Niin mediassa näyy.
”Linnan juhlissa Rodeo-kokoonpanossa nähty laulaja Anna Puu julkaisi itsenäisyyspäivän kunniaksi herkän ja eteerisen alastonkuvan.”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/881b97d2-46e5-4ed4-a2db-c99c4b976b69
Tietääkö joku esiintykö tuo Anna Puu alasti preidentinlinnassa? Itsenäisyyspäivän kunniaksi. Ja antoiko presidentti siunauksensa tuolle kutsumansa naisen nakukeikalle?
Kuka oli siellä, ja näkikö?
Lauloiko alaston apina Linnan juhlissa 6.12.204
13
171
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiset kuvat kuuluvat kotialbumiin.
Luulisi tuon Puun sen verran ymmärtävän.- Anonyymi
Ei ne ymmärrä kai? Niillä on joku addiktio jakaa alastonta kroppaansa koko maailmalle tarjolle, Internet pitää siitä huolta... Hävettäis olla tuon kakara tai läheinen.
- Anonyymi
Ei ne ymmärrä. Ne menee vailla kriittisyyttä ja suhteellisuustajua.
Kun tuon Anna Puun lapsi kasvaa.... niin kun materiaalia ei saa netistä pois, niin kyllä sitä voidaan kiusata koulussa? Tuossa sun äitis tissejä ja pimpeloa tarjoilee.....
- Anonyymi
Kyllä jotkut ovat kertoneet, että linnassa oli jatkoilla outoo meninkiä, eikä itte presitenttikään tiiä mitään, koska... paljo väkee paikalla, moni huppelissa. Sekoilua sellasesta tulee. Mut presitentti itte kyllä oli tuon Anna Puun ja sen kaverit ja sen Rodeopuljun linnaan kutsunu.
- Anonyymi
Anna Puun alastonkuva ihastuttaa
Laulaja Anna Puu teki kauniin kuvajulkaisun itsenäisyyspäivän hengessä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/881b97d2-46e5-4ed4-a2db-c99c4b976b69
Ketä ihastuttaa – ketä kuvottaa – tuollainen sexin alennusmyynti. Ja vielä äitikin tuo Anna Puu on?
Tosi sairasta, mut moni uros kuolaa, ja..
Itse en vaivautunut katsomaan kuvaa. - Anonyymi
Kun ei enää laulamalla pärjää on tyrkättävä paljasta pintaa ja rintaa jotta pysyy "turhuuden markkinoiden" nosteessa.
Ounli Fans on "nykyajan lihateollisuuden" kannattavin bisnes ja laulun lurittelija ken paljastelee itseänsä julkisesti yrittää samaa sapluunaa.- Anonyymi
Niin se menee, että on annettava kaikkensa että julkkiksena pärjää??
- Anonyymi
Kuinka tätäkin vaakkujaa pidetään jonakin huippuartistina...??
- Anonyymi
No mutta tämä Anna Puu oli siellä presidentin linnassa 6.12.2024.
Ja vieläpä presidentti Alexander Stubbin kutsumana ja valittuna.
Sen Rodeo-ryhmän kanssa.
Stubbilla oen erikoinen maku musiikin suhteen, vai oliko se muutakin???
- Anonyymi
Medioissa on ihmetelty sitä, kun tämä Linnan Juhliin kuin komeettana noussut yhtye Rodeo nostatti tuntuvan kiihkon?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9fdac843-8817-4b40-94d6-9f825e25f7c7
”Yksi Linnan juhlien näkyvimmistä vieraskokoonpanoista oli tänä vuonna perustettu Rodeo-yhtye. Sen laulajat Anna Puu, Ida Paul ja Erin Anttila saapuivat yhdessä Linnaan ilman puolisoita, kättelivät presidenttiparia ja siirtyivät yhtenä rintamana juhliin. Kokoonpanon läsnäolo juhlissa ja heidän saamansa iso näkyvyys hämmensin joitain katsojia. ”
• ”... yhtye on varsin tuore. Rodeo-yhtyeen synnystä tiedotettiin julkisuuteen 21. lokakuuta, siis vain puolitoista kuukautta sitten.”
Mahtoiko tämä yhtye saada kokoonpanonsa kuin tilaustyönä, jotta Linnan Kutsujen musiikkitarjonta vastaisi uuden Presidentin modernisointia? Linnan juhlien kaikkinaista uudistusta, päivitystä update! Vanhat luut pihalle, uudet sorjat soittajat areenalle! Veteraanit pois silmistä, nuoret naiset näytille? (Kaartin soittokuntaa ei vielä pantu ”lomille”? Sellainen olisikin valtakunnan pahin kardinaalimunaus….)
Tämä ”Rodeo”?
Ajattelevalle ihmiselle voi herätä ajatus, MIKÄ oli se innovaatio, että Tuore Yhtye pani nimekseen RODEO?
• ”Rodeo on viihdyttämistarkoituksessa tapahtuvaa eläinrääkkäystä, josta käytetään usein nimitystä "amerikkalainen härkätaistelu".
No, ”viihdyttämistarkoitus” kyllä kai toteutui? Ja Presidentti saa olla tyytyväinen, ettei maksettu turhaan liksaa Rodeolle? Kansan verovarat antoivat vastineen, jota Medioissakin hämmästeltiin! Kokoonpanon läsnäolo juhlissa ja heidän saamansa iso näkyvyys hämmensin joitain katsojia. ”
Rodeo-yhtyeen ultra- extraa! Laulaja alastonkuvassa!
Presidentin valinta kutsua ”Rodeo-yhtye” nostikin Linnan Juhlien kulttuuritarjonnan (?) ihan ultra-överille tasolle? Siirryttiin kertaheitolla jopa ”yökerhojen” ja bordellien tasolle? Miten?
• ”Linnan juhlissa Rodeo-kokoonpanossa nähty laulaja Anna Puu julkaisi itsenäisyyspäivän kunniaksi herkän ja eteerisen alastonkuvan.”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/881b97d2-46e5-4ed4-a2db-c99c4b976b69 - Anonyymi
Rodeo oli aivan jäätävän hyvä yhtye. Veikkaan että ensi vuonna siitä tulee todellinen menestys!
- Anonyymi
Olitkos paikalla.
JK. Ensi vuosi on kaukana. Eikä kukaan takaa onko linnanjuhlia, vai ihan muuta lajia?
- Anonyymi
20 vuotta myöhässä alastonkuvien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006