Miksi Venäjä suojelee Assadia?

Osaatteko selittää, Venäjän ymmärtäjät?

236

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi Venäjä, tuo jalo natsien vastustaja, suojelee julmaa diktaattoria?

• Anonyymi

Koska kukaan diktaattori ei luottaisi enää Venäjään, jos Venäjä ei pelastaisi liittolaistaan,

• Anonyymi

Venäjä on ainoa joka vastustaa terroristeja. isis tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo voi olla totta. Isis suuri uhka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

to-en.gr nostradamus lukekaa jos kiinnostaa. totuus

• Anonyymi

Sivusta, saman henkisyys, joka tukee myös Putinin tapaa ajatella omaa ideologiaan. Putin haluaa olla pelin johtaja omassa luomassaan pelissään, jossa on paljon hänen lojqaleja hovinarrejaan tukemassa ja turvaamassa selustaansa ja yhdessä haluavat ylläpitää pelialustaa, jossa on mahdollisimman paljon pelinappuloita heidän ohjauksessaan.

Pahan tekeminen on silloin enemmän mahdollista (pelinappulan arvo on nolla, kun hyöty on lunastettu). Heille ihmiset ovat joko ystäviä tai vihollisia, mustavalkoinen ajattelu tarkoittaa käytännössä sitä, että ystävyyskin voidaan menettää helposti, jos luottamus katoaa. Silloin hengen arvo on nolla (Prigozhin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, saman henkisyys, joka tukee myös Putinin tapaa ajatella omaa ideologiaan. Putin haluaa olla pelin johtaja omassa luomassaan pelissään, jossa on paljon hänen lojqaleja hovinarrejaan tukemassa ja turvaamassa selustaansa ja yhdessä haluavat ylläpitää pelialustaa, jossa on mahdollisimman paljon pelinappuloita heidän ohjauksessaan.

Pahan tekeminen on silloin enemmän mahdollista (pelinappulan arvo on nolla, kun hyöty on lunastettu). Heille ihmiset ovat joko ystäviä tai vihollisia, mustavalkoinen ajattelu tarkoittaa käytännössä sitä, että ystävyyskin voidaan menettää helposti, jos luottamus katoaa. Silloin hengen arvo on nolla (Prigozhin).

Tässä vielä tätä tukeva ISn kommentti. Putin on laskelmoiva hyväksikäyttäjä. Hän hyötyy omalla tavallaan Assadista, mikä voi olla myös haitta länsimaille?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010893924.html

• Anonyymi

Putin on naZi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

to-en.gr nostradamus lukekaa jos kiinnostaa. totuus

Johanneksen ilmestyskirjassa se totuus on!

• Anonyymi

Kohta huomaatte kun isis on turkissa kapinoimassa ja vallassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johanneksen ilmestyskirjassa se totuus on!

Ilmestyskirja 12-22 luvut maailma nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirja 12-22 luvut maailma nyt.

Taitaakin olla tuo ASSAD ja Putin toinen ilmestyskirjanpeto! Heillä molemmilla on tuhansien ihmisten henki omalla tunnollaan, jos heillä nyt on olemassakaan enää sellaista kuin omatunto!!

Ei kukaan pääse tässä maailmassa kuin koira veräjästä tuollaisten rikosten jälkeen!! Rangaistus tulee vastaan ennen pitkää!!

• Anonyymi kirjoitti:

Koska kukaan diktaattori ei luottaisi enää Venäjään, jos Venäjä ei pelastaisi liittolaistaan,

Amerikka myös myi sen heidän ystäviä tosi helposti
        nyt Syyria voi tule Islami valtio ,me voimme katsomme kuinka Amerikka suojelee Kurdia -heidän ystäviä

• Anonyymi

Onko julma diktaattori?
        Vai sellaiseksi lavastettu?

Kaivurit ei löytäneet maanalaisia vankityrmiä. Vaikka niistä media hysterisoi.Ei raatokasoja.
        Vankeja on aina vankilassa. Suomessakin. Ja kyllä, myös naisvankeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä vielä tätä tukeva ISn kommentti. Putin on laskelmoiva hyväksikäyttäjä. Hän hyötyy omalla tavallaan Assadista, mikä voi olla myös haitta länsimaille?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010893924.html

Nielaisit taas madon koukkuineen ja kupuineen🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaakin olla tuo ASSAD ja Putin toinen ilmestyskirjanpeto! Heillä molemmilla on tuhansien ihmisten henki omalla tunnollaan, jos heillä nyt on olemassakaan enää sellaista kuin omatunto!!

Ei kukaan pääse tässä maailmassa kuin koira veräjästä tuollaisten rikosten jälkeen!! Rangaistus tulee vastaan ennen pitkää!!

Kuten Bidenillä, Bilillä jne.

• Toivottavasti esimerkiksi MV-väki ottaa nyt kantaa.

• Anonyymi

Black and white?

• Anonyymi kirjoitti:

Black and white?

Ei näytä ottavan.

• Anonyymi

Venäjä suojelee samanlaisia pahiksia kuin se itsekin on

• Anonyymi

Venäjä suojelee kaikkia Länsivastaisia ja pitää itseään hyviksenä tietenkin ja Länttä pahiksena. Lännessä tietysti päinvastoin.Kysymys onkin aina että mihin leiriin kuulut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä suojelee kaikkia Länsivastaisia ja pitää itseään hyviksenä tietenkin ja Länttä pahiksena. Lännessä tietysti päinvastoin.Kysymys onkin aina että mihin leiriin kuulut.

Venäjä osaa natsimaisesti leirittää toisinajattelevia ja Syyria osasi natsimaisesti kiduttaa toisinajattelevia.

Siinä kaksi natsivaltiota.

• Anonyymi

Onko?

Vai maalaileeko media niin Sinulle, ja Uskot?

• Anonyymi

Assad ja Putin molemmat rikollisia. Järkyttävää menoa Sadnayassa. Itse ajattelin, että Assad olisi ollut sivistyneempi kuin kiihkojihadistit, mutta kyseessä onkin täysin sairas tyranni, joka kidututti ja tapatti kymmeniä tuhansia.

• Anonyymi

...... venäjän tukemana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...... venäjän tukemana.

Venäjä antoi Assadille esimerkiksi sariinia, jota Assad käytti siviileihin! Ei sotilaisiin, tai kapinallisiin, vaan ihan suoraan siviileihin iskemällä kaupunkiin joka oli silloin kapinallisten hallussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä antoi Assadille esimerkiksi sariinia, jota Assad käytti siviileihin! Ei sotilaisiin, tai kapinallisiin, vaan ihan suoraan siviileihin iskemällä kaupunkiin joka oli silloin kapinallisten hallussa.

Valheita samaa kerrottiin S Husseinin aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelen myös että Saddam tapettiin juuri tämän takia.
        Mutta propaganda luottaa siihen ettei uusi sukupolvi muista viime vuosikymmenien tapahtumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kuuluisat, 10 v sitten, Syyriassa olevat kemialliset aseet päätettiin tuhota aikanaan, arvaatteko missä?

Riihimäen ongelmajätelaitoksella.

Ei oo tainnut vielä saapua Suomeen, odotellaa josko laivassa potkurivika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä puolustella Venäjää! Samalainen terroristi on omassa maassaan! Tapattanut lukemattomia ihmisiä ja vain sen tähden, että yrittivät esim. estää sodan Ukrainassa!

Sivistyneessä maassa ei tuollaista terrorismia tapahdu! Vakka on kantensa valinnut, kun suojelee ASSADIA!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelen myös että Saddam tapettiin juuri tämän takia.
        Mutta propaganda luottaa siihen ettei uusi sukupolvi muista viime vuosikymmenien tapahtumia.

Kyllä tuo sariinin käyttö on tosiasia! Se oli kauheaa myrkkyä ihmisten päälle Syyriassa silloin, kun Venäjä oli avustamassa ASSADIA takaisin valtaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkyttävää. Toivon todella, että ihmiset saavat nyt elämisen rauhan siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos ne Assadin mieliset hakevat turvapaikkaa venäjältä. Sitä kautta tunkua taas meidän rajalla. Voidaan myös yrittää värvätä sotaan jonkun sopivan valeen voimalla.

• Anonyymi

Venäjän liittolainen, antoi Venäjälle jalasijaa Lähi-Itään.

• Anonyymi

on nukke teaterihallituksen päällikkö venäjän ylläpitämä

• No USA myös suojelee Saudia- Qatar
      mitä ero Saudia tai Qatar -Syyria tai P Korea kanssa
      ?

• Anonyymi

Nyt sinä puhua aivan höpöjä. Eihän noiden maiden valtionpäämiehet ole paenneet jenkkeihin.
        Pitäisi edes hieman tietää asioista, ettei nolaa itseään täydellisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinä puhua aivan höpöjä. Eihän noiden maiden valtionpäämiehet ole paenneet jenkkeihin.

Kyllä sinä tiedä hyvin minä puhun ihan suora ,mutta sinulle vaikea sanoa sinä et osaa vastata tuo kysymys
        Iran ei demokratia onko Saudia USA hyvä ystävä on demokratia
        P-Korea ei demokratia mutta Qatar on demokratia -
        USA ystävät he ovat sama paska kuin Venäjä ystäviä

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Kyllä sinä tiedä hyvin minä puhun ihan suora ,mutta sinulle vaikea sanoa sinä et osaa vastata tuo kysymys

Onko Suomikin paska, kun on USA:n ystävä?
        Miksi sinä et muuta "paskasta" maasta pois?

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi on hieno maa
        se on sinä haluat sekoita USA ja Suomi
        älä noin puolusta usa olen varma puoli Amerikkalainen ei tiedä vielä missä Suomi on

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Sinä typerä kortsu-kardoxi et totuudestakaan tiedä enempää kuin kukaan muukaan kehitysmaamuslimi tasa-arvosta!
        Vai että Qatar demokratia? Hehaa, muuta nyt sitten sinne! Hehaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä typerä kortsu-kardoxi et totuudestakaan tiedä enempää kuin kukaan muukaan kehitysmaamuslimi tasa-arvosta!
        Vai että Qatar demokratia? Hehaa, muuta nyt sitten sinne! Hehaa!

Ensi ymmärrä lammas aivo mitä minä kirjoitin
        Kirjoitin että jos Venäjä auta Syyria ja P-Korea ja kaikki tiedä Syyria P Korea eivät demokratia
        Kardox kirjoitin USA myös auta Saudia ja Qatar -kysymys oli No onko Qatar ja Saudia ovat demokratia no ei
        ensi ymmärrä sitten käytä sinun aivo jos sinulle on haheha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

usa Suomen ystävä? kuules, usa ei ole kenenkään ystävä, ei ole sitä koskaan ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

usa Suomen ystävä? kuules, usa ei ole kenenkään ystävä, ei ole sitä koskaan ollut.

Et näköjään seuraa valtioiden kanssakäymistä, kauppaa, matkailua, ja etenkin puolustuspolitiikkaa.
        Jos vähänkin olet perillä asioista, niin et kirjoittaisi perättömiä.
        USA on meille nyt ehkä tärkein maa. Putinistit ovat tietenkin kaikessa toista mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään seuraa valtioiden kanssakäymistä, kauppaa, matkailua, ja etenkin puolustuspolitiikkaa.
        Jos vähänkin olet perillä asioista, niin et kirjoittaisi perättömiä.
        USA on meille nyt ehkä tärkein maa. Putinistit ovat tietenkin kaikessa toista mieltä.

Minä kirjoitan mitä minä ajatellen
        Minä myös halua ajatellen että USA hieno maa mutta joskus nähnyt unta 1000000 ihmisiä jotka he kuollut USA sota jälkeen he huutaa miksi ei kuka muista heistä mutta maailma tule surua jos yksi hiiri kuole Ukrainasta

• Anonyymi kirjoitti:

Me odottaa kun Trump tule sitten me puhumme kuinka USA on Suomen tai EU ystävä

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Minä myös halua ajatellen että USA hieno maa mutta joskus nähnyt unta 1000000 ihmisiä jotka he kuollut USA sota jälkeen he huutaa miksi ei kuka muista heistä mutta maailma tule surua jos yksi hiiri kuole Ukrainasta

Kirjoittelet lintujen unelmia, ja unia.
        Et taida tietää kuinka paljon ukrainalaisia onkaan kuollut, maan paossa, lapsia ryöstetty Venäjälle, tai muuten kohdanneet suurta inhimillistä hätää jatkuvassa pommituksien uhassa.
        Jos sinulla on yhtään inhimillisyyttä, niin ajattele miltä tuntuu nukkua kerrostalossa, jatkuvassa pelossa, koska venäläinen ohjus iskeytyy siihen.
        Toistelet samoja valheita kymmeniä kertoja näille sivuille. Sivistä itseäsi, perehtymällä asioihin, ja ottamalla laaja-alaisempi näkökulma.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet lintujen unelmia, ja unia.
        Et taida tietää kuinka paljon ukrainalaisia onkaan kuollut, maan paossa, lapsia ryöstetty Venäjälle, tai muuten kohdanneet suurta inhimillistä hätää jatkuvassa pommituksien uhassa.
        Jos sinulla on yhtään inhimillisyyttä, niin ajattele miltä tuntuu nukkua kerrostalossa, jatkuvassa pelossa, koska venäläinen ohjus iskeytyy siihen.
        Toistelet samoja valheita kymmeniä kertoja näille sivuille. Sivistä itseäsi, perehtymällä asioihin, ja ottamalla laaja-alaisempi näkökulma.

Venäjällä oikeus puolusta itse 42 maa auta Ukraina
        Joskus -P-Korea auta Venäjä koko läsi heillä tule perse kipeä

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Mitä Venäjä puolustaa?
        Kuka Venäjälle oli hyökkäämässä?
        NATO ei uhannut Venäjää mitenkään. Se, jos itsenäiset maat hakeutuvat puolustusliittoon, ei tee niistä Venäjälle uhkaa.
        Putin taitaa pelätä omien etupiiriensä erkaantumista ja demokratian leviämistä niistä Venäjälle, ja pelkää siitä johtuvaa oman asemansa heikkenemistä.
        Trollilla on tietysti oma näkemys , mikä Putinia uhkaa. Putinhan on yhtä kuin Venäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nolohan tuo kondomi-kardox on ihan viimeisen päälle! Putinia puolusteleva kielitaidoton kehitysmaapölvästi!

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Ensi ymmärrä lammas aivo mitä minä kirjoitin
        Kirjoitin että jos Venäjä auta Syyria ja P-Korea ja kaikki tiedä Syyria P Korea eivät demokratia
        Kardox kirjoitin USA myös auta Saudia ja Qatar -kysymys oli No onko Qatar ja Saudia ovat demokratia no ei
        ensi ymmärrä sitten käytä sinun aivo jos sinulle on haheha

Haheha, sinä lampaanpää et ymmärrä itse, mitä paskaa väännät tänne surkealla suomen kielelläsi! Kuinka tuota kukaan muukaan voisi ymmärtää? Haheha!

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Et sinä todellakaan ole tietoinen asioista lainkaan! Tuota samaa moskaa sinä täällä olet ennenkin haastanut! USA on sentään sivistysmaa, jota nuo muut maat eivät ole alkuunsakaan!

Sinä jostain syystä vihaat aivan vimmatusti USA:ta! Ihmettelen, mistä maasta mahdat ollakaan kotoisin???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota minäkin ihmettelen!! Menisi vain kotimaahansa täältä!!

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Jo on sitten typerä kannanotto taas. Mistä mahtaa tuo kunnon kommunisti ollakaan kotoisin?? Mitä ihmettä tekee Suomessa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haheha, sinä lampaanpää et ymmärrä itse, mitä paskaa väännät tänne surkealla suomen kielelläsi! Kuinka tuota kukaan muukaan voisi ymmärtää? Haheha!

Kyllä sinä itse olet se lampaanpää, jos haluat tietää. Nuo sinun mielipiteesi ovat niin kaukaa haettuja täällä Suomessa, että täytyy todella ihmetellä, mistä sinä olet tänne lentänyt aatteitasi kylvämään??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

USA on aina ollut Suomen ystävä! Kun Suomessa oli sota, saimme USA:sta paljon paketteja suomalaisia varten. Tuli vaatteita ja ruokatavaraakin jonkin verran! Me arvostamme USA:ta.
        USA on aina ollut ystävämme!

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Kuinka moni muu maa on syyllistynyt toisten maitten kansalaisten tappamisiin!??? Niitähän on pilvin pimein! Sinä vain olet ottanut USA:n haukkumisen kohteeksesi! Me arvostamme USA:ta, puhuit sinä mitä soopaa tahansa!

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Johan on taas typeristä typerin viesti! Sinä et ymmärrä mistään mitään!

• Anonyymi kirjoitti:

Johan on taas typeristä typerin viesti! Sinä et ymmärrä mistään mitään!

No ainakin minä ymmärrän kirjoitan oma nimi joko kerta
        pelkuri tule oman nimi
        No USA tappoi 1000000 maailmasta he sanoi me puolusta usa
        Israel valmis tappaa 4 kk vauva .taas he sanoi Israel puolusta itse
        no Venäjällä sama oikeus
        ei kuka täydellinen
        ahaheha

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni muu maa on syyllistynyt toisten maitten kansalaisten tappamisiin!??? Niitähän on pilvin pimein! Sinä vain olet ottanut USA:n haukkumisen kohteeksesi! Me arvostamme USA:ta, puhuit sinä mitä soopaa tahansa!

Sinä voit rakasta USA paljonko haluat ,voit nuku yöllä vaikka USA kanssa hahgeha

• Anonyymi kirjoitti:

USA on aina ollut Suomen ystävä! Kun Suomessa oli sota, saimme USA:sta paljon paketteja suomalaisia varten. Tuli vaatteita ja ruokatavaraakin jonkin verran! Me arvostamme USA:ta.
        USA on aina ollut ystävämme!

USA 100 vuotta sitten on eri USA kun nyt jos 100 vuotta sitten USA ollut pikku syöpä ,nyt iso syöpä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota minäkin ihmettelen!! Menisi vain kotimaahansa täältä!!

hahahe

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä todellakaan ole tietoinen asioista lainkaan! Tuota samaa moskaa sinä täällä olet ennenkin haastanut! USA on sentään sivistysmaa, jota nuo muut maat eivät ole alkuunsakaan!

Sinä jostain syystä vihaat aivan vimmatusti USA:ta! Ihmettelen, mistä maasta mahdat ollakaan kotoisin???

Olen ylpeä ,olen viha USA POLITIIKA

• Anonyymi kirjoitti:

Juo vettä suola kanssa se auta

• Anonyymi kirjoitti:

Nolohan tuo kondomi-kardox on ihan viimeisen päälle! Putinia puolusteleva kielitaidoton kehitysmaapölvästi!

Yksi juutu minä tykkää Putin hän sekoiti länsi elämä
        24 h joka päivä länsille ei mitä kun Putin ja putin -Seksi sanon Putin on voitanut sotaennen alkaa

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä Venäjä puolustaa?
        Kuka Venäjälle oli hyökkäämässä?
        NATO ei uhannut Venäjää mitenkään. Se, jos itsenäiset maat hakeutuvat puolustusliittoon, ei tee niistä Venäjälle uhkaa.
        Putin taitaa pelätä omien etupiiriensä erkaantumista ja demokratian leviämistä niistä Venäjälle, ja pelkää siitä johtuvaa oman asemansa heikkenemistä.
        Trollilla on tietysti oma näkemys , mikä Putinia uhkaa. Putinhan on yhtä kuin Venäjä.

Puhutaan Ukrainasta ei nato
        Venäjä 3 vuotta sitten hyökkäsi Ukraina ei nato ja sota ollut Venäjä ja Ukraina ennen nato laittoi nenää Ukrainasta
        leviä ja leviämistä demokratia
        Amerikkalaisten saarnaama demokratia
        miljoonia ihmisiä tapettin ja miljoonia joutuivat siirtymään
        jos tämä on demokratia helvettin- Diktatuuri on paljon parempi

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Puhutaan Ukrainasta ei nato
        Venäjä 3 vuotta sitten hyökkäsi Ukraina ei nato ja sota ollut Venäjä ja Ukraina ennen nato laittoi nenää Ukrainasta
        leviä ja leviämistä demokratia
        Amerikkalaisten saarnaama demokratia
        miljoonia ihmisiä tapettin ja miljoonia joutuivat siirtymään
        jos tämä on demokratia helvettin- Diktatuuri on paljon parempi

Toivottavasti Supo pitää sinua silmällä.
        Yhteiskunta, ja demokratiavastaisuutesi alkaa olla jo sitä luokkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

hahehaha
        Suomi on demokratia oikea demokratia
        kun aina sanon minä luotta Suomi -Ruotsi -Demokratia
        mutta USA -Englanti -Ranska demokratia he ovat syöpä

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

hahehaha
        Suomi on demokratia oikea demokratia
        kun aina sanon minä luotta Suomi -Ruotsi -Demokratia
        mutta USA -Englanti -Ranska demokratia he ovat syöpä

Mutta miten selität sen, että Suomen, ja Ruotsin parhaat yhteistyökumppanit löytyvät juuri sinun mainitsemista "syöpä" valtioista. Paha ristiriita noissa sinun jutuissa on.
        Etkä vieläkään ole vastannut kysymykseen. "Ketä vastaan Venäjän täytyy puolustautua? Kuka Venäjää uhkaa?" Ja oikeuttaako se hyökkäyssotaan, itsenäistä valtiota vastaan?
        Peräti omituinen käsitys on nimittää vakiintuneita demokratioita "syöpä" valtioksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta miten selität sen, että Suomen, ja Ruotsin parhaat yhteistyökumppanit löytyvät juuri sinun mainitsemista "syöpä" valtioista. Paha ristiriita noissa sinun jutuissa on.
        Etkä vieläkään ole vastannut kysymykseen. "Ketä vastaan Venäjän täytyy puolustautua? Kuka Venäjää uhkaa?" Ja oikeuttaako se hyökkäyssotaan, itsenäistä valtiota vastaan?
        Peräti omituinen käsitys on nimittää vakiintuneita demokratioita "syöpä" valtioksi.

Sinulle tosi helppo kysymys -nyt minä vastan .sitten muista jos et tykkää minun vastakseni .sano et ymmärrä tai sano et olet vielä vastannut
        haheha tiedän tämän tempun
        kysymys -oli mitä Venäjä ketä puolusta itse Venäjä
        vihollisten tekeminen helppo tehdä -tämä alkoi natsi -Saksata kun he syyttivät juutalaiset kaikki jopa auto-onnettomuudet jopa sää jos sää on kylmä tai kumma ollut juutalaiset vika
        kun me tiedä maailma ja juuri länsi media he ovat Goebbels koulu -tee vihollinen -
        Amerikka 2003 valmistettu Irakin aseista suurin vaara ja lopuksi Irakille ei ollut aseita
        Myös USA media tehnyt terroristi ryhmä kanssa ihmiskuntaa uhkaava vaara ,mutta USA istu heidän kanssa salaa tämä nyt kuka yritä Syyria tule Islami valtio Syyrialaiset haluaisi olla vapaa ei Hullu diktatuuri Asaad myös ri islami valtio hänen päänsä on etsintäkuulutettu ja USA valmis maksaa 12 000 000 dollari -mutta 10 päivä sitten hän istui CNN kanssa ja 35 min ja live sirto missä USA missä CII ja FBI
        Näin myös Venäjä oppinut mitä voi tehdä vihollisia vaikka ei koska Ukraina ollut vaara Venäjältä

• Anonyymi

Nuo ovat suosittuja matkakohteita,
        ei tosin kaikille!

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat suosittuja matkakohteita,
        ei tosin kaikille!

Olen varma sinä et lukenut kaikki mitä minä kirjoitin .sinä pelkät minun viesti ,koska minä näytän sinulle länsimainen tekopyhyys -tarkoitan USA ,En tarkoitan lammaslauma hahhaha
        lammaslauma parempi kuin lammas ryhmä haheha

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Sinulle tosi helppo kysymys -nyt minä vastan .sitten muista jos et tykkää minun vastakseni .sano et ymmärrä tai sano et olet vielä vastannut
        haheha tiedän tämän tempun
        kysymys -oli mitä Venäjä ketä puolusta itse Venäjä
        vihollisten tekeminen helppo tehdä -tämä alkoi natsi -Saksata kun he syyttivät juutalaiset kaikki jopa auto-onnettomuudet jopa sää jos sää on kylmä tai kumma ollut juutalaiset vika
        kun me tiedä maailma ja juuri länsi media he ovat Goebbels koulu -tee vihollinen -
        Amerikka 2003 valmistettu Irakin aseista suurin vaara ja lopuksi Irakille ei ollut aseita
        Myös USA media tehnyt terroristi ryhmä kanssa ihmiskuntaa uhkaava vaara ,mutta USA istu heidän kanssa salaa tämä nyt kuka yritä Syyria tule Islami valtio Syyrialaiset haluaisi olla vapaa ei Hullu diktatuuri Asaad myös ri islami valtio hänen päänsä on etsintäkuulutettu ja USA valmis maksaa 12 000 000 dollari -mutta 10 päivä sitten hän istui CNN kanssa ja 35 min ja live sirto missä USA missä CII ja FBI
        Näin myös Venäjä oppinut mitä voi tehdä vihollisia vaikka ei koska Ukraina ollut vaara Venäjältä

Vieläkään et vastannut, ketkä Venäjää uhkaa tänä päivänä. (Ennen hyökkäystä Ukrainaan)
        Koita sekoittaa keskustelua jonnin, joustavilla asioilla, jotka eivät mitenkään liity näihin päiviin.
        Et tunnu ymmärtävän, että maailma on muuttunut suuresti toisen maailmansodan ajoista. Ennemminkin ongelma on, ettei NL/Venäjä koskaan käynyt läpi omia julmuuksiaan, joita Stalin maalle aiheutti. Tänää siitä maksetaan hirveää hintaa Putinin muodossa, joka ihailee mennyttä "loistoa" ja koittaa palauttaa aikoja jolloin vahvemman oikeudella piirrettiin kansakunnan rajoja.
        Vielä kerran. Kerro ketä vastaan Venäjä puolustautuu tänään. Älä poikkea menneisiin, vaan koita ymmärtää sopimuspolitiikan ja kansainvälisten lain merkitystä, joka kuitenkin nykyisin on kaiken A, ja O.

• Anonyymi kirjoitti:

Vieläkään et vastannut, ketkä Venäjää uhkaa tänä päivänä. (Ennen hyökkäystä Ukrainaan)
        Koita sekoittaa keskustelua jonnin, joustavilla asioilla, jotka eivät mitenkään liity näihin päiviin.
        Et tunnu ymmärtävän, että maailma on muuttunut suuresti toisen maailmansodan ajoista. Ennemminkin ongelma on, ettei NL/Venäjä koskaan käynyt läpi omia julmuuksiaan, joita Stalin maalle aiheutti. Tänää siitä maksetaan hirveää hintaa Putinin muodossa, joka ihailee mennyttä "loistoa" ja koittaa palauttaa aikoja jolloin vahvemman oikeudella piirrettiin kansakunnan rajoja.
        Vielä kerran. Kerro ketä vastaan Venäjä puolustautuu tänään. Älä poikkea menneisiin, vaan koita ymmärtää sopimuspolitiikan ja kansainvälisten lain merkitystä, joka kuitenkin nykyisin on kaiken A, ja O.

No minä arvasin en vastannut haheha tai ainakin en vastannut mitä sinä toivoisit haheha
        Stalin Hitler he ovat historia yritä unohda Stalin ja Hitler
        Ennen Ukraina sota -Venäjä joskus uhkaasi EU ,Mutta se on politikka joskus iso maa pakko näytä punainen silmä toisille ,
        USA myös tehnyt ja tekee joka päivä

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

No minä arvasin en vastannut haheha tai ainakin en vastannut mitä sinä toivoisit haheha
        Stalin Hitler he ovat historia yritä unohda Stalin ja Hitler
        Ennen Ukraina sota -Venäjä joskus uhkaasi EU ,Mutta se on politikka joskus iso maa pakko näytä punainen silmä toisille ,
        USA myös tehnyt ja tekee joka päivä

Niin, kuka, tai mikä olikaan Venäjän uhka, joka aiheutti hyökkäyksen maahan, jonka koskemattomuuden Venäjä oli 90-luvulla taannut, kun maa oli luopunut ydinaseistaan.
        Oliko Venäjän tarkoituskin harhauttaa sopimustekstissä, ja käyttää hyväkseen toisen osapuolen heikkoa tilannetta.
        Kuka voi kunnioittaa osapuolta, jolle sopimukset ovat paskapaperin arvoisia, ja kuka tulee uskomaan maata, jonka valtiojohto valehtelee jatkuvasti. Aivan kuten palstan Nim. merk. Kardox.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, kuka, tai mikä olikaan Venäjän uhka, joka aiheutti hyökkäyksen maahan, jonka koskemattomuuden Venäjä oli 90-luvulla taannut, kun maa oli luopunut ydinaseistaan.
        Oliko Venäjän tarkoituskin harhauttaa sopimustekstissä, ja käyttää hyväkseen toisen osapuolen heikkoa tilannetta.
        Kuka voi kunnioittaa osapuolta, jolle sopimukset ovat paskapaperin arvoisia, ja kuka tulee uskomaan maata, jonka valtiojohto valehtelee jatkuvasti. Aivan kuten palstan Nim. merk. Kardox.

Me puhumme politiikasta ei romanttisesta ja runoudesta
        ja jos puhutaan päätöksistä
        Arvaa mitä1956-2023
        Trurvallisuusneuvosto ja YK
        He tehnyt 78 päätöstä Israel vastaan ja arvaa mitään USA 78 kertaa käytä veto-oikeuttasi
        Yritän sanoa että Venäjä ei yksin jotka leikki YK tai sopimus kanssa

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Arvaa mitä1956-2023
        He tehnyt 78 päätöstä Israel vastaan ja arvaa mitään USA 78 kertaa käytä veto-oikeuttasi

Oikeuttaako se Venäjän hyökkäyksen, jos joku toinen on rikkonut YK:n turvallisuusneuvoston päätöksiä? Minä en paljoakaan anna painoa turvallisuusneuvosto lle, jossa ei juurikaan saada järkeviä päätöksiä, kun jäseninä on veto-oikeuden omaavia diktatuureja, joilla on oma lehmä ojassa.
        Tee oma aloitus Israelista. Tässä keskustelussa on kyse Venäjän tuesta diktaattori Assadille, ja miksi Venäjä ei pysy omien rajojen sisällä. Venäjän syntilista on pitkä. Pari Tsetsenian sotaa. Georgia, Ukraina 2014, ja 2022, ja tosiaan, Syyriakin oli siinä välillä. Venäjä ei vapaaehtoisesti ole poistunut painostamiltaan alueilta. Se juuri tekee Venäjän naapureista maita, jotka haluavat hakea suojaa Natosta, heti kun sopiva tilaisuus tulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeuttaako se Venäjän hyökkäyksen, jos joku toinen on rikkonut YK:n turvallisuusneuvoston päätöksiä? Minä en paljoakaan anna painoa turvallisuusneuvosto lle, jossa ei juurikaan saada järkeviä päätöksiä, kun jäseninä on veto-oikeuden omaavia diktatuureja, joilla on oma lehmä ojassa.
        Tee oma aloitus Israelista. Tässä keskustelussa on kyse Venäjän tuesta diktaattori Assadille, ja miksi Venäjä ei pysy omien rajojen sisällä. Venäjän syntilista on pitkä. Pari Tsetsenian sotaa. Georgia, Ukraina 2014, ja 2022, ja tosiaan, Syyriakin oli siinä välillä. Venäjä ei vapaaehtoisesti ole poistunut painostamiltaan alueilta. Se juuri tekee Venäjän naapureista maita, jotka haluavat hakea suojaa Natosta, heti kun sopiva tilaisuus tulee.

Tiedän ja ymmärrän sinulle iso ongelma .kun Venäjä hyökkäsi naapuri Ukraina ,mutta ei ollut iso ongelma kun Venäjä pommi Georgia tai Syyria tai Tsetsenian
        sinä rakastat naapureita siksi kysyn sinusta
        1967 Israel miehitettynä Golan 1967 ja kun me kaikki tiedä Golan Syyriasta
        Nytkin vaikka Syyriasta ei ennä Diktatuuria ei Hamas ei Iran ei Hizbula
        koska nyt Syyriasta ei armeija pari päivä sitten Israel miehitti vielä 20 km lisä plus Golan jotka Israel varasti 1967 jälkeen
        päteekö tämä lausunto Israelkin vai se on Venäjä täytyy kunnioittaa naapureitaan

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

No ainakin minä ymmärrän kirjoitan oma nimi joko kerta
        pelkuri tule oman nimi
        No USA tappoi 1000000 maailmasta he sanoi me puolusta usa
        Israel valmis tappaa 4 kk vauva .taas he sanoi Israel puolusta itse
        no Venäjällä sama oikeus
        ei kuka täydellinen
        ahaheha

Siis mikä vtun oma nimi? Kardox? Joku kehitysmainen surkea kondomimerkki!

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Olen varma sinä et lukenut kaikki mitä minä kirjoitin .sinä pelkät minun viesti ,koska minä näytän sinulle länsimainen tekopyhyys -tarkoitan USA ,En tarkoitan lammaslauma hahhaha
        lammaslauma parempi kuin lammas ryhmä haheha

Toiset syö lammasta, toiset hässivät niitä. Etpä taida kardox kuulua lampaansyöjiin!

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Arvaa mitä1956-2023

Venäjä on natsivaltio. Kremlissä on Putler aivan kuten Berliinissä oli joskus Hitler.

Jokainen, kuten sinä Kordox, joka ymmärtää Putleria ja natsi-Venäjää, on natsimielinen hylkiö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi Trump joka ei ole vielä edes vallassa päsmäröi ja viime viikolla lausui että USA, lla ei ole mitään tekemistä Syyrian kanssa ja tapelkoot keskenään. Kuitenkin pommittaneet nyt Syyriassa isisin tukikohtia lähi-idässä kuitenkin. Siitä voi seurata taas sitä "pyhää" terroristivihaa. Unohtaneet 911 kokonaan? tänään pyörtänyt Ukraina-puheita voidaan siis jo ennustaa mitä käy Naton ja muiden sopimusten kanssa.

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Yksi juutu minä tykkää Putin hän sekoiti länsi elämä
        24 h joka päivä länsille ei mitä kun Putin ja putin -Seksi sanon Putin on voitanut sotaennen alkaa

putinin naama ei ole vielä tarpeeksi pöhöttynyt ja punakka että vois tulla tekoälyn tuomana julkisuuteen sama kaava joka takapakin jälkeen katoaa punkkereihinsa kunnes tulee ulos sihauttelemaan njirsk njirsk pää vaan tärisee kun yrittää todistella maailmalle kuinka vahva johtaja kyseessä. Ei peräänny omasta tahdosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ja täälläkin nähdään näitä punikkeja koska loppuu täällä kaksoiskansalaisuudet venäläisillä!!!??? Ei kö nyt olis aika jo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ja täälläkin nähdään näitä punikkeja koska loppuu täällä kaksoiskansalaisuudet venäläisillä!!!??? Ei kö nyt olis aika jo?

Lammas aivo minun äiti on Suomalainen mitä kaksoiskansalaisuus ,ja jos en puhun suomen kieli hyvin ,ehkä en asun ja en asunut suomessa koko ajan

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi Trump joka ei ole vielä edes vallassa päsmäröi ja viime viikolla lausui että USA, lla ei ole mitään tekemistä Syyrian kanssa ja tapelkoot keskenään. Kuitenkin pommittaneet nyt Syyriassa isisin tukikohtia lähi-idässä kuitenkin. Siitä voi seurata taas sitä "pyhää" terroristivihaa. Unohtaneet 911 kokonaan? tänään pyörtänyt Ukraina-puheita voidaan siis jo ennustaa mitä käy Naton ja muiden sopimusten kanssa.

Ja me pakko uskomme mitä Amerikkalaiset sanoa

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on natsivaltio. Kremlissä on Putler aivan kuten Berliinissä oli joskus Hitler.

Jokainen, kuten sinä Kordox, joka ymmärtää Putleria ja natsi-Venäjää, on natsimielinen hylkiö!

Klassinen sana hän on natsi hän on diktatuuri ,miksi länsimedia puhu klassinen

• Anonyymi kirjoitti:

Toiset syö lammasta, toiset hässivät niitä. Etpä taida kardox kuulua lampaansyöjiin!

En kyllä syön lampaan ,en olen liha ihminen ehkä joka vuosi pari kertaa syön liha

• Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä vtun oma nimi? Kardox? Joku kehitysmainen surkea kondomimerkki!

Kun sanoin sinä tulet HOT kun Kardox kirjoita sinulle viesti
        tule joskus lupaan en käytä sinun kanssa kondomi ehkä meillä tule lapsikin
        haheha

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

En kyllä syön lampaan ,en olen liha ihminen ehkä joka vuosi pari kertaa syön liha

Muslimit tykkää sioista.
        Tykkäätkö sinä koirista? (lihasta)

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Kun sanoin sinä tulet HOT kun Kardox kirjoita sinulle viesti
        tule joskus lupaan en käytä sinun kanssa kondomi ehkä meillä tule lapsikin
        haheha

Osoite, niin tulen rasvapurkin kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Muslimit tykkää sioista.
        Tykkäätkö sinä koirista? (lihasta)

En voin syön koira koska minulle kaksi iso susi koira
        ja myös miksi minä tarve syön koira ,suomessa halpa liha on paljon ( vaalea naiset ) lihasta
        haheha

• Anonyymi

TOTTAKAI KAKS TYRANNIA SUOJELEE TOISIAAN

• Anonyymi

Putinilla ja Assadilla on pitävä YYA sopimus!
      Mutta miten kä jatkossa kun Venäjänkin hallitus kaadetaan. Kuka sitten suojelee?

• Anonyymi

Kuulemma ryssälään paenneet diktaattorit ja bäckmänni ja putkonen ripustetaan munistaan roikkumaan Punaisen torin lyhtypylväisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulemma ryssälään paenneet diktaattorit ja bäckmänni ja putkonen ripustetaan munistaan roikkumaan Punaisen torin lyhtypylväisiin.

Ohhoh! Joulukin tulossa!

• Anonyymi

Venäjä suojelee vainottuja henkilöitä. Kuten Assad, Johan Bäckman tai Janus Putkonen ja Jaana Kavonius. Mistäpä muualta läntisen khasaarijuutalaisen mafian vainoamat saisivat turvaa?

• Anonyymi

Heehhrrehhrreehhhheee!

Venäjä on siis psykopaattien ja kiduttajamurhaajien suojelulaitos.

Ei hyvin mene eikä hyvin käy.

• Anonyymi

etkös tuota tiennyt, Venäjä suojelee Assadia islaminuskoisilta kaulankatkojilta, jihadisteilta.

• Anonyymi

Vanha kaulankatkoja Assad on päässyt hipelöivn Kalsarimyrkkyttäkä-Putinin hameen alle piiloon.

• Anonyymi

Venäjä noudattaa ihmisoikeuksia.

• Anonyymi

Päivän naurut.

• Anonyymi

тема дня

• Anonyymi

Hah, hah, hah!! Kyllä juuri niin???? Kuinka on mahdollista, että maa. joka noudattaa ihmisoikeuksia, tapattaa kansalaisiaan aivan tolkuttomasti ja vain sen tähden, että uskaltavat olla eri mieltä kuin PUTIN????

Venäjällä onkin aivan erikoiset ihmisoikeuslait!!!!!!! Ne lait on PUTIN laatinut! Sellaisilla ihmisillä on ihmisoikeus, jotka alistuvat Putinin vallan alle !!!

• Anonyymi

Miksi britit suojelivat Pinochetia? Miksi USA suojeli shaahia?

Voitteko venäjänvihaajat selittää sen?

• Anonyymi

Mutku USA, mutku britit, mutku ydinpommi, mutku Vietnam.

Nyt v*ttu s''tana pitää venäjän saada ampua ja tappaa kaikki myös!

Demokratiaa p*rkele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutku USA, mutku britit, mutku ydinpommi, mutku Vietnam.

Nyt v*ttu s''tana pitää venäjän saada ampua ja tappaa kaikki myös!

Demokratiaa p*rkele!

Mutqu Venäjä. mutqu Karjala mutqu tsetseenia, mutqu Ukraina.

Nyt pitää tappaa kaikki venäläiset ja pommittaa Venäjä kivikauteen.

Kapitalismia, saatana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutqu Venäjä. mutqu Karjala mutqu tsetseenia, mutqu Ukraina.

Nyt pitää tappaa kaikki venäläiset ja pommittaa Venäjä kivikauteen.

Kapitalismia, saatana!

Jus näin, tasapuolisuutta, 'kele!

Partisaaneja venäjän Karjalaan! Tiedätte mitä tekemään.

• Anonyymi

Siksi koska USA ja britit ovat demokratioita. Kyseiset henkilöt pakenivat maittensa väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi koska USA ja britit ovat demokratioita. Kyseiset henkilöt pakenivat maittensa väkivaltaa.

usa ja britit ovat terroristivaltioita, murhaajia.

• Anonyymi

Shaahi kohteli julmasti omaa kansaansa ja sai tuosta kovan tuomion itselleen ja perheelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shaahi kohteli julmasti omaa kansaansa ja sai tuosta kovan tuomion itselleen ja perheelleen.

Shaahin aikana elintaso oli korkeampi, eikä ihmisiä vainottu samalla tapaa kuin islamivallan aikana. Ihmiset pukeutuivat länsimaalaisittain, mutta shaahi olikin naapuri Iranissa.

• Anonyymi

Molemmista löytyy pahantekijöitä, mut lännestä löytyy enemmän hyviä arvoja, joita kansalaiset osaavat arvostaa mm. Sanan vapaus, ihmisten kunnioitus samanarvoisina, läpinäkyvyyttä paljon enemmän kuin autoritaarisissa maissa. Korruptiota vähemmän läpinäkyvyyden myötä. Valheet ja propaganda eivät ole yhtä likaisia keinoja demokratiassa.

Singapore on hyvä maana, vaikka on autoritaarisesti johdettu, taitaa olla ainoa poikkeus ja on siten myös arvostetumpi maana kuin muut autoritaariset maat. Putin on saanut paljon pahaa aikaan, kaikki haitta toimet alkavat tuntumaan enempi siltä, että Putin toimii niissä tausta vaikuttajana, jollain tavalla.

• Anonyymi

Usa ei suojellut Persian Shaahia. Hän sai suojelupaikan Egyptistä kun kiihkomusliimit tekivät vallankumouksen ja Ranskassa maanpaossa ollut Khomeini tuli valtaan . Nyt sitä valtiota kutsutaan Iran nimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

usa ja britit ovat terroristivaltioita, murhaajia.

Siinäpä oikein sivistynyt mielipide. Kyllähän tuon ymmärtää, kun USA:kin on pienellä kirjaimella kirjoitettu! Kirjoittele sinä vain mielipiteitäsi, kukaan ei juuri niille täällä arvoa anna!

• Anonyymi

Ehkä Tarja Halonen on pyytänyt hyvää ystäväänsä Putinia tekemään niin?

• Anonyymi

Suomen SDP:n taholta jyrähdetty että DEMARI Tarja Halosen (SDP) palkitsemaa joukkomurhaaja Assadia on kohdeltava kunnioittaen.

• Anonyymi

Putin tienaa sillä, eihän seny ilman anna kortteerata luxus pytingis.

• Anonyymi

Jep. Assad saapui varmasti mukanaan vähintäänkin puolet Syyrian kansallisesta varallisuudesta.

Putin voi todeta, että nämä diktaattoreiden turvapaikat viedään käsistä, onko sulla varaa turvapaikkaan?

• Anonyymi

Venäjällä on ennestään erittäin huono maine Syyrian kansan keskuudessa. Oltuaan toimeenpanevana voimana useissa joukkosurmissa.

Nyt venäjä eskaloi tilannetta suojelemalla vihattua diktaattoria.

Syynä se, että aikanaan syyriassa tehdään päätöksiä venäläisten tukikohtien tulevaisuudesta. Mikä on venäjän strategia tässä?

Sellainen erikoisoperaatiomainen strategia.

• Anonyymi

Mitä merkitystä tällaisilla kommenteilla on : "syyrian kansan keskuudessa"?
        Kaikki mitä suomesta sanotaan "suomen kansan keskuudessa" ovat valheita niin miksi joku viitsii uskoa tuollaiseen kommenttiin muista kansoista.
        Kaikissa maissa valtamedia valehtelee vain tietyn linjan propagandaa.

Eikö puolueettomat jo näe koko pelilaudan?
        Länsi "suojelee" idässä vainottuja ja itä "suojelee" lännessä vainottuja. Ihan yksinkertainen sotapeliasetelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki mitä suomesta sanotaan "suomen kansan keskuudessa" ovat valheita niin miksi joku viitsii uskoa tuollaiseen kommenttiin muista kansoista.

Länsi "suojelee" idässä vainottuja ja itä "suojelee" lännessä vainottuja. Ihan yksinkertainen sotapeliasetelma.

Aika lailla outoja ajatuksia.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Aika lailla outoja ajatuksia.

Juu-u ja pidä ne sisälläs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerys!! Mistä mahtaa olla kotoisin tuollainen mielipiteitten esittäjä?? Miksi mahtaa olla Suomessa?? Menköön sellaiseen maahan, jota arvostaa!! Hittoako täällä on nauttimassa Suomen elintasosta???

• Anonyymi

Putin toivoo, että joku taho suojelisi häntäkin, kun hänen kohtalonhetkensä koittaa ja hänen on aika vastata rikoksistaan.

• Anonyymi

Kunhan ei vielä jonain päivänä useammat tahot rysäyttäisi sinne Venäjälle, kun siellä on niin paljon rikollisia.( en tarkoita Venäjän tavallista kansaa). Me kun olemme tässä vieressä, niin saisimme pelätä, ettei tulisi huteja tälle puolelle.

• Anonyymi

Putinin viimeinen toivo on, että kun venäläiset saavat hänestä tarpeekseen, pääsee Pee-koreaan etsimään kimjungin pienenpientä munaa läskimassan poimuista imettäväksi.

• Anonyymi

Suojeleeko vaikka siksi, että on Syyrian laillinen vaaleilla valittu johtaja?

• Anonyymi

Suomen virallinen kanta on: Parempi päästää terroristit valtaan kuin diktaattori.

• Millä vaaleilla ja milloin? Kertoisitko?

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen virallinen kanta on: Parempi päästää terroristit valtaan kuin diktaattori.

Muita vaihtoehtojako siis ei ole?

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Muita vaihtoehtojako siis ei ole?

Aina on toivoa! Pitää vaan jaksaa
        odottaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kansa on kärsinyt tuolla ASSADIN valtakunnassa. Se näkee nyt noitten kansalaisten onnellisuudesta, että tuosta tyrannista on päästy vapaaksi!!

Ovat tehneet sellaisia löytöjä kellareitten uumenista, että tavallista sivistynyttä kansalaista oksettaa! Kaikenlaista tyrannia tuon maan sivistyneet ovat olleet kannattamassa, mutta ehkä heillä on ollut elämä hyvin, kun muu kansa on kärsinyt!

• Anonyymi

Kyllä militanttien kylvämä verinen kaaos on parempi kuin mikään tyranni. Paikalliset äänestäjät varmasti samaa mieltä.

• Muita vaihtoehtojako ei ole?

• Anonyymi

Aamulehdessä pilakuva, jossa Assad istuu Putinin polvella, ja kummallakin jalat verisammiossa.
      Putinille ei nyt tullutkaan yksinäinen joulu, kun sai Syyrian teurastajan seurakseen.

• Anonyymi

Suomi on vnkasti terroristien leirissä Ukrainan tiellä. Olemmehan ns. "arvoyhteisön" kannalla tässäkin asiassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi on vnkasti terroristien leirissä Ukrainan tiellä. Olemmehan ns. "arvoyhteisön" kannalla tässäkin asiassa.

Älä viitsi.

• Ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä puliset?? Katsotko, että Putin on oikealla asialla hävittäessään sukulaísmaan tienoot tuuskan nuuskaksi ja tapattaessaan ihmisiä siellä??

Putin on terroristi kuten ASSADKIN!! Vakka kantensa valitsee!!

• Anonyymi

Ei tietoa...

Sillävälin Suomessamme!

Kolme miestä on otettu kiinni tai vangittu epäiltynä Suvelan jengisurmasta.

• Anonyymi

Venäjä on vähitellen alkanut löytää selkeitä syitä sille, miksi Syyrian hallinto ja Al Assad kaatuivat vain muutamissa päivissä. Kremlin mukaan taustalla on ollut lukuisia Lännen salaisia sotilasoperaatioita. Niillä on aseistettu ja pönkitetty islamistista HTS-järjestöä Syyriassa.

Kremlin mukaan samoja B-52-koneita jotka harjoittelivat Suomen ilmatilassa marraskuussa on käytetty salaisissa mattopommituksissa Al Assadin ja Syyrian joukkoja vastaan. Näillä massiivisilla operaatioillaan länsi heikensi Syyrian puolustusta niin vakavasti, että HTS-islamistit saattoivat helposti marssia sotilaallisen tyhjiön sisään.

Noiden Lännen salaisten operaatioiden ensisijaisena tarkoituksena on Kremlin mukaan ollut heikentää Venäjän asemaa Syyriassa ja Välimeren alueella.

• Anonyymi

Kannattaa lennättää ne tehokkaat B viiskakkoset seuraavaksi Itä-Ukrainan puolelle.

Kun pudottaa pommilastit Ukrainan itäosien alueelle, ei vanjalla ole mitään nokan koputtamista asian suhteen.

• Tuttuun tapaan Venäjällä tietenkään ei ole mitään todisteita. Kuten ei oikein muidenkaan väitteidensä tueksi.

• Anonyymi

no mistäs luulet jihadistien saaneen aseistuksensa, Venäjältäkö. Miettisit nyt vähän, yrittäisit edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mistäs luulet jihadistien saaneen aseistuksensa, Venäjältäkö. Miettisit nyt vähän, yrittäisit edes.

HST terroristeilla on aivan omat asetehtaat ja kävivät ristiretkelle lähtiessään puhdistamassa itselleen muitakin asevarastoja. Asekauppiaat Iranista myyneet mielellään myös aseita samanhenkisille kavereilleen jotta saisivat vapaan kulkuväylän Libanoniin.

• Anonyymi

Länsimaalaiseen politiikkaan näyttää kuuluvan että johtaja (pressa, pääministeri, kuningas, yms) vaihtuu 4-6 vuoden välein.
      Länsi ei tykkää pysyvyydestä ja pitkäaikaisista hallitsijoista. Kuuluu kai demokratian määritelmään.
      Siksi ne vihasi kekkostakin.

Mutta pian alkaa 1000 vuotta rauhaa jossa pysyy sama Kuningas Jeesus hallitsijana.

• Demokratiaan kuuluu se, että kansa päättää siitä, kenen se haluaa olevan johtaja. Demokratioissa on siksi vaaleja säännöllisin väliajoin.

Diktatuureissa taas johtaja ei halua luopua vallastaan. Se on se ratkaiseva tekijä. Hän siis esimerkiksi estää muita asettumista ehdolle, manipuloi vaaleja tai estää vaalit kokonaan.

Esimerkiksi Kekkonen ei ymmärtänyt luopua vallasta aikanaan. Jokaisellahan se piste kuitenkin vääjäämättä eteen tulee.

Uskontoa ei kannata sotkea realiteetteihin.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Demokratiaan kuuluu se, että kansa päättää siitä, kenen se haluaa olevan johtaja. Demokratioissa on siksi vaaleja säännöllisin väliajoin.

Diktatuureissa taas johtaja ei halua luopua vallastaan. Se on se ratkaiseva tekijä. Hän siis esimerkiksi estää muita asettumista ehdolle, manipuloi vaaleja tai estää vaalit kokonaan.

Esimerkiksi Kekkonen ei ymmärtänyt luopua vallasta aikanaan. Jokaisellahan se piste kuitenkin vääjäämättä eteen tulee.

Kiitos määritelmästä.
        Määritelmät eivät kuitenkaan luo hyvyyttä. Ne vain luo erilaisen diktatuurin muodon.
        Sitä paitsi 1000 vuoden TULEVA rauha ei ole uskontoa vaan tulevaisuutta.
        Onhan teilläkin jokin "tulevaisuuden tutkimuslaitos" sun muut ennustelijat jotka ovat enemmän uskonto kuin mikään realismi.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Demokratiaan kuuluu se, että kansa päättää siitä, kenen se haluaa olevan johtaja. Demokratioissa on siksi vaaleja säännöllisin väliajoin.

Kuulostaa Suomen diktatuurilta, jotkut ymmärtää ja toiset ei.

joo joo
        Xw46 älä kysy.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos määritelmästä.
        Määritelmät eivät kuitenkaan luo hyvyyttä. Ne vain luo erilaisen diktatuurin muodon.
        Sitä paitsi 1000 vuoden TULEVA rauha ei ole uskontoa vaan tulevaisuutta.
        Onhan teilläkin jokin "tulevaisuuden tutkimuslaitos" sun muut ennustelijat jotka ovat enemmän uskonto kuin mikään realismi.

Kertoisitko tarkemmin niistä merkeistä, jotka vahvistavat uskomuksiasi?

Jos käy niin, että asiat eivät mene olettamallasi tavalla, miten kommentoit?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa Suomen diktatuurilta, jotkut ymmärtää ja toiset ei.

joo joo
        Xw46 älä kysy.

Sinun kannattaa perehtyä siihen, mitä diktatuuri tarkoittaa. Et tunnu ymmärtävän koko käsitettä.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Demokratiaan kuuluu myös että valtiot päättävät itse mitä tekevät, eikä länsi (usa).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demokratiaan kuuluu myös että valtiot päättävät itse mitä tekevät, eikä länsi (usa).

Lännessä näin tapahtuukin. Jokainen maa saa itse päättää, mihin turvallisuusympäristöön haluaa kuulua, ja keiden kanssa kauppaa tekevät.
        Demokratioissa pakottaminen johonkin viiteryhmään on vierasta. Jokainen maa päättää siitä ihan itse.

• Anonyymi

Venäjästä on tullut entisten diktaattoreiden kaatopaikka.

• Anonyymi

Kaippa venäjä ukrainan jälkeen hyökkää Syyriaan ja palauttaa diktaattorin valtaan. Kaippa tuolla diktaattorilla on laaja tuttavapiiri ja tietämys Syyrialaisista ja syyriasta.

Idiootteja nuo jotka kapinoi mitään järkeä ei ole vallankumousta tehdä jos ei nähtävillä olevassa tulevaisuudessa kumminkaan ole todellista kykyä pitää anastetusta vallasta kiinni.

• Venäjällä ei näytä olevan kykyä siihen. Esimerkiksi Israelin asevoimien kanssa Venäjä olisi suossa.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Venäjällä ei näytä olevan kykyä siihen. Esimerkiksi Israelin asevoimien kanssa Venäjä olisi suossa.

Israel pärjää rättipäille joilla raketteja. Jos Israelia ruvetaan moukaroimaan ohjuksilla niin se on hetkessä kivikaudella. Säälittävän pieni maa... eivät ehdi ohjusta torjua ennenkuin se on jo kohteessa. Israel on yhden ison taajaman kokoinen kylä jos vaikka ukrainaan vertaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Israel pärjää rättipäille joilla raketteja. Jos Israelia ruvetaan moukaroimaan ohjuksilla niin se on hetkessä kivikaudella. Säälittävän pieni maa... eivät ehdi ohjusta torjua ennenkuin se on jo kohteessa. Israel on yhden ison taajaman kokoinen kylä jos vaikka ukrainaan vertaa.

Hmm...

Israelilla on erittäin toimiva armeija. Sen osoittaa jo se, että ympäröivät arabimaat eivät yhdessäkään ole sinne rohjenneet enää aikoihin hyökätä. Takkiin on tullut.

Lisäksi maa on vahvasti USA:n tukema. Tämä on realiteetti. Trumpin myötä liittolaisuus enintään syvenee. Israelilla on myös ydinaseita.

Venäjällä ei ole tällä hetkellä kykyä hyökätä yhtään mihinkään Ukrainan lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet pahasti väärässä. Israelilla on huippukalusto ohjuksien torjuntaan. Ohjusten ampuja saattaisi saada myös israelilta ydinkärjellä varustetun ohjuksen niskaansa.

Kaiken lisäksi jenkkien lentotukialukset ovat Välimerellä, kannella valmiina n. 500 huippuhävittäjää. Saattaisi ohjukset jäädä lähtökuoppiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet pahasti väärässä. Israelilla on huippukalusto ohjuksien torjuntaan. Ohjusten ampuja saattaisi saada myös israelilta ydinkärjellä varustetun ohjuksen niskaansa.

Kaiken lisäksi jenkkien lentotukialukset ovat Välimerellä, kannella valmiina n. 500 huippuhävittäjää. Saattaisi ohjukset jäädä lähtökuoppiinsa.

lentotukialukset ovat tämän päivän hypersoonisille ohjuksille helppoja kohteita. Israel on niin pieni pläntti että se tuhoutuu alle minuutin ydinsodassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel on erityisessä suojeluksessa. Jumalan suojeluksessa. Ellei näin, tuo pieni maa olisi jo ajat sitten tuhottu maan tasalle.

Tämä maallistunut maailma taas elää omissa kuvitelmissaan ja harhaluuloissaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Israel on erityisessä suojeluksessa. Jumalan suojeluksessa. Ellei näin, tuo pieni maa olisi jo ajat sitten tuhottu maan tasalle.

Tämä maallistunut maailma taas elää omissa kuvitelmissaan ja harhaluuloissaan.

Israelin suojelevat sen armeija ja USA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel tappaa holtittomasti niin lapset kuin naisetkin ja hävittää heidän kotinsa ja koko asuinalueet siekailematta, ajattelematta noitten ihmisten tulevaisuutta!

Onko tuo sellaisen maan touhua, joka in muka JUMALAN valitsema kansa?? Minä en ainakaan usko, että noin on. On voinut joskus olla, mutta tuskin enää! Israel ilmeisesti vetoaa juuri tuohon ja sen vuoksi siekailematta tappaa ja hävittää!!

• Anonyymi

Mielenkiintoista lukea kirjoitusta, jossa "syyrialaisista" on kirjoitettu isolla kirjaimella ja "Syyria" on kirjoitettu pienellä kirjaimella! Ei ole oikein tullut koulussa opiskeltua tuota oikein kirjoitusta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea kirjoitusta, jossa "syyrialaisista" on kirjoitettu isolla kirjaimella ja "Syyria" on kirjoitettu pienellä kirjaimella! Ei ole oikein tullut koulussa opiskeltua tuota oikein kirjoitusta!!

Oikeinkirjoitus on yhdyssana.

• Anonyymi

Tietenkin sotarikolliset suojelevat toisiaan.

• Anonyymi

Venäläiset rakastavat kiduttaja-murhaajia ja kansanmurhaajia. Siviilien kiduttaminen ja kansanmurhaaminen ovat venäläisten eniten arvostamia asioita maailmassa.

Mitä enemmän olet kiduttanut ja murhannut siviileä, sitä suurempi sankari olet venäläisten silmissä.

• Anonyymi

Tuota minä en usko tältä istumalta! Sivistyneet venäläiset, jos heitä on vielä Venäjällä, tuskin hyväksyvät Ukrainankaan hävitystä. Sieltähän lähti tuhansia ihmisiä pakoon tuota Putinin sotaa.
        Venäjällä on paras teeskennellä hyväksyvänsä kaikki Putinin otteet, muuten ei kunnian kukko laula!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota minä en usko tältä istumalta! Sivistyneet venäläiset, jos heitä on vielä Venäjällä, tuskin hyväksyvät Ukrainankaan hävitystä. Sieltähän lähti tuhansia ihmisiä pakoon tuota Putinin sotaa.
        Venäjällä on paras teeskennellä hyväksyvänsä kaikki Putinin otteet, muuten ei kunnian kukko laula!

Syyrialaiset nousivat sortajaansa vastaan, Venäjän kansa ei ole noussut.

Siksi Venäjän kansa ei ansaitse minkäänlaista arvostusta.

• Anonyymi

> Esimerkiksi Kekkonen ei ymmärtänyt luopua vallasta aikanaan. Jokaisellahan
      > se piste kuitenkin vääjäämättä eteen tulee.

Kekkosen hallintoaikana oli yleinen ja median jatkuvasti toistelema mielipide, että Kekkonenn on ainoa joka kykenee hoitamaan noin hyvin suhteita Neuvostoliittoon.

Siksi oli tärkeätä, että Kekkonen valitaan yhä uudelleen ja uudelleen.

Kyllähän Kekkonen oli aika täydellisesti NL:n taskussa oleva mies, toteutti heidän pikkuisiakin toiveitaan. Nimenomaan NL:lle oli tärkeätä että varmana korttina pidettu Kekkonen pysyy Suomessa johdossa mahdollisimman pitkään.

• Pitkälti juuri noinhan asia on.

• Anonyymi

Neuvostoliiton propaganda ja suomettuminen vaikutti niin että Suomessakin jo monet uskoivat että Kekkonen on korvaamaton, mutta sitten kun Kekkosen oli pakko terveyden petettyä siirtyä syrjään joutuivat yllättymään.

• Anonyymi kirjoitti:

Neuvostoliiton propaganda ja suomettuminen vaikutti niin että Suomessakin jo monet uskoivat että Kekkonen on korvaamaton, mutta sitten kun Kekkosen oli pakko terveyden petettyä siirtyä syrjään joutuivat yllättymään.

Niinhän siinä kävi.

• Anonyymi

>>Jos Israelia ruvetaan moukaroimaan ohjuksilla niin se on hetkessä kivikaudella. Säälittävän pieni maa... eivät ehdi ohjusta torjua ennenkuin se on jo kohteessa.>>

Paitsi että Iranin tänä vuonna kahteen kertaan tekemät laajat ohjuspommitukset kyettiin Israelissa torjumaan varsin pienin vaurioin.

Iranin käyttämä venäläinen ohjuskalusto oli liian kömpelöä kyetäkseen tunkeutuimaan ohjusilven läpi.

• Anonyymi

no ei israel kaikkia pystynyt torjumaan, esim Tel Aviviin meni yksi läpi. Jos se olisi ollut yikärjelä varustettu, kaupunki olisi poistunut kartalta. Ei pienen israelin kannattaisi riehua tuolla ympäriinsä, ku kohtalonsa on Iranin ajatollahin varassa, ajatollah on asettanut fatwan ydinaseitten päälle, se kun poistuu niin Iranilla on heti ydinase käytössään.

• Anonyymi

>>Kaippa venäjä ukrainan jälkeen hyökkää Syyriaan ja palauttaa diktaattorin valtaan.

Täysin mahdotonta, koska tarvittava maayhteys Venäjän ja Syyrian väliltä puuttuu. Turkki ei salli omien alueidensa kautta kulkea.

Venäjä taas on aivan tumpelo ja kalustoltaan alamittainen minkäänlaisen mereltä tapahtuvan maihinnousun suorittamiseen.

Silkalla, usean miljardin dollarin luokan voitelurahalla Putin saattaa kyetä ostamaan tukikohdilleen lisäaikaa 1...3 vuotta. Mutta kyllä se lähtö on nyt vaan edessä Venäjältä.

• Anonyymi

Kysy Repeltä.

• Anonyymi

Repe on väärän puolueen mies. (SDP)

• Anonyymi

Mikdi kysyt? Sinähän tiedät aina kaiken. Ja jos joku muu tietää enemmän, hän on mielestäsi nillittäjä. 😄

• Ja sinä esimerkiksi tiedät paljon minua enemmän kaikista asioista?

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Ja sinä esimerkiksi tiedät paljon minua enemmän kaikista asioista?

useampi tietää enemmän kuin sinä TSH

• Anonyymi kirjoitti:

useampi tietää enemmän kuin sinä TSH

Antaisitko esimerkkejä tästä ilmiöstä?

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Antaisitko esimerkkejä tästä ilmiöstä?

Palsta täyttyisi, ei jäisi tilaa muille keskusteluille.

• Anonyymi

putlerin ja tarjan kaveri

• Anonyymi

Suojeleehan se Snowdeniakin. Suomikin joutus "suojeleen" Assadia. Tarjoamaan sille turvapaikan. Palautus mihinkään olisi voimassaolevien lakien mukaan kielletty koska se ilmeisesti kuolisi jos se palautettas.

Suomi siis suojelee viimeiseen asti rikollisiakin.

• Anonyymi

Ei tullut Suomeen anomaan turvapaikkaa. Suomessa olisi tullut turvavapaikan lisäksi myös syyte.

• Anonyymi

Suomessa se turvapaikka olisi säilö tutkintavankeudessa, ja Venäjällä se on ökykartano tai palatsi.

• Anonyymi

Varmaan siksi, kun hullut diktaattorit kuuluvat samaan hullujen klubiin.

• Anonyymi

Venäjä tukee AINA diktatuureja, onhan venäjä itsekin diktatuuri.

• Anonyymi

Lue lehtiä ääliö.

• Samat sanat.

• Anonyymi

Mitä lehtiä tarkoitat??? Selventäisikö se se noita asioita!?????

• Anonyymi

Ettei ne vaan tykkää sillee toisistaan...rrritareita ?

• Anonyymi

Venäjä tekee yhteistyötä vain silloin, kun siitä on heille hyötyä. Kun ei enää ole hyötyä, niin puukottavat selkään.

• Anonyymi

Venäjä pyrkii jatkossakin yhteistyöhön veristen diktaattorien kanssa ja Venäjän maine diktaattorien suojelijana kärsisi, jos Venäjälle palveluksia tehnyt Assadin roikkuisi hirtettynä jossain Damaskoksen lyhtypylväässä.

Venäjä osoitti olevansa diktaattoreille "henkivakutus", jossa yhteistyö Venäjän kanssa takaa turvapaikan jos diktaattorilla ns. kakka osuu tuulettimeen ja kansa saa tarpeekseen.

• Oikeastaan järkyttävää.

• Anonyymi

Putin on naZi.

• Anonyymi

Ei putin suojele al-Assadia, on kuulumma tarjonnut työpaikkaa Ukrainan rintamalla.

• Anonyymi

Salainen teoria: Putin ampui Assadin koneen alas, ja nyt esiintyy tekoälyn luoma feikkiassad.

• Anonyymi

Oikein mielenkiintoinen teoria.
        Kekkonen vaihtui toiseen
        kekkoseen myös

• Anonyymi

Assad on Cool aurinkolaseissa

• Anonyymi

Aurinkolasit suojaavat murhaajan silmiä veriroiskeilta.

Onko se coolia?

• Anonyymi

Eihän suojele eli miksi valehtelet.

• Anonyymi

Pienileukainen diktaattori otti hoiviinsa toisen pienileukaisen.

• Anonyymi

Ovat siinä kuin Daltonin veljeksiä. Molemmilla sama leuka mutta yhdellä pitkä varsi ja toisella ihan lyhyt.

• Anonyymi

putin toivoo että se toinen pahis pääsisi takaisin valtaan luulen kuitenkin molempien joutuvan helvettiin hirttoköysi kaulan ympärillä

• Anonyymi

Miten tuollaiet kardox ja ataman ovatkin päässeet pesiytymään tänne Suomeen.Ne pitää ajaa takaisin ryssälään kauas uralin taa..

• Anonyymi

Miksi länsi suojelee Zelenskyä, sama juttu.

• Anonyymi

Zelenskyi on kunnioitettava maan päämies, joka innolla auttaa kansalaisiaan taistelemaan hänen hankkimillaan aseilla tuota diktaattoria ja hänen joukkojaan vastaan! Ei Putinilla ollut mitään oikeutta mennä tuhoamaan sukulaiskansansa maita ja mantuja!

PUTIN on suuri roisto ja Zelenskyillä on oikeus joukkoineen taistella tuota diktaattoria ja hänen joukkojaan vastaan!

ELÄKÖÖN UKRAINA!!

• Anonyymi

Venäjä suojelee yleensä äärioikeistoa kuten Suomen persuja.

• Anonyymi

Venäjä suojelee psykopaattisia kiduttajamurhasjia kuten Putinia ja al-Assadia.

Venäjä on varsinainen mielipiolten kummituslinna.

• Anonyymi

Auktoriteettiuskovaisen on sitä vaikea ymmärtää, kun kaiken tietonsa saa valtamedian ylläpitämistä narratiiveistä eli nielee kaikki uutiset koukkuineen perukkeineen kykenemättä pienimpäänkään kriittiseen ajatteluun. Vähänkään jos historiaa tuntee niin syyriassa tilanne on kohta aivan sama kuin irakissa ja libyassa joihin jenkit ovat demokratian vieneet.

• Anonyymi

Täällä on tarkoitus puhua Suomen, ei Venäjän tilanteesta.

• Anonyymi

Auktoriteettiuskovainen Moskovan tiltu kumartaa Putinia, koska historiallisesti Venäjälläkin kuuluu aina olla hirmuvalta, ja siksi niin.

• Anonyymi

Stasi Erkki olisi saanut kunniamerkin Gaddafilta, mutta ne kerkesivät tappamaan diktaattorinsa ensin…

• Anonyymi

Sarjarääkkääjä-Assad lepäilee Psykopaattimurhaaja-Putinin rinnoilla raskaan rikollisuransa jälkeen.

• Syyria on tulossa Islami valtio
      me voimme katso kuinka Amerikka suojelee Kurdia
      heidän ystäviä

• Anonyymi

Toivotaan että Syyriaan tulee hallinto, joka suojelee ihmisten oikeuksia esittää mielipiteitään, harrastaa uskontoaan. Siis Assadin vastakohta, joka ei näitä alkeellisiakaan oikeuksia kansalleen suonut.
        On aivan sama, on hallinto islamistinen, tai ei, kunhan se ei vangitse, tai pahoinpitele kansalaisiaan mielipiteen, tai uskonnon vuoksi.
        Muslimivaltioissa nämä oikeudet vain ovat harvinaisia.
        Sitä tuskin kukaan odottaa, että Syyriassa alkaisi nyt demokratia, kuten me täällä lännessä se käsitetään. Kunhan saataisiin yhteiskuntarauha, ja maata voitaisiin alkaa rakentamaan hyvässä yhteisymmärryksessä, pitkän tuhoamiskauden jälkeen. Syyrialaiset itse päättäköön tästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että Syyriaan tulee hallinto, joka suojelee ihmisten oikeuksia esittää mielipiteitään, harrastaa uskontoaan. Siis Assadin vastakohta, joka ei näitä alkeellisiakaan oikeuksia kansalleen suonut.
        On aivan sama, on hallinto islamistinen, tai ei, kunhan se ei vangitse, tai pahoinpitele kansalaisiaan mielipiteen, tai uskonnon vuoksi.
        Muslimivaltioissa nämä oikeudet vain ovat harvinaisia.
        Sitä tuskin kukaan odottaa, että Syyriassa alkaisi nyt demokratia, kuten me täällä lännessä se käsitetään. Kunhan saataisiin yhteiskuntarauha, ja maata voitaisiin alkaa rakentamaan hyvässä yhteisymmärryksessä, pitkän tuhoamiskauden jälkeen. Syyrialaiset itse päättäköön tästä.

Syyria Diktatuuri ollut kuollut 10 vuotta sitten ,mutta Jos Syyria tule Islami valtio se on sitten Syyriastan haheha kuin Afganistan
        hahaheha

• Anonyymi

Valtaa joudutaan jakamaan,koska
        eri ryhmät ei voi sopia mistään
        ( huom. Irak ) . Ja kas, kurdit saa
        ehkä oman valtion jostain
        pohjoisesta!

• Anonyymi kirjoitti:

Valtaa joudutaan jakamaan,koska
        eri ryhmät ei voi sopia mistään
        ( huom. Irak ) . Ja kas, kurdit saa
        ehkä oman valtion jostain
        pohjoisesta!

Kurdi ja Palastina heillä on oikeus oman valtio

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Kurdi ja Palastina heillä on oikeus oman valtio

Voisiko tämän pellen palauttaa Palestiinaan rakentamaan omaa maataan.
        Syyriaan ei, koska kertoi diktatuurin hävinneen maasta jo kymmenen vuotta sitten. Uusi hallinto ei voisi tästä tykätä, ja suomellakin on jokin suojelun tarve avuttomia kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisiko tämän pellen palauttaa Palestiinaan rakentamaan omaa maataan.
        Syyriaan ei, koska kertoi diktatuurin hävinneen maasta jo kymmenen vuotta sitten. Uusi hallinto ei voisi tästä tykätä, ja suomellakin on jokin suojelun tarve avuttomia kohtaan.

En ymmärsin mitä yrität sanoa

• Anonyymi

Hän toi monta matkalaukullista rahaa ja kultaa Putelle. Otti varmaan valtion rahakirstunkin mukaan.

• Anonyymi

Tuskin sentään välitti haalia mukaansa Halosen myöntämää ihmisoikeusmitalia.

• Anonyymi

Venäjä ei saa enää hyviä amfetamiinipillereitä Syyriasta.

• Anonyymi

Ovat samanlaisia vilunki ukkoja.

• Anonyymi

Ei se suojele ketään. Sillä on taas oma lehmä ojassa ja henki halpaa. Ystävyyttä ei tunne ellei jotain voisi hyötyä.

• Anonyymi

Meillekkö tuokin olisi pitänyt ottaa loppuelämäkseen elätettäväksi?

• Anonyymi

Hänen henkensä on vaarassa. Eikö hyvä, että suojellaan?

Videoilla ampuivat kohti muita kaduilla. Uutiset väitti uhrit on ilmaan ammuttujen laukausten syy.

Perässä juokseminen ja kohti ampuminen videolla.

Uutiskertomuksessa " Juhlivat, ammuskelivat ilmaan"...vahingossa joihinkin osui

Eli nuo ampujat ei joudu vastuuseen. Korrubtio jyllää.

• Anonyymi

"MIKSI SUOMI SUOJELEE ZELENSKYÄ"!!!

• Anonyymi

Miksi Suomi suojelee kansanmurhajärjestö ISIS/Daesh:n väkeä?

• Anonyymi

Nielette taas mediamadon, koukkuineen ja kupuineen🤣

• Anonyymi

Doktaattori von layer kelpaa teille. Ei ainuttakaan vastaehdokasta, sattumasko😂

• Anonyymi

Koska venäläiset arvostavat varkaita, valehtelijoita, sosiopaatteja sekä psykopaatteja. Se on ihan kansakunnallinen fakta siellä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      75
      8080
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3233
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2546
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      17
      2160
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2114
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      23
      2070
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1693
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      60
      1638
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18