Tullille voi soittaa vinkin anonyymisti ja ilmoittaa rekisterin..tarkistavat asian...
..joka päivä ympäri vuorokauden
0800 1 4600
Tukitraktorit huviajossa..onkohan päiväkortti maksettuna??
Anonyymi-ap
7
270
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Voi kun minä nyt niin mieleni pahoitin!akka lähti ja nyt pitää selvitä talon vekseli velasta🤣 kyllä nyt kun minulla on paha olla niin on toisillekin!kannattaa tilata aika kallotohtorille!ota samal aika gastraatioon ettei sun laiset aivotarzanit vaan lisäänny!!
- Anonyymi
Asiaa 😂😂😂
- Anonyymi
Jontikalla saa flikat kyytiin.
- Anonyymi
Päivystä sokkarin nurkalla ja soita itte, äläkä täällä märäjä!
- Anonyymi
Jumilla saa ajaa jos ettii morsianta, son maatalousajoa.
- Anonyymi
Ajan punaisella
https://vihjeet.tulli.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303411Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71460Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119795