IS - Orpolta Ylellä jyrkkä viesti lakoista
Pääministeri Petteri Orpo patistelee työmarkkinaosapuolia sopimaan työehtosopimuksista suoraan ilman lakkoja.
Suomen talous ei pääministeri Petteri Orpon (kok) mielestä kestä lakkoilua.
– Jokainen lakkopäivä on pois Suomen kansantaloudesta. Se on pois verotuloista, ansiotuloista, yritysten tuotosta, hän sanoi sunnuntaina Ylellä pääministerin haastattelutunnilla.
Siksi nämä asiat pitäisi hänen mukaansa pystyä sopimaan. Orpo toivoi ratkaisuja, jotka edistävät Suomen kilpailukykyä, hyvää työllisyyskehitystä ja huolehtivat myös palkansaajien ostovoimasta.
___ Kuules Orpo, SUOMEN KANSA EI KESTÄ JATKUVAA LEIKKAUSTA JA HEKOMPIEN IHMISTEN KÖYHDYTTÄMISTÄ!!!!!!
Orpo ei myönnä, että kovat vaatimukset liittyvät hallituksen työmarkkinareformiin.
– Työmarkkinaneuvotteluja ei pitäisi sekoittaa politiikkaan, hän sanoi.
Hallituksella, eduskunnalla ja työmarkkinajärjestöillä on Orpon mielestä omat roolinsa ja tehtävänsä, mutta kenelläkään ei ole vero-oikeutta.
– Hallituksella ei ole roolia työmarkkinaneuvotteluissa, hän lisäsi.
-----Niin JA Kyllä opro on itse mennyt niihin työmarkkinakekusteluihin sekoilemaan ja puuttumaan!!! Tas tätä valhetta etteikö olisi, itse se on puuttunut niihin vaikkei pitäisi! Onko muisti mennyt? Ei voi olla totta, että tämmöisiä juttelee!!!!!!!
Mitä tämä Orpo oikein sekoilee
15
190
Vastaukset
- Anonyymi
Eli et kannata sopimista, vaan lakkoilua. Tuli selväksi.
- Anonyymi
Juurikin näin. Jos pitää lakkoilla Orpon takia niin toki kaikki lakkoilua kannattaa, eihän muuten lakkoiltaisi. Hienoa että vihdoinkin ymmärsit ekasta etkä alkanut inttää ja provosoimaan. Koulutukseni on mennyt perille hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Jos pitää lakkoilla Orpon takia niin toki kaikki lakkoilua kannattaa, eihän muuten lakkoiltaisi. Hienoa että vihdoinkin ymmärsit ekasta etkä alkanut inttää ja provosoimaan. Koulutukseni on mennyt perille hyvin.
Mutta nyt aloit valehtelemaan. Kaikki eivät kannata lakkoilua, esim. minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt aloit valehtelemaan. Kaikki eivät kannata lakkoilua, esim. minä.
Nyt olikin kyse fiksuista ja järkevistä ihmisitä. Ei sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olikin kyse fiksuista ja järkevistä ihmisitä. Ei sinusta.
Eli kaikki ei tarkoita kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki ei tarkoita kaikkia.
Sinulla on kummallinen kyky siirtää ydinasian keskustelu täysin raiteiltaan, puhut henkseleistä kun kyse on villapaidasta!!!!!
Noin siirtämällä asian muuhun, vältyt keskustelulta, kätevää. Silloin kun ei osaa niin tuohan toimii varmasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kummallinen kyky siirtää ydinasian keskustelu täysin raiteiltaan, puhut henkseleistä kun kyse on villapaidasta!!!!!
Noin siirtämällä asian muuhun, vältyt keskustelulta, kätevää. Silloin kun ei osaa niin tuohan toimii varmasti.Eli sinusta on asian siirtelystä raiteiltaan kun oikaisee sinun virheellisiä väittämiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinusta on asian siirtelystä raiteiltaan kun oikaisee sinun virheellisiä väittämiä.
Asian siirto ytimestä senkun jatkuu. Olet erittäin hankala keskustelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian siirto ytimestä senkun jatkuu. Olet erittäin hankala keskustelija.
Jos Sinä olisit vaivautunut tai pystynyt pysymään totuudessa tätäkään keskustelua ei olisi tarvinnut käydä.
- Anonyymi
Mitä , eikö hallitus ja EK olikarkit päätäkkään työläisen asioista . Olis se Venäjän malli ihana , ei olisi ikinä lakkoja .Menikö orpolta pupu pöksyyn .
- Anonyymi
Urpokin voisi olla sekaantumatta toisten asioihin ja tiputtaa vähän omia hillojaan muillekkin .
- Anonyymi
"SUOMEN KANSA EI KESTÄ JATKUVAA LEIKKAUSTA JA HEKOMPIEN IHMISTEN KÖYHDYTTÄMISTÄ!!!!!!"
Onko fakta vai arvaus? - Anonyymi
Orpo on tehnyt suomesta käyhien ihmisten maan jossa keduskunta rellestä valehtelee ja vie kansan rahat.
- Anonyymi
Eihän eduskunnassa ole koskaan varmaan ollutkaan ketään joka ajattelisi muita ennen kuin omaa pärjäämistä, siksihän sinne onkin tunkua heiltä, jotka eivät pidä ihmisitä ja huijaavat ja valehtelevat. Siellä on heidnän pakkansa kun rahaa on missä kylpeä.
Vaikkei rahaa olekkaan mutta heille on aina. Tätä on asua suomessa, sulta veiedään kaikki jopa nykysin asunnotkin ja autot, ja työpaikat, ja ruoka... mitään et saa thdä ja ostaa ja elää. Hiljainen nääntyminen. - Anonyymi
Orpo on vain yksinkertainen idiootti ettei tätä tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755