Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

Anonyymi-ap

”Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.”
Jesaja 55:6

51

690

Vastaukset 51

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etsikäät Herraa, kuin hän löytää taitaan: rukoilkaat häntä, koska hän läsnä on.

• Anonyymi

Söken HERREN, medan han låter sig finnas; åkallen honom, medan han är nära.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seek ye the LORD while he may be found, call ye upon him while he is near:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seek ye the LORD while he may be found, call ye upon him while he is near:

Elämme väkevän eksytyksen aikaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme väkevän eksytyksen aikaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Olet itse osoittautunut valehtelijaksi ja eksyttäjäksi.

• Anonyymi00050
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Tilanteet on muuttunut paljon noista Jesajan ajoista, joissa ylistetään mm. Ilmestysmajan tapahtumia.

Nykyisin Jumala on taivaassa, eikä häntä voida edes lähestyä.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen

Raamatun väärinkäyttöä kun sieltä aloituksen tavoin vain napsitaan erillisiä jakeita irti kontekstista ja uskotellaan, että nyt sama toistuu prikulleen samalla tavalla.

• Anonyymi

Et sitten ole ilmeisestikään kuullut rukoilemisesta? Jeesus kehoitti rukoilemaan. Rukoiletko sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole ilmeisestikään kuullut rukoilemisesta? Jeesus kehoitti rukoilemaan. Rukoiletko sinä?

Jeesus varoitti pakanoiden tavasta rukoilla.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi

Vaikuttaa vahvasti siltä, että sinä et rukoile lainkaan. Rukoiletko edes Isä meidän-rukousta, jonka Jeesus omillensa opetti? Rukoiletko sen mukaisesti koskaan syntejäsi anteeksi? Vai pidätkö Jeesuksen sanoja turhana ja vanhentuneina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus varoitti pakanoiden tavasta rukoilla.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

On selvää, että on näennäisrukousta ja on todellista rukousta. Rukoiletko sinä totisella sydämellä Isää Jeesuksen nimessä, Hengessä ja totuudessa?

• Anonyymi00039
        Anonyymi kirjoitti:

On selvää, että on näennäisrukousta ja on todellista rukousta. Rukoiletko sinä totisella sydämellä Isää Jeesuksen nimessä, Hengessä ja totuudessa?

Niinpä! Tyhjää ei kannata hokea, mutta Jeesusta kannattaa rukoilla. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Rukoilemallako luulette maailmojen luojaepäjumalan tahdon muuttuvan?

Muista kiittää epäjumalaasi jos hän antaa sinulle peräsuolisyövän!

• Anonyymi

Viisaampaa kun antaa Jumalan löytää itsensä.

Room. 10:20

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

• Anonyymi

Aina silloin kun joku lahko osoittaa jotain paikkaa ja ajankohtaa, missä Jumala/Jeesus voidaan kohdata, niin ole varovainen, voi olla kyseessä pelkkä huijaus. Sillä sitä on liikkeellä.

Luuk. 17:23

Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.

• Anonyymi

Lahkolaiset ilmoittelee lehdissäkin, että silloin ja silloin, kellonaikakin mainitaan, heillä on Jumalan kohtaamisen ilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaiset ilmoittelee lehdissäkin, että silloin ja silloin, kellonaikakin mainitaan, heillä on Jumalan kohtaamisen ilta.

Jeesus lupasi maan päällä ollessaan tulevansa paikalle, kun kaksi tai kolme apostolia häntä pyytää mukaan.
        Nyt ne aja on ohi.

Vaikka 100 hurmahenkistä lahkolaista olisi koolla, niin ei siellä ole Jeesuksia mailla eikä halmeilla.

Matt.7
        22 MONI sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmastikin he sillä tarkoittavat rukoilemista.
        Oletko siksi katkera uskoville, kun oma lahkosi kaatui heti ensimetreillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus lupasi maan päällä ollessaan tulevansa paikalle, kun kaksi tai kolme apostolia häntä pyytää mukaan.
        Nyt ne aja on ohi.

Vaikka 100 hurmahenkistä lahkolaista olisi koolla, niin ei siellä ole Jeesuksia mailla eikä halmeilla.

Matt.7
        22 MONI sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

Voi sinua! Luulet tekeväsi oikein, kun yrität jopa Jeesuksenkin lupauksia tyhjäksi tehdä!
        Turhaa on sinun vaivannäkösi! Et ikinä voi Jumalan lupauksia tyhjäksi tehdä! Jumalan lupaukset pysyvät, vaikka Perkele kuinka yrittää niitä vastaan sotia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua! Luulet tekeväsi oikein, kun yrität jopa Jeesuksenkin lupauksia tyhjäksi tehdä!
        Turhaa on sinun vaivannäkösi! Et ikinä voi Jumalan lupauksia tyhjäksi tehdä! Jumalan lupaukset pysyvät, vaikka Perkele kuinka yrittää niitä vastaan sotia!

Kyllä se jeesuksenne on itse todistanut lupauksensa valheelliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te jumalattomat osaatte vääntää hyvät asiat kieroon. Sen te osaatte! Jatkakaa isienne tekoja!

• Anonyymi00043
        Anonyymi kirjoitti:

Te jumalattomat osaatte vääntää hyvät asiat kieroon. Sen te osaatte! Jatkakaa isienne tekoja!

Jeesus pelastaa!

• Anonyymi00053
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Jeesus pelastaa!

Kyllä! Mutta ei väkisin.

• Anonyymi

Ei ne Raamatun jakeet ole mitään yleispäteviä loitsuja, joita toistamalla samat asiat tapahtuu milloin vain. Kontekstiin kuuluu sekä asiayhteys että aikayhtys, mistä puhutaan.

Jeesuksella oli valta maan päällä tehdä niitä ihmetekojaan.

Nyt tilanne on toinen, Jeesus ei ole enää maan päällä, eikä Jeesuksen kanssa eläneet oikeat apostolit.

Jeesus antoi vain muutamalle apostolille voiman tehdä niitä ihmeitä ja sitä vartenhn antoi omaa Henkeään sen toteuttamiseksi.

Joh. 20:22

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

Luuk. 5:24

Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on VALTA MAAN PÄÄLLÄ antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

Jeesuksen nimessä toimivia eksyttäjiä ja matkijoita on vaikka kuinka monta.

Matt.7

Matt. 12:39

Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki."

• Anonyymi

Elämme nyt tätä aikakautta.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Joo. Emme puhu niistä loitsuista, joita sinä olet vuosien ajan palstalla päästellyt ja lopuksi väittänyt olevasi vieläpä edesmennyt.
        Tiedä se, että Jumala näkee valheesi ja herjasi ja niistä joudut tuomiolle!

• Anonyymi

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

• Anonyymi

Monenlaista maailmanlopun ennustajaa ja ylöstempauksen tietäjää on liikkeellä.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi

Mutta siellä missä yksin herjaaja kokoontuu, niin siellä Jumala on läsnä.

Ainakin. herjaajan mielestä.

• Anonyymi

Keniassa lahkolaispastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska tempauspäivä piti olla lähellä.
      Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.

• Anonyymi

Hurmospellejä ja heidän seuraajian pitää varoittaa.

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

Kyllä sinua on varoitettukin! Mutta turhaan!

• Anonyymi

Kyllä ne on nämäkin "tosiuskovaiset" kokoontuneet Jeesuksen nimessä. Mutta ei niissä hurmoskokouksssa ole mitään Jeesusta ollut läsnä. Muita valejeesuksia, henkiä ja tämän maailman alkeisvoimia siellä on ollut.

Matt.7

• Anonyymi

"Minä olen Jeesus"...oleko kuullut tuon äänen sisältäsi?

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi

Valejeesuksista varoitetaan

Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valejeesuksista varoitetaan

Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

Juutalaisten eli valittujen uskon kimppuun hyökkääminen on karmeata antisemitismiä.

• Anonyymi00049
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisten eli valittujen uskon kimppuun hyökkääminen on karmeata antisemitismiä.

• Anonyymi

Ihmisen suurin tehtävä elämässä on löytää Jumala ja elää hänen kanssaan.

• Anonyymi

Ihmiset, monet monet ovat sokeita, vaikka luulevat näkevänsä.

• Anonyymi00040

Moni laiminlyö tärkeimmän.

• Anonyymi00041

Tämä on Jumalan kehoitus!

• Anonyymi00045

Nimenomaan, HUUTAKAA!

• Anonyymi00046

Ihminen hyvin helposti hukkaa mahdollisuutensa etsiä Jumalaa elämäänsä ja keskittyy turhuuteen ja vain ajallisiin asioihin.
      Nyt on pelastuksen päivä!

• Anonyymi00047

Meeppä katsomaan sankarihautoja.
      Hekin pyysivät herraa apuun.

• Anonyymi00055

Johtuu siitä, että Herra on edustanut uskovaisia vain 2000 vuotta petojumalana, Jeeushan on kirottu tosi Jumalana (Gal.3:13).

• Anonyymi00048

Liian moni ei tätä käsitä!

• Anonyymi00051

Se on elämän tehtävä!

• Anonyymi00052

Ihmiselämän tärkein tehtävä!

• Anonyymi00056

Aamen! Aikaa on vähän!

• Anonyymi00057

Jumala tahtoo pelastaa kadotukselta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1828
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      126
      841
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      123
      647
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      578
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      551
    6. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    7. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      531
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      62
      495
    10. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      267
      470
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      34
      463
    13. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      8
      446
    14. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      31
      425
    15. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    16. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      415
    18. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      409
    19. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      396
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      6
      395
    Aihe