"Yhdysvaltalaiset viranomaiset ja heidän valtamedian liittolaiset kutsuivat Venäjän vuoden 2022 hyökkäystä Ukrainaan "provosoimattomaksi hyökkäykseksi". Sloganista tuli niin liikaa, että ihmiset alkoivat kysyä ilmeistä kysymystä: Miksi he protestoivat niin paljon?
Teoksessa Provoked: How Washington aloitti uuden kylmän sodan Venäjän kanssa ja katastrofi Ukrainassa Scott Horton selittää, kuinka viimeisen kylmän sodan päättymisen ja Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen Yhdysvaltain peräkkäiset hallinnot painostivat etuaan uutta Venäjän federaatiota vastaan. se räjähti lopulta täysimittaiseksi sodaksi Venäjän ja Ukrainan välillä.
Naton laajentumisesta Itä-Eurooppaan, "sokkiterapiaan" talouspolitiikkaan, Balkanin ja Tšetšenian sotiin, värikoodattuihin vallankumouksiin, uusiin ohjuspuolustusjärjestelmiin, salamurhoihin, Russiagateen ja lopulta Ukrainan julmaan konfliktiin, Provoked näyttää, mitä todella tapahtui ja miksi se. ei tarvinnut olla näin."
https://www.amazon.com/Provoked-Washington-Started-Catastrophe-Ukraine/dp/1733647376
Taas uisi kirja Ukrainan sodan syistä "Provoked"
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Just lukemassa, menee kuten Jeffrey Sachs ja Heilki Patomäki sanoivat.
- Anonyymi
Jees, täällähän lemuaa kaalisoppa ja tiltujen vale. Kannattaisi alkaa jo uskomaan tiltut ettei tuo propaganda mene täällä läpi. Sota alkoi vain terroristisen venäjän rikollisella halulla valloittaa Ukraina. Se ilmoitti 2021 että se valloittaa Ukrainan ja sen jälkeen Suomen ja Baltian koska nämä eivät ole oikeita valtioita, ja koska niissä on "natseja". Tosiasiassa venäjä on ainoa syyllinen sotaan.
- Anonyymi
Sinähän voit valita oman leirisi, ja uskoa mitä media antaa ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän voit valita oman leirisi, ja uskoa mitä media antaa ymmärtää.
Juu, Kremlin hallitseman median juttujen uskominen on jokaisen oma valinta.
- Anonyymi
Minä olen syyllinen.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000838688.html - Anonyymi
Jaa, että noin vain räjähti sodaksi?
Ei esimerkiksi siis alkanut venäläisten, kuten Strelkovin joukon, aseellisesta hyökkäyksestä Ukrainaan.
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598
Se on varmaan sitten sama kuin jos toinen maailmansota olisi noin vain "räjähtänyt"...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903777Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861297