Ihmiset hakee leipäjonosta ruuat ja säästävät tukirahojaan vuosikausia. Kyllä siinä säästöä syntyy kun parisataakin säästää joka kuukausi. Eli ruokajonot rikastuttaa ihmisiä
Onks suomessa muka köyhiä.
12
204
Vastaukset
- Anonyymi
Heh.heh.
- Anonyymi
Aika monelle ruokajonossa olevalle kalja maistuu, työt ei.
- Anonyymi
Antaa ihmisten ryypätä.ihan oma on ongelmansa ja terveytensä. Alkoholisteja koko maa täys muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa ihmisten ryypätä.ihan oma on ongelmansa ja terveytensä. Alkoholisteja koko maa täys muutenkin.
Alkoholisti tulee kalliiksi yhteiskunnalle. Juopot työllistävät poliiseja häiriökäyttäytymisellä ja terveyskuluilla. Joten ei todellakaan ole oma asia, kun kännää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka huolehtii jälkikasvusta?
- Anonyymi
Kyllähän sellanen pärjää joka vaikka toimeentulotuella ja 3krt viikossa hakee jakeluista ruokia,nostaa käteiseksi rahoja kotio eikä pahemmin kaljottele tai käryytä.
- Anonyymi
Asutko vielä äitin ja isin kanssa ja olet uhmaiässä?
- Anonyymi
Kateellisia kiukuttaa kun toisilla on pitkäjännitteisyyttä ja jemmarahaa.
Vain todella tyhmät tuhlaa rahansa heti kun saavat sitä jostakin. - Anonyymi
Minä en yleensä ryyppää , rahaa menee harrastukseen eli kalastukseen. Nyt jouluna aion kuitenkin ryypätä ja juhlia kunnolla ja samoin uutena vuotena. Jos kulut on pienet niin rahaa säästyy. Olen pärjännyt 40 eurolla viikossa ruokaan. Saan myös ruokaa kun ongin siikaa meren rannalta, sinäkin säästää.
- Anonyymi
Kyllä se on kaks sataa tiukassa.
- Anonyymi
Kyllä varoisin antamasta moisia huuhaa-lausuntoja yleisellä keskutelupalstalla Suomessa alkaa olla yhä syvenevää köyhyyttä jota ei haluta katsoa silmästä silmään koska se paljastaisi epäonnistumisen
- Anonyymi
Lämmittää mukavasti kun sonnat lötisevät housuun ja kusi sukkaan, tietysti savossa🐷
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765