Säästöpaineet kasvavat Seinäjoella

Anonyymi-ap

Pitikö rakentaa turhaan uusi rautatieasema.

12

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sitä turhaa rakennettu, tulet vielä huomaamaan.

• Anonyymi

Oliskin tehty vain rautatieasema, tehtiin muuta ja kallista.

• Anonyymi

Eikai Rautatieasemasta johtuvat kustannukset tule Seinäjokisten maksettavaksi?Taitaa Vr maksaa rakennuskustannukset!

• Anonyymi

Maksaako expressbus ja onnibus sun mielestä noi linja-autoasemat. Mieti hei...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksaako expressbus ja onnibus sun mielestä noi linja-autoasemat. Mieti hei...

Ei maksa, kun eivät omistakkaan niitä, toisin kuin VR omistaa juna-asemat

• Anonyymi

Minä ainakin olen iloinen uudesta rautatieasemastamme. Miksi eepeellä asuu niin pajon pessimistejä? Taitaa sekin olla oire alikouluttautumisesta. Vähän niin kuin tynnyrissä eläneitä, kun ei hahmoteta asioiden laajempia kokonaisuuksia.

• Anonyymi

Rautatieasema on hyvä, tosin vanhallakin olis pärjätty vielä pitkään. Idea oli saada hyvinvointialue maksamaan koko paska.

• Anonyymi

Kaupunki maksoi 10 miljoonaa euroa Aallokosta, vaikka ei omista sieltä mitään. Nerot asialla.

• Anonyymi

Mitä vikaa vanhassa. Hyvin on palvellut ja palvelisi edelleen.

• Anonyymi

Olis vanha ollut ok, mutta kun maakunta haluttiin maksumieheksi ja äsjoen sivukylät siinä samas. Evijärvi, Ylistaro ja Peräseinäjoki kärsii. Nurmolaiset sai tämän kerran höynäytettyä maakunnan edustajat, kun eivät huomanneet että nurmosta on 6 km aseman hammashoitolaan mutta jos Ylistarosta lakkautetaan niin Untamalasta onkin jo 50 km.... tai evijärven särkikylästä 120 km.

• Anonyymi

Palvelurakenteen uudistukset hyväeepeellä yhtä epäreiluja kuin hallituksen junttaamat päätökset sairaaloiden alasajosta valtakunnassa. Asiantuntijalausunnot puuttuu päätöksenteossa, koska mukakiirus.

• Anonyymi

Ei tässä kukaan mitään seinäjoen taloutta ajattele, tässä taas on vaan tarkkailtu että milloin olisi hyvä hetki alkaa rakennuttaa. Heti kun papereista näkee että nyt asema on niin ja niin vanha niin nyt voidaan hankinta perustella sekä rakentaa muuta tilalle, esimerkkinä vaikkapa joku koulu tai mikä vaan vastaava niin sinne laitetaan kaupungin eli valtion rahaa kiertämään itselle ja rakennuttajille. Yksityinen sektori suomessa on niin köyhää että kaikki raha kiertää pelkän valtion kautta taskusta taskuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe