Pitikö rakentaa turhaan uusi rautatieasema.
Säästöpaineet kasvavat Seinäjoella
12
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä turhaa rakennettu, tulet vielä huomaamaan.
- Anonyymi
Oliskin tehty vain rautatieasema, tehtiin muuta ja kallista.
- Anonyymi
Eikai Rautatieasemasta johtuvat kustannukset tule Seinäjokisten maksettavaksi?Taitaa Vr maksaa rakennuskustannukset!
- Anonyymi
Maksaako expressbus ja onnibus sun mielestä noi linja-autoasemat. Mieti hei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaako expressbus ja onnibus sun mielestä noi linja-autoasemat. Mieti hei...
Ei maksa, kun eivät omistakkaan niitä, toisin kuin VR omistaa juna-asemat
- Anonyymi
Minä ainakin olen iloinen uudesta rautatieasemastamme. Miksi eepeellä asuu niin pajon pessimistejä? Taitaa sekin olla oire alikouluttautumisesta. Vähän niin kuin tynnyrissä eläneitä, kun ei hahmoteta asioiden laajempia kokonaisuuksia.
- Anonyymi
Rautatieasema on hyvä, tosin vanhallakin olis pärjätty vielä pitkään. Idea oli saada hyvinvointialue maksamaan koko paska.
- Anonyymi
Kaupunki maksoi 10 miljoonaa euroa Aallokosta, vaikka ei omista sieltä mitään. Nerot asialla.
- Anonyymi
Mitä vikaa vanhassa. Hyvin on palvellut ja palvelisi edelleen.
- Anonyymi
Olis vanha ollut ok, mutta kun maakunta haluttiin maksumieheksi ja äsjoen sivukylät siinä samas. Evijärvi, Ylistaro ja Peräseinäjoki kärsii. Nurmolaiset sai tämän kerran höynäytettyä maakunnan edustajat, kun eivät huomanneet että nurmosta on 6 km aseman hammashoitolaan mutta jos Ylistarosta lakkautetaan niin Untamalasta onkin jo 50 km.... tai evijärven särkikylästä 120 km.
- Anonyymi
Palvelurakenteen uudistukset hyväeepeellä yhtä epäreiluja kuin hallituksen junttaamat päätökset sairaaloiden alasajosta valtakunnassa. Asiantuntijalausunnot puuttuu päätöksenteossa, koska mukakiirus.
- Anonyymi
Ei tässä kukaan mitään seinäjoen taloutta ajattele, tässä taas on vaan tarkkailtu että milloin olisi hyvä hetki alkaa rakennuttaa. Heti kun papereista näkee että nyt asema on niin ja niin vanha niin nyt voidaan hankinta perustella sekä rakentaa muuta tilalle, esimerkkinä vaikkapa joku koulu tai mikä vaan vastaava niin sinne laitetaan kaupungin eli valtion rahaa kiertämään itselle ja rakennuttajille. Yksityinen sektori suomessa on niin köyhää että kaikki raha kiertää pelkän valtion kautta taskusta taskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423