Ylöjärven ratikan toteutussuunnitelma alkamassa

Anonyymi-ap

Näin uutisoi Tamperelainen lehti. Ratikkaa näemmä runnotaan läpi kuin käärmettä pyssyyn, kolhoosijuna ei palvele muita kun keskustan vuokrataloissa asujia, maksajiksi kelpaa kyllä kaikki

10

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun ensin pistetään suunnitteluun miljoonia niin sitten voidaan perustella että on pakko rakentaa tai muuten nuo rahat menevät hukkaan. Mutta jokainen ratikkaan hassattu euro menee joka tapauksessa hukkaan. Tänne tulee jo rautatiekiskot ja kaksoisraidekin on jo tulossa.

• Anonyymi

Kun vaan olisi tilaa rakentaa lisäraide Pohjanmaan suuntaa.
        Ettei junat olisi aina myöhässä
        Ajolanka usein katkeaa !

Nin suppeaa ja ahdasta Lielahdessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vaan olisi tilaa rakentaa lisäraide Pohjanmaan suuntaa.
        Ettei junat olisi aina myöhässä
        Ajolanka usein katkeaa !

Nin suppeaa ja ahdasta Lielahdessa.

Kyllä sinne on varattu tila lisäraiteelle. Sen näki kun VR raivautti radan puskat niin toisen raiteen verran raivattiin. Suunnittelu lisäraiteesta on jo käynnissä. Vaihtoehdot on jo esitelty. Näin se homma etenee.

• Anonyymi

Tuleva Hiedanrannan pysäkki riittää Ylöjärven ratikkaan haluaville, aivan turha tuoda ratikkaa Ylöjärvelle asti. Toinen raide VR:n kustannuksella ja lähijunaliikenne toimimaan, halvin ratkaisu kun liittymäåysäköintikin on helppo toteuttaa, puuterminaali jonnekin takamaalle niin sillä se hoituu.

• Anonyymi

jos tämä ajatellaan yläpäällä niin kusessa ollaan.jos ratikka on jo tampereella aikamoinen menoerä joka vuosi .ja verrataan vähän asukasmäärää.niin ylöjärvi ja pirkkala halutaan vaan mukaan kun jotenkin saadaan lisää maksajia.niin käy aina kun isomman kanssa lähdetään kimppaan.voi verrata suomi ja eu.meillä meni ihan ok ennen.sitten lipponen valehteli että kannattaa liittyä ollaan nettosaajia.kuten joka maa joka liittyneet .mutta meni muutama vuosi niin ollaankin sen jälkeen oltu nettomaksajia joka vuosi ja aina pahenee.sama ratikassa kyllä tietysti päättäjät sen tänne tuo mutta siitä alkaa ylöjärven alamäki.

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Ratikka olis tosi kätevä. Pitempää kuin kestustasta tulijana pääsisin kätevästi kaupunkiin, oman auton vois jättää Ylöjärvelle, ei tarvis lähtee Tampereen ruuhkiin ajamaan. Heikkolahjaiset tietysti vastustaa tätäkin, niinkuin ovat sössineet muitakin hankkeita, ollaan vaan kun MINÄ en tarvi, niin ei muutkaan.

• Anonyymi

Jos lähijuna ei onnistu, niin ratikka on varmasti seuraavana jonossa, mikäli raideliikenteestä puhutaan.

• Anonyymi

Ylöjärven raiteet voidaan rakentaa kuin Japanissa:
      Kahteen - kolmeen kerrokseen.
      Muuten niin suppeaa………………

• Anonyymi

Rakentaminen kannattaa aina.
      Kiinteistöjen arvo nousee.
      Emme elä enää hevosaikaa, paitsi Teivossa.
      Myös rautatieasemalta saisi päästä Lentokentälle ratikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe