koirakoutsi karhu.

Anonyymi-ap

tos sen näkee on muka koirakoutsi. mut yksi kuva lehdessä ja siinäkin jo rikkoo lakia.kuvassa oleva koira on irti .lain mukaan koirat pitää olla kiinni .paitsi koirille tarkoitetuissa tarhoissa ja talvisin järven jäällä.

6

335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nykyinen koirien koulutus on aika pelleilyä.jokainen voi olla koirakoutsi .kaikille ei saisi antaa koiraa pitäis olla kuten autoon ajokortti .

• Anonyymi

Miten niin järven jäällä saa olla irti? Onneksi pilkkimiehillä on kaira jolla voi huitaista liian lähelle tulevaa uhkaavaa koiraa...

• Anonyymi

lue suomen lakia kyllä se sielä mainitaan.muuten kiinni tai koirille tehdyissä tarhoissa.pois sulkien poliisin ja armeijan käyttämät koirat.ja sitten nämä tyhmät niinsanotut metsästäjät jotka syöttää pieniä koiriaan susille kymmeniä joka vuosi.mutta tyhmä ei opi vaikka susi vie piskin .sinne vaan metsään niin voidaan päästä lehteen kertoon että näin kävi.tiesin että on susia metsässä mutta pikkukoira vaan metsään. jos tommoset ei ole tyhmiä niin ketkä sitten.täs vaan se huono että koira kärsii tyhmästä.näitä puupäitä pitäis sakottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lue suomen lakia kyllä se sielä mainitaan.muuten kiinni tai koirille tehdyissä tarhoissa.pois sulkien poliisin ja armeijan käyttämät koirat.ja sitten nämä tyhmät niinsanotut metsästäjät jotka syöttää pieniä koiriaan susille kymmeniä joka vuosi.mutta tyhmä ei opi vaikka susi vie piskin .sinne vaan metsään niin voidaan päästä lehteen kertoon että näin kävi.tiesin että on susia metsässä mutta pikkukoira vaan metsään. jos tommoset ei ole tyhmiä niin ketkä sitten.täs vaan se huono että koira kärsii tyhmästä.näitä puupäitä pitäis sakottaa.

Voisiko tuon vuodatuksen suomentaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko tuon vuodatuksen suomentaa?

mene takaisin kouluun .sielä normaalilla järjellä varustetut oppi lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mene takaisin kouluun .sielä normaalilla järjellä varustetut oppi lukemaan.

Muttei näemmä kirjoittamaan. Siihen tarvittaisiin se toinen poliisi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe