuri nyt voi olla kohta jo tiessään sillä tämän pelin ensimmäinen säännön on kuuluttava ettei se ole peli ensinkään. Pelaamatta ei silti voine olla joten sääntöjen on joustettava. Näiden että rakastaisin mutta jatkan silti elämää. Olisin oma itseni mutta samalla johdonmukainen ja täyttämässä tehtäväni. Eläminen ja rakastaminen, luonnollinen tai vilpitön oleminen tapahtuvat itsestään. Pakonomainen on jotain muuta. Elämä ja rakkaus ovat luontojaan vaivalloisia, mutta väen väkisin ei synny kumpaakaan. Joten katsotaan vaan mitä jää käteen kaikille osallisille.

• Anonyymi

Vajakit täällä kirjottelee. Suoraan yhteyttä asian omistajiin eikä tänne helvetin palstalle mistä henkilö tuskin lukee

• Anonyymi

Vanhempasi ovat varmasti tosi, tosi ylpeitä sinusta ap.

• Anonyymi

As the minutes fade away, I can't remember?

• Anonyymi

Ollaanko me liian erilaisia toisillemme?

• Anonyymi

Taidetaan olla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidetaan olla..

Jep :(

• Anonyymi

Mikä Fucking Asshole on tuo, joka olettaa jokaisen aloituksen olevan joltain gubelta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4440
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1623
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      905
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30