Jos mies on valmis taistelemaan sun rakkauden puolesta, hän rakastaa sua! Jos hänelle on sama missä aikaasi vietät tai kenen kanssa, hän ei välitä riittävästi!
Muistakaa aina tämä
20
449
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kai, mies on se palkinto. Simba 😆
- Anonyymi
Aijaa, en tiennyt😂
- Anonyymi
Tässä meille 🌟Tähdellinen sanoma kas tässä 🌟kaikille jos joku ei jummarra hienoa että löytyy tällassia muistuttavia immeisiä. Oltais vallan täysin hukassa ilman näitä täyspäisiä🤩
- Anonyymi
Niin juuri. Juurikin niin. Välinpitämättömyys ja ei ollenkaan mustasukkainen kertoo, että mitään syvempiä tunteita ei ole. Jopa ystävätkin kyselevät kuulumisia ja kertoilevat menoistaan ja kysyvät missä olit ja kenen kanssa.
- Anonyymi
Menee vähän mutkat suoriksi. Siinä voi olla aika monta muuttujaa. Sitä paitsi jos ei tunne kunnolla, niin miksi puhua rakkaudesta. Etsitkö rakastetuksi tulemista vai sitä, että saisit myös itse rakastaa.
- Anonyymi
Minä taistelisin / puolustaisin omaa rakastani kaikin keinoin, sekä rakastaisin ehdoitta. Mutta sinun kaltaistasi en kaipaa tai halua. Jos vietät aikaasi mielummin jonkun muun kanssa niin siitä vaan. Hyvä, että edes sinulla on seuraa. Olen mielummin sitten yksin. Mielestäni tuo kertoo enemmän sinusta, kuin hänestä miehestä, jos mielummin valitset viettää aikaa muiden kanssa niin asia on sitten niin.
- Anonyymi
Jos mies ei halua sitoutua niin sitten varmaan ihan sama miten monen kanssa itse aikaansa viettää
- Anonyymi
Jos nainen haluaa bilettää ja viettää aikaansa muualla, niin sinkkuna saa tehdä ihan vapaasti sitä. Ja jos nainen on vaikea alusta asti, niin se on vaikea kokoajan ja sellaiseen ei kannata aikaansa tuhlata.
Ennemmin keskityn muihin asioihin, kuin naisen huomion ja kiintymyksen hankkimiseen, on parempaakin tekemistä kuin jahdata heikko itsetuntoisia roska naisia. - Anonyymi
Onneksi en ole sellainen 😏
En jahtaa/metsästä miehiä enkä naisia. Jos miestä kiinnostaa niin tulee tekemään tuttavuutta.
Olen ystävällinen kaikille, en kuitenkaan anna kohdella itseäni miten vaan, sellaisista pysyn kaukana joista näkee mitä mielessä..
Arvostan ihmisiä joilla on hyvät käytöstavat ja ovat kohteliaita myös ihmisille joista eivät välttämättä pidä. - Anonyymi
Tämä on totta, hän mies rakastaa❤️🔥 olen tiennyt sen jo pitkään.
- Anonyymi
Nii minäkin
- Anonyymi
Jii-man loves 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
- Anonyymi
Ei aina ole voimia yrittää jos ei saa mitään vastapuolelta. Vaikka kuinka välittäisi. Herää tähän maailmaan noista höpötyksistä!
- Anonyymi
Tämä voisi koskea ihmisiä, jotka ovat selkeästi jo jonkinlaisessa suhteessa, eihän kukaan kuin hullu taistele tuulimyllyjä vastaan.
- Anonyymi
Pehmeetä evankeliumii, ei mitää helmee.
- Anonyymi
No kuulustelee kunnolla multa ensi kerralla niin tiedän että välität enemmän kuin kerrot ❤. N->m
- Anonyymi
Ei aikuinen tervepäinen mies ala naista vahtimaan, saati taistelemaan tämän rakkaudesta, teinin, tai tyhmän kuvitelmia tuollaiset.
Ihmiseen pitää voida luottaa, jos luottamusta ei ole, ei ole mitään muutakaan. - Anonyymi
Jos rakkudesta täytyy taistella niin silloinhan ei ole kyse rakkaudesta vaan kilpailusta eikä ole olemassa vain pelkästään toisilleen tarkoitettu pari vaan ihan ihan randomia kaikki eli rakkaudesta on valehdeltu. Siitäkin kuin kaikesta muustakin. Uskonto ja sotiminenkaan ei oikein sovi yhteen mutta kuitenkin koulutetaan lapsesta saakka koti, USKONTO ja isänmaa. Pelkkää harhautusta kaikki.
Toisten rajojen ja vapauden, ja valintojen kunnioittaminen on tärkeää ja merkki rakkaudesta myös. Ketään ei voi painostaa suhteeseen, ahdistavuudella vaan ajaa toisen pois.
Olen valmis taistelemaan, mutta olen myös valmis jättämään sinut rauhaan jos sitä toivot, rakkauteni ei kuole, ei ehkä koskaan, en vain voi mitään sille jos et pidä minusta tai halua olla kanssani, tai sulla on joku muu syy miksi et haluu olla yhteyksissä, mun pitää silloin vaa antaa sun olla, vaikka rakastaisin maailms eniten. (Kyllä se näkyy silti)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649