Jerikon Grilli ihan /seestä

Anonyymi-ap

Jerikon Grilli oli ennen ihan hyvä paikka ja kohtuuhintaisia annoksia.
Ylistarolainen bisnesmies kun osti sen niin hinnat nousi samantien 50%
ja annoksia pienennettiin.

Ostin pari päivää sitten pari annosta ja ranskikset oli rutikuivia ja ilman mausteita.
Kokolihapihvin päällä oli pikkulusikallinen kurkkurelissiä' mutta muita mausteita ei ollut.
Itse pihvi myös rutikuiva ja pahanmakuinen.

Salaattia oli ennen annoksissa ihan reilusti niin sitäkin oli vain pikkulusikallisen verran.

Ainoa hyvä puoli oli että annos oli todella pieni vaikka maksoi 12 egee

29

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ole ihan /seestä vaan ihan suoraan paskaa ruokaa siellä on ja gourmet-hinnoin!!!

• Anonyymi

Seinäjoen ylivoimaisesti paras grilli!

• Anonyymi

Et ole tainnut käydä Jerikolla pitkään aikaan? Nykyään ihan sikahintainen ja myy karmeaa paskaa jossa ainoa hyvä puoli että annokset kaupungin pienimmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole tainnut käydä Jerikolla pitkään aikaan? Nykyään ihan sikahintainen ja myy karmeaa paskaa jossa ainoa hyvä puoli että annokset kaupungin pienimmät.

Älä puhu ruuasta tuohon sävyyn. Euroopan viimeinen suuri nälänhätä oli Suomessa 1800-luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu ruuasta tuohon sävyyn. Euroopan viimeinen suuri nälänhätä oli Suomessa 1800-luvulla.

No ei se silti Jerikon moskaa hyväksi tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen viimeksi kävin, nälkä lähti, eikä ollut sen kalliimpaa kuin muuallakaan!

• Anonyymi

Jonot kertoo kyllä muuta

• Anonyymi

Käsittääkseni grillillä käynti on ihan vapaaehtoista. en maksaisi tuosta pienestä rasvamössöstä joka tulee putsaamattomasta mökistä 50cent enempää

• Anonyymi

Jonot kertoo kyllä muuta
      ----------------------
      Paska on hyvää. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.

• Anonyymi

Kävin Mäkkärissä muutaman vuoden tauon jälkeen, hamppari oli pienentynyt ja kallistunut.

• Anonyymi

On tämä kilpailijoiden mustamaalaaminen Seinäjoella täysin käsittämätöntä, kehoitan kaikkia vierailemaan Jerikon grillillä ja tekemään itse johtopäätöksensä, jotka taatusti tulevat olemaan etupäässä positiivisia!

• Anonyymi

Ja sieltä tuli itse omistaja puhumaan paskaa. Jeriko oli ennen hyvä paikka mutta sitten hinnat nousi ja ruoka on nykyään ihan paskaa. No melkein samanlaisen alamäen on kokenut myös entinen suosikkipaikka Samburger.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sieltä tuli itse omistaja puhumaan paskaa. Jeriko oli ennen hyvä paikka mutta sitten hinnat nousi ja ruoka on nykyään ihan paskaa. No melkein samanlaisen alamäen on kokenut myös entinen suosikkipaikka Samburger.

Olet tyypillinen, suomi24-vajakki, kuvittelet, että tänne kirjoittelee muut kuin psyykkisesti häiriintyneet, nimettömästi, kun itsestä ei ole yhtään mihinkään!

• Anonyymi

Jerikossa oli ennen sen vanhan omistajan aikaan tyly palvelu ja herkullinen ruoka.

Nykyään on oikein mukava palvelu (varsinkin kun ne Katukokin mukavat myyjät siirtyi Jerikolle) mutta pahaa ja kallista ruokaa.

• Anonyymi

Ja kattia kaas. 2002 vuonna sain perkeleenmoiden vatsa/ ulostustaudin viikon kesti ripuli ja oksentaminen. Päätin että ei ikänä jerikolle eikä mihinkään muuhunkaan paskapaikkahan ja se on pitäny.

• Anonyymi

Surkiaa ruokaa nykyään

• Anonyymi

"eikä ollut sen kalliimpaa kuin muuallakaan!"

Hinnaston mukaan Köksän lautanen maksaa 12 euroa.
      Alku vuonna se oli jotain reilun 7 euroa jolla hinnalla oli vielä siedettävä.

12 eurolla saa jo runsaan buffetin monessa paikassa eikä pikkuista lautasellista.

• Anonyymi

Äänestetään samaa kurjistavaa, enemmän verottavaa ja hintoja nostavaa politiikkaa tekeviä poliitikkoja eduskuntaan. Mistä etsitään syyllinen? Yrittäjistä.

Teitä saisi olla aamusta iltaan paimentamassa toimimaan politiikan saralla oikein muttakun ette te tajua mitään mistään. Kannattaisi äänestää niitä poliitikkoja jotka ei ole niin tunnettuja eikä aika ylen keskusteluohjelmissa tai lehtien kansissa. Teille on vain niin haastavaa etsiä heistä tietoa koska ette osaa googlettaa heidän nimiään, tai laiskuuttanne ette viitsi tehdä tarkempaa tutkiskelua jossa menisi tunti-pari. Älkää syyllistäkö tavallisia ihmisiä, te tiedätte itse paljonko viimeisen 15 vuoden aikana teidän kauppakuittinne ruokaostoksista on kasvanut euromääräisesti, älkää syyttäkö siitä yrittäjiä.

• Anonyymi
      UUSI

Millä ihmeelläte luulette, että pikaruokalasta ostetun annoksen saa pikkurahalla? Siksi pikaruokaa kutsutaan roskaruoaksi, kun se on koottu kasaan halvimmista mahdollisista aineksista. Ulkomaan pakasteista tai vanhentuvista jämistä. Näitä paikkoja aika ajoin jää kiinni ja siksi lopettavat. Harmi, kun kaikista ei tehdä juttuja, jotta ihmiset tietääs.

• Anonyymi
        UUSI

Sen takia kun sitä saa muualta - parempaa ja halvempaa. Käy Koskenkorvan grillillä kokeilemassa.

• Anonyymi
      UUSI

Kävin kokeilemassa ensikertaa syksyllä. Huonoa oli, ei edes grillien keskitasoa.
      Nopos on kans mennyt alamäkeä.

Lähialueen maukkaimmat grillit: Koskenkorvan ja Ylistaron grillit.
      Yhteistä näillä on se että nämä ei käytä tätä seinäjokilaista pahaa pullasämpylää, vaan on kunnon sämpylät muualta.

• Anonyymi
        UUSI

Pidä ny juntti naama kiinni. Käy Lapuan grillillä ni johan on maukasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä ny juntti naama kiinni. Käy Lapuan grillillä ni johan on maukasta

En ole Lapualla käynyt, ja tuskin koskaan käynkään. Sen verran syrjäinen paikka että sitä kautta ei ole koskaan ollut syytä ajaa. Toisin kuin Seinäjoki tai Koskenkorva.

• Anonyymi
      UUSI

Ylivoimaisesti paras grilli Seinäjoella!

• Anonyymi
        UUSI

Millään mittakaavalla ei teidän hampurilaiset pärjää esim. Holy Smoken tai Barotin hampurilaisille. Toki noilla on hintaakin enemmän, mutta selvää valhetta.

• Anonyymi
      UUSI

"Ylivoimaisesti paras grilli Seinäjoella!"

Sanoo omistaja itse kun kukaan muu ei rajua alamäkeä mennyttä firmaa kehu.
      Mitä hiton paskaa ne ranskiksetkin oikein on nykyään? Aivan hirveää myrkkyä.

• Anonyymi
      UUSI

Jeriko haistattaa paskat asiakkailleen. Olen pari kertaa reklamoinut heidän palaulomakkeensa kauttaa saamiani pilallisia annoksia mutteivat viitsi koskaan mitään vastata joten pitäköön paskansa, En enää mene moiseen paikkaan joka
      ei vastaa tekosistaansa!

• Anonyymi
      UUSI

Kävin äsken. Ei nyt mitään huippua, mutta ei mitään mössöäkään. Kaikki meni alas ja nälkä lähti. Hinta samaa tasoa kuin muuallakin. Vanha rakennus, tietty.

• Anonyymi
      UUSI

Köksän lautasen hinta esim noussut tänä vuonna yli 50%

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe