Nii että nyt ois kysymyksessä: Mikä on paras\hienoin ase TSH elokuvista?
Omat suosikit on:
Sormusten Ritareista:Ehkä Nazgulinmiekka tai Aragornin Dyka.
TT: Sama, eli Aragornin Dyka tai Herugrim
ROTK: Anduril,Lännen lieska eli Narsil.
Josset tiiä jotakin noista, mä voin pistää kuvia niistä.
Hienoin ase Elokuvista?
15
2000
Vastaukset
- Alessandra
mun mielestä hienoimpia aseita on Bilbon piikki ja aragornin lännen lieska. myös gimlin kirves on aika hieno
- samwise-fani
on:
Bilbon/Frodon/Samin Piikki
Aragornin Andúril
Legolaksen veitset ja jousi
Veitsi, jonka Aragorn saa Celebornilta
Théodenin, Éowynin ja Éomerin hevos aiheiset miekat
Arweninkin miekka on kanssa hieno :D- fotw
flame of the west on hieno ase, ei siinä mitään, mut itse sanoisin, että Witch King Of Angmarin ase on hienompi!
- Hevimies
Gimlin taistelukirves on kyllä mahtavan näköinen ase.
- p.k.s
sormuksen ritareis - balrogin miekka ja ruoska
kahessa tornissa - ummm... ne urukkien keihäät näytti hienolta sellasena suunnattomana määränä, eli sanotaa urukin keihäs
kuninkaan paluussa - grond, se muurinmurtaja (seki on ase!) - Qukko
No kaippa se on Glamdring, Gandalfin hieno kapea pitkä miekka...pitäs itelle ostaa ei maksais replica suomessa kuin 545€!
- ohhoh
Missä sitä tuohon hintaan kaupataan?
Suosittelen tutustumaan Teräasekeskuksen sivuihin, sieltä olen omat miekkani hankkinut n.350 euron kappalehintaan.
- Atha
Aragornin Anduril on aivan mahtavan hieno (ja PITKÄ) miekka! Todella upea. Sitten toiselle sijalle tulee Arwenin miekka ja Legolasin valkoiset veitset. Tykkään haltioiden aseista, kun ne ovat sellaisia kaartuvia, kevyitä ja koristeellisia.
- aseet
Likasen Harryn Magnumi on komee.
- Legolas-Viherlehti
on se Boromirin miekka siellä Amon henissä ja se legolaksen galadrielilta saatu jousi myös Gimlin/durininin taistelu kirves on hieno pakko vielä lisätä gandalfin miekka sekä sauva ja piikki lopetan nyt viestin sillä kohta lista olisi niin pitkä ettei sitä jaksa lukea c",)
- PikkuMyy90
Se Anduril, Lännen lieska kolmosesta oli kaikkein upein, sillä lailla selkeellä tavalla kaunis.
- kuolleen_kukan_nimi
mun mielestä hienoimmat aseet on legolaksen jousi ja miekat..
- böö
on tietenkin rohanilaisten jouset. ne näyttää siisteiltä tt:ssä kun ne ampuu niillä hevosen selästä.
- carrie
En tiedä aseista mutta Theodenin haarniska on upein. Samoin Eomerin kypärä on hieno ja sopii hyvin hänelle!
- casey-girl
mun mielestä kaikista siistein ase on Bilbon/Frodon Piikki.Se on aivan hiton hienosti tehty.Ja toiseksi menee Aragornin miekka!!juups...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910