Ei ollut mitenkään kyllä tarkoitus jälleen sekstailla exäni kanssa mutta tulipa näköjään tehtyä.
Viikonloput on kyllä petollisia, liikaa vapaa-aikaa kenties, en tiedä. Tuntui vain niin hyvältä pitkästä aikaa. Vai olisiko ollut niin että kun hän auttoi minua hädän tullen, en kyllä mitenkään pyytänyt mutta tilanne vain meni niin. Olimme olleet vuoden erossa ja hänellä on toinen. Hän tuli kotiini käymään ja halattiin ja kiitin avusta ja sitten sitä jo pussailtiin ja seksi oli upeeta pitkästä aikaa.
Mutta mitä mä nyt teen.
Ps. Hän tuntui niin hyvältä, maistui niin hyvältä. Nauttiin tosi paljon. Ja hän viestittää että saako tulla käymään vaikka hänellä on toinen. Haluaa lisää seksiä. Ja yhdessä oloa. Ym. Haluaa saada kuulemma pakettinsa oikeaan osoitteeseen näin ennen joulua, puhuu ilmeisesti seksistä.
Mitä teen?
Exän kanssa seksiä
12
315
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Sillälailla spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillälailla spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Täällä vapaa seuraa sulle Heinolassa. Koska tuut niin saat?
https://aijaa.com/DQBJWC. OK.- Anonyymi
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten, olimme lopettaneet seurustelu suhteen ja rakastelimme ex kanssa, oltuamme erossa kuukauden ja sain häneltä klamydian. Et ole varovainen, mihin kastat pilin. M 47
- Anonyymi
Eli tässä tapauksessa kun olen nainen joka kirjoittaa niin pitää olla varovainen ennekuin ex miehelleni annan. Kun minulla ei ole ollut suhteita tänä aikana kun olemme olleet erossa. Mutta miehellä on. Tai oli siis nytkin.
N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tässä tapauksessa kun olen nainen joka kirjoittaa niin pitää olla varovainen ennekuin ex miehelleni annan. Kun minulla ei ole ollut suhteita tänä aikana kun olemme olleet erossa. Mutta miehellä on. Tai oli siis nytkin.
NRämesika riehaantui hyh hyh
- Anonyymi
Tuo on silti hyvä huomio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on silti hyvä huomio.
Siis. Tuo mitä M47 kirjoitti.
- Anonyymi
Halunnee sitoa sut lapsella itseensä luulen että sitä sillä paketilla tarkoittaa onnea usein tuo on se syy miksi välit eksään pidetään kun ei uusi enään anna ni voi eksältä pyytää si
- Anonyymi
Pitää tehdä niinkuin hyvältä tuntuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005