Pahat ihmiset

Anonyymi-ap

”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”
2 Tim 3:13

64

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta pahoille ja petollisille ihmisille on tapahtuva jota edemmä sitä pahemmin, sekä vietteliöille että vietellyille.

      • Anonyymi

        Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.

        But evil men and seducers shall wax worse and worse, deceiving, and being deceived.


    • Anonyymi

      Pahat ihmiset eksyttävät aina ensin itsensä ja kun ovat saattaneet itsensä pimeyteen, alkavat eksyttää muita.

      • Anonyymi

        Eksyttäjät esiintyy tosiuskovaisina ja vanhurskauden apostoleina.

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttäjät esiintyy tosiuskovaisina ja vanhurskauden apostoleina.

        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        No onpa hyvä, etten ole moisia tekoja tehnyt.
        Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Tuossa kohtaa ei muuten puhuta mitään Jeesuksen verestä. Miksi sinä lisäsit sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Näytät välttelevän kysymystä.
        Toistan sen.
        Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Nyt olet saanut nukkua yhden yön. Olet kenties miettinyt valehtelun hyödyllisyyttä?

        Eli:

        Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Vaikuttaa siltä, että sinun mielestäsi valehteleminen on ihan ok.

        Kysyn silti vielä:

        Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Vastausta ei kuulu.

        Mitä mieltä olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalla kohdallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmat eksytykset tulee "Jeesuksen nimessä ja veressä"

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Tarkoitat siis, että kaikista pahinta on evankeliumin julistaminen Jeesuksen ristin voitosta, kun Hän kukisti kuolemallaan synnin, perkeleen ja kuoleman?

        Ja se kysymys;

        Mitä mieltä olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalla kohdallasi?


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa. Kun ihminen ei valvo hengellistä tilaansa, hän eksyttää itsensä lisäksi mahdollisesti myös muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Kun ihminen ei valvo hengellistä tilaansa, hän eksyttää itsensä lisäksi mahdollisesti myös muita.

        Se on just noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Kun ihminen ei valvo hengellistä tilaansa, hän eksyttää itsensä lisäksi mahdollisesti myös muita.

        Se on just noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastausta ei kuulu.

        Mitä mieltä olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalla kohdallasi?

        Wanha mies valehtelee aina tarpeen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olet saanut nukkua yhden yön. Olet kenties miettinyt valehtelun hyödyllisyyttä?

        Eli:

        Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi?

        Entä varastamisesta!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä varastamisesta!?

        Entä varastamisesta,noin niinku omalla kohdaltasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Kun ihminen ei valvo hengellistä tilaansa, hän eksyttää itsensä lisäksi mahdollisesti myös muita.

        Aivan!
        ”Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
        Mark 13:37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olet saanut nukkua yhden yön. Olet kenties miettinyt valehtelun hyödyllisyyttä?

        Eli:

        Mitä mieltä muuten olet valehtelemisesta? Noin niin kuin omalta kohdallasi?

        Hän vaikenee.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Kun ihminen ei valvo hengellistä tilaansa, hän eksyttää itsensä lisäksi mahdollisesti myös muita.

        Eksynyt eksyttää muitakin, koska itse ei tiedä missä on.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Kun ihminen ei valvo hengellistä tilaansa, hän eksyttää itsensä lisäksi mahdollisesti myös muita.

        Jeesus pelastaa.


    • Anonyymi

      Kyllä se näin on. Sitä sokeutuu. Uskoo omat valheensa ja esittää niitä totena.
      Pitää olla lisäksi hyvä muisti 😀
      Äkkiä alkaa porukka epäillä, jos sama tarina esitetään aina vähän eri twistillä, mutta mikä olikaan TOTUUS?!

    • Anonyymi

      Totuus on että kaikki sadat jumalat ovat ihmisten keksintöjä.
      Usko tai älä.

    • Anonyymi

      ”He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta; he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta, ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.”
      Jeremia 9:5

      • Anonyymi

        Voi heitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi heitä!

        Voi voi voivotteli mummo, ja veisasi helvetin vaivasta.


    • Anonyymi

      Tälläkin palstalla huomaa sen, että pahat saastuvat vain lisää.

    • Anonyymi

      Pahoja ihmisiä on paljon edelleen.

      • Anonyymi

        Surullista on että uskontoja ei ole vielä kielletty.


    • Anonyymi

      Surullista!

    • Anonyymi

      Valhe on heidän perusleipää.

      • Anonyymi00065

        Se on totisinta totta!


    • Anonyymi

      Dan 12:2
      ”Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.”

      • Anonyymi

        Tai kukaan ei herää kun madot ovat syöneet kaikki.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kukaan ei herää kun madot ovat syöneet kaikki.

        Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
        Matt 4:17


    • Anonyymi

      2 Tim 3 (King James Bible)

      12 Yea, and all that will live godly in Christ Jesus shall suffer persecution.

      13 But evil men and seducers shall wax worse and worse, deceiving, and being deceived.

      seduce = vietellä

    • Anonyymi

      Pahoja ihmisiä ovat ne, jotka herjaavat Jumalan omia, kuten Paavalia.

    • Anonyymi

      Pahat ihmiset vainosivat apostoli Paavalia ja herjaavat häntä nykyisin.

      • Anonyymi

        Paavali vainosi viattomia ihmisiä!


      • Anonyymi

        Paavali oli fyysisesti voimakas ja harrasti nykkeilyä. Paha mies. Tappaja luonnoltaan.

        Paavalissa asui Saatanan enkeli, joka antoi miehelle valtavat voimat.

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

        Fil. 3:4

        vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,


    • Anonyymi

      Kaikki hihhulit oivat pahoja.

      • Anonyymi

        Pahimpia toisten tuomitsijoita ovat L-positiiviset hihhulit!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tampereella helluntailainen mies tappoi kadulla kulkeneen raskaana olevan naisen.


    • Niin hän siinä tulee käymää, pahuus lisääntyy kuin sienet sateella.

      • Anonyymi

        Loppua kohden pahenee!


    • Anonyymi

      Pahuus on valinta.

      • Anonyymi

        Sekö tuli sitten valittua?😁


      • Anonyymi

        Ei ole ketään vanhurskasta
        9 Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että KAIKKI, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, OVAT SYNNIN VALLASSA. [Room. 1:18]
        10 Onhan kirjoitettu: -- Ei ole yhtäkään vanhurskasta, [3:10-12: Ps. 14:1,3, 53:2,4]
        11 ei yhtäkään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa.
        12 Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketään vanhurskasta
        9 Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että KAIKKI, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, OVAT SYNNIN VALLASSA. [Room. 1:18]
        10 Onhan kirjoitettu: -- Ei ole yhtäkään vanhurskasta, [3:10-12: Ps. 14:1,3, 53:2,4]
        11 ei yhtäkään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa.
        12 Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö tuli sitten valittua?😁

        Liian monet valitsevat. Mutta Jeesus on kuollut sinunkin syntiesi tähden.


    • Anonyymi

      Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niiitä vaadittua kymmentä synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä, niin koko tuholta olisi säästytty.

      Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.

      • Anonyymi

        Perisynti eli syntiinlankeemus teki kaikista ihmisistä syntisiä heti sikiämisestä alkaen Adaminsukuun.

        "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." (Ps.51:7)


    • Anonyymi

      Pahat ovat Saatanan apulaisia ja kylvävät vihaa ja herjaa. Heistä on Jumalan armo kaukana.

    • Anonyymi

      Jokainen kenellä ei ole uskon vanhurskautta on paha. Jokainen omavanhurskas ja jokainen joka vaeltaa vain lihan mukaan eikä Hengen.

    • Anonyymi

      Vihollinen on aktiivinen.

    • Anonyymi

      Paavali oli tappaja luonnoltaan ja tumma jo heimoltaan.

    • Anonyymi

      Esim. eräs heistä väittää olevansa ”edesmennyt” ja silti sujuvasti kirjoittaa palstalle Savitaipaleen kodistaan!

      • Anonyymi

        Voi sinua harhoissasi rypevää ihmispoloista, hae apua joltain alan ihmisiltä. Toivottavasti sinusta palstalaiset alkaa tehdä ns. huoli-ilmoituksia.


    • Anonyymi

      Surullista…

    • Anonyymi

      Nykyisin voisi sanoa, että pahuus ja vääryys eskaloituvat.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe