”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”
2 Tim 3:13
Pahat ihmiset
27
357
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta pahoille ja petollisille ihmisille on tapahtuva jota edemmä sitä pahemmin, sekä vietteliöille että vietellyille.
- Anonyymi
Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.
But evil men and seducers shall wax worse and worse, deceiving, and being deceived.
- Anonyymi
Pahat ihmiset eksyttävät aina ensin itsensä ja kun ovat saattaneet itsensä pimeyteen, alkavat eksyttää muita.
- Anonyymi
Eksyttäjät esiintyy tosiuskovaisina ja vanhurskauden apostoleina.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyttäjät esiintyy tosiuskovaisina ja vanhurskauden apostoleina.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"
Mt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"
Mt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.No onpa hyvä, etten ole moisia tekoja tehnyt.
Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Tuossa kohtaa ei muuten puhuta mitään Jeesuksen verestä. Miksi sinä lisäsit sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Näytät välttelevän kysymystä.
Toistan sen.
Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Nyt olet saanut nukkua yhden yön. Olet kenties miettinyt valehtelun hyödyllisyyttä?
Eli:
Anonyymi kirjoitti:
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Vaikuttaa siltä, että sinun mielestäsi valehteleminen on ihan ok.
Kysyn silti vielä:
Anonyymi kirjoitti:
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Vastausta ei kuulu.
Mitä mieltä olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalla kohdallasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Tarkoitat siis, että kaikista pahinta on evankeliumin julistaminen Jeesuksen ristin voitosta, kun Hän kukisti kuolemallaan synnin, perkeleen ja kuoleman?
Ja se kysymys;
Mitä mieltä olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalla kohdallasi? - Anonyymi
Pitää paikkansa. Kun ihminen ei valvo hengellistä tilaansa, hän eksyttää itsensä lisäksi mahdollisesti myös muita.
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Sitä sokeutuu. Uskoo omat valheensa ja esittää niitä totena.
Pitää olla lisäksi hyvä muisti 😀
Äkkiä alkaa porukka epäillä, jos sama tarina esitetään aina vähän eri twistillä, mutta mikä olikaan TOTUUS?! - Anonyymi
Totuus on että kaikki sadat jumalat ovat ihmisten keksintöjä.
Usko tai älä. - Anonyymi
”He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta; he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta, ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.”
Jeremia 9:5 - Anonyymi
Tälläkin palstalla huomaa sen, että pahat saastuvat vain lisää.
- Anonyymi
Pahoja ihmisiä on paljon edelleen.
- Anonyymi
Surullista!
- Anonyymi
Valhe on heidän perusleipää.
- Anonyymi
Dan 12:2
”Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.”- Anonyymi
Tai kukaan ei herää kun madot ovat syöneet kaikki.
- Anonyymi
2 Tim 3 (King James Bible)
12 Yea, and all that will live godly in Christ Jesus shall suffer persecution.
13 But evil men and seducers shall wax worse and worse, deceiving, and being deceived.
seduce = vietellä - Anonyymi
Pahoja ihmisiä ovat ne, jotka herjaavat Jumalan omia, kuten Paavalia.
- Anonyymi
Pahat ihmiset vainosivat apostoli Paavalia ja herjaavat häntä nykyisin.
- Anonyymi
Paavali vainosi viattomia ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392085Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821520- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886