Ikämiehet moi

Anonyymi-ap

Missä ikävaiheessa olitte nuorina kun harrastitte kikkelileikkejä. Oliko teillä minkäikäistä seuraa runkatessa tmv. Itse aloitin 12v nykyisin olen 65v . Milelläni kokeilisin uudelleen jos löytyisi kaveria. Silloin eka kokeilu oli , naapurini kanssa ikää hänellä silloin 40v. Hän tykkäsi käsin pumpata ja lopuksi imutti mehut suuhunsa.

12

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin nuorena poikana innokas masturboimaan, naapurin pojan kanssa jäimme kiinni uimakopilla kun noin 55v mies yllätti. No mutta pojat , saankos auttaa. Katselimme toisiimme ja myönnyimme ehdotukseen. Paikka oli hiljainen , mies otti kikkelin molemmilta käsittelyyn. Eipä siinä juurikaan aikaa mennyt kun linkosimme spermat ulos. Lopuksi nän imaisi kikkelit puhtaaksi. Jos tarvitsette olen täällä päivisin. Eikä muille puhuta.
      Kävimme kesän aikana useasti ns.hoidossa. Kävimme myös hänen kotonaan.

• Anonyymi

Eikö halunnut ottaa lastia suihin?

• Anonyymi

Niinkö teit mistäs sulle tommonen tuli mieleen ja vielä keskellä yötä. Kannattiko herätä tuon takia jo 04:55:15

• Anonyymi

Alussa kaik opetteluttaa.

• Anonyymi

Ensimmäinen ja ainoa kokemukseni pojan/miehen kanssa.
      Olin 6-vuotias kun minua kolme vuotta vanhempi poika kertoi lapsenteon perusteet.
      Samalla hän kertoi, että naiselta tulee verta kun mies panee tätä.
      Seuraavaksi hän käski minun laskea housut ja paljastaa pippeli. Vastahakoisesti tottelin. Sitten hän laski omat housunsa ja pikkuisen omaani isompi pippeli tuli esille.
      Seuraava pyyntö tai käsky oli, että laitetaan pippelit yhteen. Sanoin hädissäni, etttäjos tulee verta. Kaveri vakuutti, ettei tule. Taas vasten omaa tahtoa suostuin ja niin kavein pippeli koski omaani. Sitten tilanne oli ohi ja nostettiin housut takaisin ylös ja kaveri vannoti, ettei kenellekään saa puhua.

Tämä on ensikerta, kun asiasta muille kerron! Aikaa on tuosta kulunut 62 vuotta!

• Anonyymi

Itselläni alkoi suunnilleen samanikäisenä , samassa talossa asui vanhempi mies jolla oli kellarikoppi " sisustettu " runkkausta yms silmälläpitäen . Mies oli viisissäkymmenissä kun itse olin 12-13v , hänen kellariin päädyin ensikertaa vanhemmilta yms piiloon tupakalle , siellä meidän tupakoidessa mies otti kullinsa esiin ja alkoi runkkaamaan . Kun katselin hänen runkkaustaan niin alkoi itselläkin nöpöttämään , hän sanoi , runkkaa sinäkin. Niin kaivoin pippelini esiin ja runkkasin hetken kunnes naapuri otti pippelini käteensä ja jatkoi runkkaamistani. Kädet täristen otin hänen valtavalta tuntuvan kyrvän käteeni ja runkkasin häntä kunnes molemmat laukesimme , sen jälkeen tuli useasti " asiaa " kellariin ( tosin kenellekään asiasta puhumatta ). Myöhemmin on ollu harvakseltaan muutama runkkukokemus toisten kanssa. Useasti olen kimpparunkusta haaveillu .

• Anonyymi

Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

Sillälailla spedellä skitsoafektiivinen vaihde päällä. Juoksee ja kusee housuihinsa mitäs olet unissa juoksija. 04:55:35

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillälailla spedellä skitsoafektiivinen vaihde päällä. Juoksee ja kusee housuihinsa mitäs olet unissa juoksija. 04:55:35

Lääkkeni eivät toimi ja isäni sanoi minulle jo lapsena että taisi tekovaiheessa livahtaa vähän kakkaa siittiöiden sekaan buaahaa buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeni eivät toimi ja isäni sanoi minulle jo lapsena että taisi tekovaiheessa livahtaa vähän kakkaa siittiöiden sekaan buaahaa buaahaa

Eikä tainut ihan vähää livahtaakaan. Mitäs olet täys paskapää.

• Anonyymi

Kaverin kanssa runkkailtiin omia pippeleitä, jotain 10-11v. Tuntui niin hyvältä. Hän oli joltain vanhemmalta pojalta oppinut tämän jalon taidon ja opasti minua. Muutamia kertoja harrastimme, mutta sitten se jäi vain omaksi iloksi. Nyt 60v ja kovasti haluttaisi kokeilla uudestaan kimpassa...

• Anonyymi
        UUSI

Juu mukava ikäinen 60 v mies ja kimppa kiinnostaa ja nähä millainen kulli ja terska.
        tykkään olla imettävänä myös ja kulliani voi tutkia
        yhteys kik - pussihousu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe