Säästöpaineet kasvavat Seinäjoella

Anonyymi-ap

Pitikö rakentaa turhaan uusi rautatieasema.

16

449

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sitä turhaa rakennettu, tulet vielä huomaamaan.

• Anonyymi

Oliskin tehty vain rautatieasema, tehtiin muuta ja kallista.

• Anonyymi

Eikai Rautatieasemasta johtuvat kustannukset tule Seinäjokisten maksettavaksi?Taitaa Vr maksaa rakennuskustannukset!

• Anonyymi

Maksaako expressbus ja onnibus sun mielestä noi linja-autoasemat. Mieti hei...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksaako expressbus ja onnibus sun mielestä noi linja-autoasemat. Mieti hei...

Ei maksa, kun eivät omistakkaan niitä, toisin kuin VR omistaa juna-asemat

• Anonyymi

Minä ainakin olen iloinen uudesta rautatieasemastamme. Miksi eepeellä asuu niin pajon pessimistejä? Taitaa sekin olla oire alikouluttautumisesta. Vähän niin kuin tynnyrissä eläneitä, kun ei hahmoteta asioiden laajempia kokonaisuuksia.

• Anonyymi

Rautatieasema on hyvä, tosin vanhallakin olis pärjätty vielä pitkään. Idea oli saada hyvinvointialue maksamaan koko paska.

• Anonyymi

Kaupunki maksoi 10 miljoonaa euroa Aallokosta, vaikka ei omista sieltä mitään. Nerot asialla.

• Anonyymi

Mitä vikaa vanhassa. Hyvin on palvellut ja palvelisi edelleen.

• Anonyymi

Olis vanha ollut ok, mutta kun maakunta haluttiin maksumieheksi ja äsjoen sivukylät siinä samas. Evijärvi, Ylistaro ja Peräseinäjoki kärsii. Nurmolaiset sai tämän kerran höynäytettyä maakunnan edustajat, kun eivät huomanneet että nurmosta on 6 km aseman hammashoitolaan mutta jos Ylistarosta lakkautetaan niin Untamalasta onkin jo 50 km.... tai evijärven särkikylästä 120 km.

• Anonyymi

Palvelurakenteen uudistukset hyväeepeellä yhtä epäreiluja kuin hallituksen junttaamat päätökset sairaaloiden alasajosta valtakunnassa. Asiantuntijalausunnot puuttuu päätöksenteossa, koska mukakiirus.

• Anonyymi

Mistäslähtien Evijärvi on ollut Seinäjoen sivukylä?

• Anonyymi

Ei tässä kukaan mitään seinäjoen taloutta ajattele, tässä taas on vaan tarkkailtu että milloin olisi hyvä hetki alkaa rakennuttaa. Heti kun papereista näkee että nyt asema on niin ja niin vanha niin nyt voidaan hankinta perustella sekä rakentaa muuta tilalle, esimerkkinä vaikkapa joku koulu tai mikä vaan vastaava niin sinne laitetaan kaupungin eli valtion rahaa kiertämään itselle ja rakennuttajille. Yksityinen sektori suomessa on niin köyhää että kaikki raha kiertää pelkän valtion kautta taskusta taskuun.

• Anonyymi00015

Seinäjoen kaupugilla on niin paljon joutavia suojatyöpaikkoja, että ne on syytä lopettaa!

• Anonyymi00016

Ei kai kaupunki Seinäjoen rautatieaseman kustannuksia joudu maksamaan

• Anonyymi00017

Minen säästä penniäkää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe