Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa,

Anonyymi-ap

”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Matt 6:33

19

379

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaan etsikäät ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, ja niin kaikki nämät teille annetaan.

• Anonyymi

Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.

But seek ye first the kingdom of God, and his righteousness; and all these things shall be added unto you.

• Anonyymi

Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
        Heb 13:5

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
        Heb 13:5

Jeesuksen oma saa luottaa Jeesuksen huolenpitoon! 😁🎚️🩸❣️

• Anonyymi00018

Ehdottomasti paras järjestys.

• Anonyymi

Jakeitten irrottelu kirjoitetun tilanteen hetkisistä asiayhteyksistä ei ole tervettä opetusta ollenkaan.

Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään jakoa erillisiin jakeisiin ollenkaan.

Asioita pitää tutkia kokonaisuuksina. Raamattu on vasta kokonansa totuus. Ei pelkät siivut ja leikkeleet ole koko totuus asioista. Päinvastoin, eksyttämiseen käytetään juuri asiayhteydestä irrotettua erillisiä jakeita.

• Anonyymi

Eli sinä väität, että vain kokonaan siteerattuna Raamattua voidaan pitää oikeana!
        Mietipä vielä toisen kerran.
        Kun Jeesus Kristus siteerasi Raamattua, siteerasiko hän koko Raamattua, vai olisiko ollut kuitenkin niin, että vain pari virkettä silloin riitti?
        Entä apostolien kohdalla? Siteerasivatko he myös KOKO Raamattua, kun he Pyhän Hengen ohjauksessa toivat esille tietyn Raamatun totuuden?

Väität virheellisesti, että vain kokonaisuutena Raamattu on totuus. Se on totuus myös Raamatun osina.

Psalmi 119:160
        ”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”

Jos lukisit Raamattua, näkisit helposti, ihan maalaisjärjellä ja tavallisella sisälukutaidon avulla, kuinka Jeesus ja apostolit siteerasivat Raamattua.
        Suosittelen lukemaan. Pyydä myös oikeaa mieltä ennen Raamatun lukemista!

• Anonyymi

Seireenit laulaa ja kitarakuorot soittaa: Antakaa pelastaa itsenne, tulkaa meidän lahkoon...kohtaamaan sitä Jeesusta ja Jumalaa...evankeljumi ensin...

Kerberokset heittää ihmisiä sisälle kuulemaan ilosanomaa....

• Anonyymi

Sinä siis halveksit Jeesuksen kehoitusta!
        Häpeä sinulle!

• Anonyymi

Elämme väkevän eksytyksen aikaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Nämä ovat Jeesuksen sanat, eivät minkään lahkon.

”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
        Matt 6:33

Teetkö, kuten Jeesus opettaa, vai jatkatko hänen pilkkaamistaan ja hänen sanojensa irvailua?

• Anonyymi00021
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme väkevän eksytyksen aikaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Lopeta siis valheessa eläminen. Et sinä, Teuvo Suni ole edesmennyt, vaan pilkkaat päivittäin apostoli Paavalia.

• Anonyymi

Jumalan vanhurskaus on ainoastaan Jeesuksessa ja häneltä sen voi saada armosta.

• Anonyymi00016

Se on just noin!

• Anonyymi00020

Kyllä!

• Anonyymi

First things first!

• Anonyymi00015

niin älä siis ets iJeesusta hänen syntiensä tähden kun oli taparikollinen Jumalan pilkaajakin..

Ota kaikki näkokulmat asioista huomioon, ällös siis katso kuin putken läpi aina samaa.

• Anonyymi00022

Se on oikea tärkeysjärjestys.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe