Suomi on rikas maa meillä ei le tullut edes velkakatto vastaan niin ihan hyvinhän me voidaan ottaa velkaa ja lahjoittaa !
Meidän pitäisi lahjoitttaa Syyriaan muutamia Miljardeja !
6
127
Vastaukset
- Anonyymi
Mehän voitaisiin ottaa pakolaisiasiakin sieltä kun meidän kaikki vankilat ei ole vielä täynnä pedofiili raiskaajia !
On siellä kuulemma vielä tilaa... - Anonyymi
OttKoon Syyria itselleen lainaa....
- Anonyymi
Tuo aloitus riittää siihen, että iltapäivälehdet ja hesari otsikoivat; suomalaisten enemmistö haluaa lahjoittaa Syyriaan muutamia miljardeja. Tältä pohjalta hallitus ja eduskunta päättävät lähettää miljardeja Syyriaan, koska kansa halusi ...jotain tuttua tässä!
- Anonyymi
Taitaa olla Orpo perkele kirjoitttanut tuon aloituksen ? Tai Sanna Marin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla Orpo perkele kirjoitttanut tuon aloituksen ? Tai Sanna Marin !
Mä en tiedä miten Brysselissä suhtaudutaan Syyrian tukemiseen ,mutta ainakin Georgiaan jos joku politikko keksii että sen edustama maa lahjoittaa Miljoonia sodan lietsomiseen niin kkyllä Eu:ssa Brysselissä selkään taputtelijoita riittää....
Sillä tempulla voi saada jopa Miljoona viran (Potin)
Olen varma että lähi viikkoina kuulemme uutisen että Suomi antoi Georgiaan rahaa...ehkä Syyriaankin (vaikka se on vähnä kauempana Eu:sta vaikka voishan senkin liitätä etu:n eihän se ole kun tykin ammuksen päässä Kyprokselta joka on Eu:ta ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiedä miten Brysselissä suhtaudutaan Syyrian tukemiseen ,mutta ainakin Georgiaan jos joku politikko keksii että sen edustama maa lahjoittaa Miljoonia sodan lietsomiseen niin kkyllä Eu:ssa Brysselissä selkään taputtelijoita riittää....
Sillä tempulla voi saada jopa Miljoona viran (Potin)
Olen varma että lähi viikkoina kuulemme uutisen että Suomi antoi Georgiaan rahaa...ehkä Syyriaankin (vaikka se on vähnä kauempana Eu:sta vaikka voishan senkin liitätä etu:n eihän se ole kun tykin ammuksen päässä Kyprokselta joka on Eu:ta )Miettikääpä millaiset rahat Sanna Marin tienasi kun aukaisi raha hanat Ukrainaan !!!!!!
Sanna luuli saavansa Brysselistä Miljoona viran mutta saikin vielä paremman viran... rahaa tulee kuin roskaa.... eikä mitään tarvitse tehdä kuin matkustaa ympäri mailman ja käydä huippu hotelissa ....
Mutta ei ois Krista kiuru saanut tuollaista virkaa jos olsii ollut pääminsiterinä ex. hallituksessa olisi joutunut tyyytymään Brysselin virkaan ja Miljooniiin
Kyllä se kannataisi politikko naistenkin katsoa mitä suuhunsa pistää....Niin saa sellaisen viran että voi valita mitä pistää ja Miljoonien tuloa ei voi estää mikään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1093263Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5212669- 891693
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821294Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151092- 851017
- 35986
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal91943- 72884