Keitä ovat meidän suurimmat kavaltavat?

Anonyymi-ap

Kertokaa keiden tiedätte eniten euromääräisesti onnistuneen viekkaudella kavaltamaan mm sairaalta 90 v vanhukselta suuria raha summia? Tämän hetkisten tietojen mukaan, suurin summa on 1076.000 euroa brutto. Tämän tietojen perusteella epäillään erästä naishenkilöä, jotka oli puolisonsa kanssa vanhuksen edunvalvoja valtuutettuja. Jos tunnette heidät, kysykää ihmeessä heiltä itseltään. Ilmeet ja vastaukset kertovat paljon. Tietenkin valehtelevat samoin, kuin he valehtelivat vainajan omaisille. Eivät he ole sieluttomia, syyllisyys polttanee sydän alaa. Mahtaako olla muita vastaavan laisiin joutuneita petettyjä meillä Kiuruvedellä? Kertokaa!

11

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä männä suvena yhtenä aamuna huomasin, että minulta oli saatana viety tililtä huomattava summa rahaa!
      Kovasti siitä kiukustuin ja meinasin tehdä rikosilmoituksen.
      Sitten onneksi löysin takataskusta paperimytyn, joka paljastui otto-automaatin kuitiksi.
      Hämärästi muistin nostaneeni kyseisen rahamäärän itse ja sen myös kesäisten päivien ja öiden huminoissa itse käyttäneeni...
      Niin että se siitä.

• Anonyymi

Tarkemmin sanottuna niitä kuitteja oli mytyssä useita, eli useissa erissä olin rahaa nostellut ja sitä rennosti käyttänyt.,.

• Anonyymi

Onko todisteita?
      Oikeiksi todistettavia todisteita?

• Anonyymi

Ilmeet eivät todista mitään.
        Jos menee vaikkapa sanomaan jollekin päin naamaa,
        että olet sika, tämä voi punastua, mutta ei siksi, että olisi sika,
        vaan kiukusta.

• Anonyymi

Ei tietenkään ole. Asia olisi silloin käräjillä. Mustamaalausta, kateutta, panettelua, jne.
        Ei päässyt itse perinnöille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeet eivät todista mitään.
        Jos menee vaikkapa sanomaan jollekin päin naamaa,
        että olet sika, tämä voi punastua, mutta ei siksi, että olisi sika,
        vaan kiukusta.

Ja pidättäytyy syystä tai toisesta reagoimasta solvaukseen rajummin.

• Anonyymi

Kannattaa tämä Optia pankki kiertää kaukaa ,virkailijat pettureita

• Anonyymi

En kierrä.
        Pankkien toiminta vain on muuttunut niin, että vähemmän tarvitsee asioida tiskin takana.
        Olen Säästöpankin asiakas jo kolmannessa polvessa.

• Anonyymi

Todisteita odotellessa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kierrä.
        Pankkien toiminta vain on muuttunut niin, että vähemmän tarvitsee asioida tiskin takana.
        Olen Säästöpankin asiakas jo kolmannessa polvessa.

Oikeastaan vähemmän pääsevät asiakkaat asioimaan pankkitiskillä, kuten vanhaan hyvään aikaan, kaikkina arkipäivinä, aamusta iltaan.

• Anonyymi

Meidän suurimmat kavaltajat asioivat venäläisellä Lukoil Teboil huoltiksella. He kavaltavat oman maansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      105
      2633
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      103
      1769
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1535
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      16
      1242
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1058
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      973
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      46
      953
    8. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      94
      938
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      120
      931
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      338
      836
    Aihe