Nürnbergin sotarikosoikeudenkäynnissä 1946 Neuvostoliitto vaati natsien tuomitsemista Katynin murhista. Stalin tunnusti näin epäsuorasti olevansa sotarikollinen.
Marraskuussa 2010 Venäjän duuma antoi julkilausuman, jonka mukaan Stalin antoi henkilökohtaisesti määräyksen Katynin joukkomurhaan.
Stalin oli sotarikollinen Mannerheim oli hetero
28
444
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän ihailluin henkilö kertoo paljon kansasta.
- Anonyymi
Suomen ihailluin massamurhaaja Mannerheim kertoo paljon kansasta. Itä-Karjalan muisto elää!
- Anonyymi
Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.
- Anonyymi
Mannerheimin olisi kannattanut vielä enemmän panostaa vain homoiluun ja jättää Itä-Karjalan keskitysleirit perustamatta. Mitä uhkaa vallatuille alueille jääneistä vanhuksista ja lapsista olisi ollut vaikkeivät olisi tulleet leiritetyiksi? Kyllä tarkoitus oli siirtää ei-suomalais-etniset Saksaan käsittelyyn. Turha sitä on kaunistella, marskin tähtäimessä oli etninen puhdistus.
- Anonyymi
Ei ollut! Punaisia päättyi vankileireille yli 70.000!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut! Punaisia päättyi vankileireille yli 70.000!
Eikö Mannerheimin ammutaan paikalla käskyä muka noudatettu ollenkaan?
- Anonyymi
Sanotaan mitä sanotaan mutta Mannerheim oli.
- Anonyymi
Mannerheimin joulujuoma ei ollut marskin ryyppy vaan muna-toti.
- Anonyymi
Sanot, mitä lystäät, mutta ilman näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot, mitä lystäät, mutta ilman näyttöä!
Teillä siellä Venäjällä ihminen on oletuksena aina hetero, koska homoseksuaalisuus on teillä Venäjällä vakava laiton rikos.
Meillä täällä Suomessa sen sijaan ollaan sukupuolineutraaleja, joten meillä henkilö ei ole edes mies tai nainen. Kuinka ihmeessä se on mahdollista, että henkilö olisi oletuksena muka hetero, jos hänellä ei ole edes sukupuolta!?
- Anonyymi
Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin.
- Anonyymi00028
Eipähän tuota ole kukaan vielä kiistanytkään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Totta turiset.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
AINAHAN SE ON SUOMESSA KIISTETTY! Ei asia siitä miksikään muutu, kun et ole kiistämisiä näkevinäsi!
Vaikka asian kiistää kuinka monta kertaa tahansa niin Tiltu taas väittää, ettei ole kiistetty! Oletko jotenkin vajaaälyinen? - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
AINAHAN SE ON SUOMESSA KIISTETTY! Ei asia siitä miksikään muutu, kun et ole kiistämisiä näkevinäsi!
Vaikka asian kiistää kuinka monta kertaa tahansa niin Tiltu taas väittää, ettei ole kiistetty! Oletko jotenkin vajaaälyinen?Mannerheim syntyi ja eli elämänsä sodomiittina, eikä siitä tarvitse kenenkään hermostua.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vaikka asian kiistää kuinka monta kertaa tahansa niin Tiltu taas väittää, ettei ole kiistetty! Oletko jotenkin vajaaälyinen?Älä nyt ota liian vakavasti! Ainakin minulla tämä on toissijainen hupi ja Irstaileva isoisä on mukava kohde! Lähtökohta on kuitenkin se, että me olemme Suomessa ja sinä olet täällä venäläisenä urputtamassa!
Minua et tule näkemään tekemässä samaa sinun maassasi!
- Anonyymi00036
Me uskomme vääpelin todistukseen!
- Anonyymi00038
Vain sinä uskot, vaikkei sellaista edes ole olemassa ”kirjallisena”!
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vain sinä uskot, vaikkei sellaista edes ole olemassa ”kirjallisena”!
Älä nyt ota liian vakavasti! Ainakin minulla tämä on toissijainen hupi ja Irstaileva isoisä on mukava kohde! Lähtökohta on kuitenkin se, että me olemme Suomessa ja sinä olet täällä venäläisenä urputtamassa!
Minua et tule näkemään tekemässä samaa sinun maassasi! - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Älä nyt ota liian vakavasti! Ainakin minulla tämä on toissijainen hupi ja Irstaileva isoisä on mukava kohde! Lähtökohta on kuitenkin se, että me olemme Suomessa ja sinä olet täällä venäläisenä urputtamassa!
Minua et tule näkemään tekemässä samaa sinun maassasi!Älä nyt ota liian vakavasti! Ainakin minulla tämä on toissijainen hupi ja venäläinen homppeli-trolli on mukava kohde! Lähtökohta on kuitenkin se, että me olemme Suomessa ja sinä olet täällä venäläisenä urputtamassa!
Minua et tule näkemään tekemässä samaa sinun maassasi! - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Älä nyt ota liian vakavasti! Ainakin minulla tämä on toissijainen hupi ja venäläinen homppeli-trolli on mukava kohde! Lähtökohta on kuitenkin se, että me olemme Suomessa ja sinä olet täällä venäläisenä urputtamassa!
Minua et tule näkemään tekemässä samaa sinun maassasi!Mannerheim homoili Venäjällä, eli siellä sinun kotimaassasi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mannerheim homoili Venäjällä, eli siellä sinun kotimaassasi.
Miksi homoseksuaalit kiinnostavat sinua noin kovasti?
Ei sen puoleen, jos tunnet viehtymistä homouteen, niin se on sinun oma asiasi, eikä se minua haittaa. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miksi homoseksuaalit kiinnostavat sinua noin kovasti?
Ei sen puoleen, jos tunnet viehtymistä homouteen, niin se on sinun oma asiasi, eikä se minua haittaa.Ei vai.
- Anonyymi00045
Mannerheim oli aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1622984- 512309
- 2352213
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2512022Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261730Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve451561Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä831480- 1331264
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171080Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65925