Kyllä sitä kaikille arvonimiä myönnetään.
Koko Virrankosken-klaani on ollut kehityksen jarruna kotikaupungissamme. Aina vaan Virrankosket ja Kepu, Kepu.
Onneksi aika on muuttunut.
Kaikille sitä arvonimi myönnetään.
Kaikille sitä arvonimi myönnetään.
Ilman suojelijoita olisi opettajan virka varmasti mennyt. Koko oppitunnin istui puhelimessa.
Ihmettelen suuresti, että kunnioittamani Veikko Pihlajamäki jaksoi tuota suojattiaan. Ajatteli varmaankin käyttävänsä tätä tyhmää hyväkseen...
Anna meidän kaikki kestää.
Valtiopäiväneuvos
13
920
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin joku kirjoittaa asiaa. Ja totta joka sana.
Mies on niin olevinansa, että pahaa tekee.
Moni oppilas varmaan kiroaa miehen alimpaan...- Anonyymi
Heh, en tiedä kyllä mukavampaa opettajaa mitä Köpi oli.
- Anonyymi
Hei kyllä Virrankosken Kyösti on sen mitallin ansainnut .kopioi on hyvä mies juhannuksena sai kotiseutu liiton merkin .joten köpi on sen työnsä ansainnut.
- Anonyymi
Eräs tuttuni samoi muinoin mitä pahaa tuo veikko v j----lle on teheny että sai kaks tuollaasta vävyä vävyt insinööri A P ja opettaja KV
- Anonyymi
Mitä helekattia, puhutaanko nyt Köpistä tästä entisestä opettajasta.
Hän jos kuka on kyllä arvonimensä ansainnut. - Anonyymi
Alottaja on kateellinen, suurin saavutus hällä on nurkkabingo työväentalon bingos.
- Anonyymi
Joudut pettymään. Ikinä en ole Työväentalon ovea avannut.
Kyseleppä ei-kepulaisilta, saat muunlaisia mielipiteitä. Valtuustoaikaan oli kuin mikäkin pelle. Ei juurikaan arvostusta.
Veikon työmyyrä, vailla omia näkemyksiä.- Anonyymi
Menit siis ikkunasta....
- Anonyymi
Voi reppana sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi reppana sinua
No mehän voidaan sitten lyödä peukkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mehän voidaan sitten lyödä peukkuja.
Hävekkää. Lataanen ketju. Onnea Köpillle.
- Anonyymi
Aloittaja on ihan oikeassa. Kaupungissa ei tapahtunut yhtään mitään sinä aikana kun Virrankosket ja Ruotsala oliva t remmissä. Korhosen Jarmo teki töitä Virrankosken eteen. Ilman häntä ei olisi kansanedustajaa eikä eu-parlamentia. Isäntä ei itse tehnyt yhtään mitään.
- Anonyymi
Mä sanoisin tuohon kommentin että ruotsala ei tehny mitään.ku oli valtuustossa ja hallitukses.omille kurssille hommas työtä mulle ei mitään.työtä.vaikka äänestin.sitä.sitä paitsi oon myynyt sen tyttären juhannusneito kisas eniten äänestys lappuja. Jotta pärjäs.joten ruotsala on mulle velkaa.ostaas abclla kahvit tai ruoan mulle palkaksi.sain Tainan kolmannelle sijalle.kentällä.juhannusneito kilpailussa.kaikki muut kauhavan likat on tuonut lahjan paitsi ruotsala.tällääsiä terveiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707