Kaikki mun ympärillä

Anonyymi-ap

Sanoo ettei kannata sua rakastaa kun et oo kohdellut hyvin.
Joku ihme sydämessä pitää lujasti kiinni että olisitkin aidosti rakastanut mua ja olisit hellä. Silti taidat olla vaan hyvä pelimies.

27

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omaan vaistoon kannattaa luottaa!

• Anonyymi

Soi siinäkin hälytyskellot koko ajan

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei kannata, jos harhaisena täällä kuvittelee kirjoittavansa jonkun kanssa. Vaistot ei päde palstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata, jos harhaisena täällä kuvittelee kirjoittavansa jonkun kanssa. Vaistot ei päde palstoilla.

Kenen kanssa sinä kuvittelet kirjoittavasi täällä? Täällä monta omasivupersoonaa vastailemassa ja kyselemässä. Aina saa varman vastauksen😅se on varma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, sinä jäät ympyrään.

T. Minä en välitä

Hyvästi. Fi

https://m.youtube.com/watch?v=Wm54XyLwBAk&pp=ygUTb2FzaXMgbW9ybmluZyBnbG9yeQ==

Terve ole kuutiossasi. NO. SE. FI.

T. Välitön moiii.
        Loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen kanssa sinä kuvittelet kirjoittavasi täällä? Täällä monta omasivupersoonaa vastailemassa ja kyselemässä. Aina saa varman vastauksen😅se on varma!

En kenenkään ajankulukseni koskaanhan ei voi olla täysin varma jos sattuis oleen hyvä tuuri mu todennäköisyys hyvälletuurille on todella pieni verrattuna huonoontuuriin

https://youtube.com/shorts/ZwdAzUvujhk?si=WpeVAy07tLvDs1Jh

• Anonyymi

Mitä pahaa tehnyt?

• Anonyymi

Tuskin oli sulle

• Anonyymi

Mussuttanut konvehdin.

• Anonyymi

Ei ole kukaan hyvä pelimies. Se mies ei sinua halua ja palstalla on ihan muita. Koitapa jo ryhdistäytyä. Älä syyttele näistä palstapeleistä ketään tuntemaasi ihmistä.

• Anonyymi

Sieltä tulikin selvännäkijä kaikki tietävä paikalle. Maailma pelastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä tulikin selvännäkijä kaikki tietävä paikalle. Maailma pelastuu.

Ketä muka maailman pelastuminen kiinnostaa kyllähän ny villiksi satusetädiksi rupesit toki ainahan kaikki kauniisti puhuu toivovansa maailmanrauhaa ja silti saatana ei kukaan aidosti tee asialle mitään jaa miksikö ei no vittu kun sillä ei aseteollisuus tienaa miljardeja jos ei maailmassa sodita oliko noi vaikiaa ettet tuon vertaa tajunnu

https://youtube.com/shorts/kN6jcXCay8U?si=kvi_idfMUC5-uYgq

• Anonyymi

Heit ne vittuun sun elämäst.

• Anonyymi

Miten niin olen pelimies?

• Anonyymi

En mä vaan tiedä en ole toi vaan Mies olen tää! Niin nyt sanon hyvää yötä sulle kauniita unia nuku toivottavasti hyvin💫💖✨

• Anonyymi

Pelkäsin vähän samaa aiemmin yhdestä miehestä, mutta onneksi avasimme avoimen ja hyvin suoran keskustelun.

• Anonyymi

Tunteeko ne sinun ympärillä olevat hänet hyvin.
      Onko hän yrittänyt iskeä kavereistasi.

• Anonyymi

Minua on syytetty pelimieheksi tilanteessa, jossa olen ollut korviani myöten rakastunut.

Ei ne kaverit ole aina oikeassa, etenkin jos eivät edes tunne kyseistä miestä ja hänen tapaansa käyttäytyä rakastuneena.

Yksi helppo niksi:
      puhu suoraan hänelle.

• Anonyymi

Miksi olisi syytä tutustua ihmiseen kenenkä kanssa on tekemisissä useimmiten tutustuminen loppuu puolin ja toisin siihen ensimmäiseen yhdessä vietettyyn yöhön kun oletetaan että sillä keinoin saa toisen pidettyä etenkin jos on kyse miehestä itseään kunnioittava/arvostava mieskin osannee lähteä suhteesta kävelemään jos ei nainen edes välitä tästä

https://youtube.com/shorts/_Z478cVQKe8?si=XGmZKzfXc_pNB0KT

• Anonyymi

Pelimies on eri mies:).
      Kyllä ne vaan osaa sen taidon.
      Sydäntään on suojattava jos lähtee niiden peliin mukaan.

• Anonyymi

Muut aina savbotoi, muista se. Oli asia mikä vaan, ei haluta että muut onnistuu missään. Ei rakkaudessa, eikä rahassa, statuksessa, tai työssä/opinnoissa

• Anonyymi

Olen myös kokenut näin. Kuinka ikäviä ihmiset voi ollakaan. Ja miksi.

• Anonyymi

Ihan läheisissä ystävissäkin olen joskus huomannut, että salaa tykätään, kun jollain menee huonommin. Monesti myös pidetään lähellä ihmisiä jotka ovat "huonompia" kuin itse, että voi tuntea oloaan paremmaksi. Osaan antaa sen olla ja nähdä, että ihmisluonto on vain sellainen. Ei kaikki ole tämmöisiä toki, mutta paljon niitä on.

• Anonyymi

Osaan mä ne pelimestaidotkin tarvittaessa niistä vaan ei ole hyötyä muuhun kun korkeintaan siihen pillun saantiin ongelma siinä taas si on että nainen olettaa että mies muka haluaa jotain muuta ja panon jälkeen hylkää kuitenkin kuin nallinkalliolle siksi koen itse että si siinäkohti kun tekee pillua mieli ni helpompi kysyä suoraan niin ei voi ainakaan mua syyttää ettäkö oisin leikkiny toisen tunteilla koska sitä pelimiehet tekee

https://youtube.com/shorts/6OFK6GBraU4?si=MM_q1mUa9uCJWRDl

• Vastaan kuin hänelle, eli en APLLE todennäköisesti: Oikeesti kohtelen hyvin sitä ihmistä josta aidosti pidän melki kaikissa tilanteissa, paitsi sillon kun en itse tajua et oon ahdistava (näin kävi aikaisemmin kun työnsin omia tunteit liikaa toisen niskaan), minusta ainakin näkyy se jos se pidän jostain ihmisestä aidosti.

Ihmisten tunteilla ei saa leikkiä, en oo pelimies, oon hukassa vain ollut. Ehkä se vaikutti joskus, että leikin sun tunteilla kun en osannut lähtee paskasta suhteesta, vaik halusin olla sun kaa, mut ei se ollut niin, kun mun sen aikainen exä oli ahdistava, roikku ja pelotti mua vähän (vaik ei ollut pelottava ihminen myöhemmin kun tutustuin paremmin), niin sit mun oli tosi vaikea asettaa omia rajoi, yritin kuitenkin myös edetä hitaasti sinun kanssa, jotta sinua ei ahdistaisi, jos et sit pitäisikkään musta tai sulla ei olis paineita.

• Anonyymi

Minä en ketään rakastanut, olen sellainen ihminen joka enää rakastukaan. Pelkästään kyse olisi ollut auttamisesta, mutta ei sekään ole mahdollista, koska en pysty näkemään itseäni samassa tilassa hänen kanssaan. Pystyn helposti näkemään itseni samassa tilassa ikäiseni vanhemman miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8882
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3311
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2698
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2231
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2190
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1753
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18