Mulla ei tahdo pysyä tunteet hallinnassa. Miten sulla pysyy koko ajan.
Sori kulta mutta
30
528
Vastaukset
- Anonyymi
Se yks on koko ajan sitä mieltä että et sä musta tykkää. Sille se on tosi tärkeää ettei asiat voi olla niin. Miksi haluat että meidän välit on tätä?
- Anonyymi
Mene liveen seurustelemaan. Ei kukaan täällä jaksa tota sotimista kun on siitä eroon kerran päässyt vanha gubbe roikkuu epätoivosena jossain nuoressa pimussa jolla elämää muuallakin. Hohhoijaa
- Anonyymi
Miksi pidät lähellä ihmistä joka selvästi toivoo sulle pahaa, kerta hälle tärkeää ettette ole yhdessä? Jos taas hänellä on pointti ja kaivattu on jotenkin myrkyllinen, niin sitten kaivatusta irti. Joku nyt mättää
- Anonyymi
Oletko minusta hermoraunioina siellä vai?;(
- Anonyymi
Siis alkoholilla pysyy tasaisena.
- Anonyymi
En. Juo
- Anonyymi
Juu tenua menee.
- Anonyymi
No ei ne kyllä pysy mullakaan,välillä vihaan tätä meidän tilannetta välillä oon onneni kukkuloilla.
- Anonyymi
Mut et ala sekoilemaan kun minä. Minun tapa on puhua kaikesta ja en tahdo osata pitää suutani kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut et ala sekoilemaan kun minä. Minun tapa on puhua kaikesta ja en tahdo osata pitää suutani kiinni
Mitä meinaat paljastaa?
12 (oon 24, koht 25) vuoden kokemuksella epävakaana nepsynä elämisestä on pakko olla opetellut kontrolloimaan niitä :)
- Anonyymi
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.astro.fi/&ved=2ahUKEwiZ1LnukqCKAxW4JRAIHYB9DWIQFnoECAoQAQ&usg=AOvVaw0D3Of88drq3L1LG3uPUXVh
Hänen kanssaan tunteissamme elää sama rytmi tänään, mikä on aika harvinainen tilanne. m-n- Anonyymi
Noni. Mitäs neuvoja ja keltä taas olet saanut?
- Anonyymi
Törkee fiilis kun näitä kirjoituksia lukenut.
Rapuako kaipailet?
N->m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkee fiilis kun näitä kirjoituksia lukenut.
Rapuako kaipailet?
N->mRavun kanssa tunteissa elää sama rytmi kyllä yleensä eikä aika harvinaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni. Mitäs neuvoja ja keltä taas olet saanut?
Samat avut olleet jo vuosia.
- Anonyymi
Kulissit pystyssä ja pää repee😂
- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Ei ne kyllä oikeasti pysy 😂
- Anonyymi
Mitä sä sekoilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä sekoilet?
Mä ainakin kokisi tollasen toiminnan tosi häiritsevänä, jos mun toimintaa seurattaisiin sillä tavalla. Varsinkin, jos kohdellaan eri lailla kuin kaikkia muita. Tuntuisi pahalta.
- Anonyymi
Miten se hallitsemattomuus ilmenee?
- Anonyymi
Lavertelee sille toiselle kullallesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lavertelee sille toiselle kullallesi
Lavertelee mitä? Ei ole mitään kerrottavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lavertelee mitä? Ei ole mitään kerrottavaa
Anna olla joku kokeilee.
- Anonyymi
Mulla seisoo melkein koko ajan.
- Anonyymi
Niin järki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin järki.
Mulla lähti elokuussa.
- Anonyymi
Kuoletin tunteeni, niitä ei ole.
- Anonyymi
Jouduin opetteleen vihanhallinnan jo pienenä jotain hyötyä siitä että isäni oli kasvaessani se ketä eniten vihasin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 382594
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175- 272161
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 651678
- 181619