Pyhä ja ylistetty! Ymmärtävätkö parronit vieläkään sitä jämäkkää totuutta?
Laurin nimi on
15
257
Vastaukset
- Anonyymi
Väkevä YLISTYS!
- Anonyymi
Ylistetään Lauria. Tänään on hänen syntymäpäivänsä. Lauri ajoi pitkään paronin Tampere-Vaasa-pikavuoroa ja viimeisert työvuotensa Kauhajoen-vakiota.
Rauha hänen muistolleen.
- Anonyymi
Eivät ymmärrä. Ovat aina olleet uppiniskaisia ja kovakalloisia.
- Anonyymi
Hyväksyn!
- Anonyymi
Muistellaan tänään Lauria!
- Anonyymi
Sinun hyväksynnälläsi ei ole pa***nkaan arvoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistellaan tänään Lauria!
Kävin viemässä Laurin haudalle lyhtykynttilän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin viemässä Laurin haudalle lyhtykynttilän.
Pyhä Nimi ELÄÄ!
ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!
- Anonyymi
Ylistä Lauria minun sieluni ja kaikki mikä minussa on, ylistä Hänen Pyhää Nimeään. Amen.
- Anonyymi
Mitäs muuta puutukille kuuluu?
- Anonyymi
112.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
112.
Vuonna 2012 paroonit soitti hätänumeroon niin paljon että siellä päivystäjätkin ihmettelivät kun joka puolelta maata alkoi tulla soittoja: "Apua! Auttakaa! Alalle on tullut kaksi supermiestä jotka uhkaavat viedä sukuoikeuteni. Hätätila! Apua! Auttakaa!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 2012 paroonit soitti hätänumeroon niin paljon että siellä päivystäjätkin ihmettelivät kun joka puolelta maata alkoi tulla soittoja: "Apua! Auttakaa! Alalle on tullut kaksi supermiestä jotka uhkaavat viedä sukuoikeuteni. Hätätila! Apua! Auttakaa!"
Anteeksi, kiihdyksissäni luiskahti pari kirjoitusvirhettä: on tullut kaksi persumiestä jotka uhkaavat viedä sukukalleuteni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, kiihdyksissäni luiskahti pari kirjoitusvirhettä: on tullut kaksi persumiestä jotka uhkaavat viedä sukukalleuteni..
Ripeästi on toimittu, Laurin kunniaksi on nimetty jo kirkkojakin:
Isonkyrön vanha kirkko
Janakkalan Pyhän Laurin kirkko
Lohjan Pyhän Laurin kirkko
Mynämäen Pyhän Laurin kirkko
Perniön Pyhän Laurin kirkko
Vantaan Pyhän Laurin kirkko
Pyhän Laurin kappeli Vantaalla
Pyhän Laurin kappeli Helsingin Lehtisaaressa
Pyhän Laurin kirkko, rauniokirkko Hämeenkoskella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ripeästi on toimittu, Laurin kunniaksi on nimetty jo kirkkojakin:
Isonkyrön vanha kirkko
Janakkalan Pyhän Laurin kirkko
Lohjan Pyhän Laurin kirkko
Mynämäen Pyhän Laurin kirkko
Perniön Pyhän Laurin kirkko
Vantaan Pyhän Laurin kirkko
Pyhän Laurin kappeli Vantaalla
Pyhän Laurin kappeli Helsingin Lehtisaaressa
Pyhän Laurin kirkko, rauniokirkko HämeenkoskellaPuhumattakaan Lauri Harjolasta, joka onnekseen muutti nimensä oikeastikin Rennyksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008910
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265308- 534621
- 894370
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432640- 432591