1. Johanna Tuksu Tukiainen, viihdetaiteilija
2. Hannu Kailajärvi, nykyisin Johan Kreus, Wincapitan johtaja
3. Arto Merisalo, Nova Group
4. Teuvo Hakkarainen, Sahuri
5. Mika Niikko, kuolleista herättäjä
6. Markku Koivisto, helluntaikirkko Kensington Templen pastori
7.Aulikki Muikku, varasnotaari
8.Heidi Wivolin, Floridan Suomalainen seurakunta
9.Timo Puustelli, kahteen kertaan voideltu
10.Veikko Gröhn, arkkitehti
Tuo on minun listani tunnetuimmista suomalaisista helluntailaisista.
Toivottavasti jotkut tekee oman listan tai muuten vaan kritisoivat tai kehuvat minun listaa.
Pe.ku
Helluntailaisten Top10
34
397
Vastaukset
- Anonyymi
Orjamuurareita.
- Anonyymi
Hyvä kun PEKU sanoi ----- minun listani.....
Aivan kun taistelevat kirkkokunnan jäsenrekisteristä ---- meidän lista.---
Taivaassa on Elämänkirja ja se on Jumalan lista...
Eiköhän Peku ole niin, että tarkistetaan se oma nimi- tunteneko Jumala --minut----
Sehän on pääsaisa- ei se, että täällä päsmätään ja porukka tuntee sinut.
Sillä ei ole mitään merkitystä, kuten Korinttolaiskirje sanoo, tässä "Rakkauden" mitta paikassa, jossa katsomme, kilisemmekö vai kalisemmeko, ilman rakkautta ja kilistyksemme on tyhjänpäiväsitä jaaritusta..
Siis, kun sitä tikkua haetaan naapurin silmästä, varmistetaan se oman malkamaisuuden suuruus omasta silmästä... ja ottamisen tarpeesta, ettei tuo malka niin paista toisten edessä......
Eikös vain? Vanha aatami myös osoitteli Eevaa ja syytti Jumalaa- häenestä.. Kyllä omasta päästä löytyy aina syylliset, ketä osoittelemme...
kirjoitukset antaa mittapuun, johon Jeesus viittaa, ettemme eksyisi-- itse asiasta.
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta,
ei se minua mitään hyödyttäisi.
(1Ko 13:1-3)
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
(1Ko 13:4-7)- Anonyymi
Nooa, humalassa, alastomana -- Toiset peittivät näkemänsä, ettei sitä alastomuutta mitata silmillä, ei sanoilla, eikä mielipiteillä.
He- jotka sitä katsoivat- ehkä ilmaisten, miten Nooa - alastomana ja humalassa makasi- he joutuivat kirouksen alle...
Tämäkin kertomus Sanasta - vanhaliittohan on peilikuva lopun aikaan, eli varoittava esimerkki, ettei samassa hengessä- esitetä toisten vikaisuuksia, se toi tuomion.
Ei edes ateistia mitata väärällä ajatuksella, koska he ovat Pyhän Hengen työkenttää, Jumala pelastaa ja rakentaa seurakunnan, sen, minkä nimikirja on Elämänkirja taivaisssa. - Anonyymi
Sinä olet heti tuomitsemassa Pekua.
Tuomitseminen pitää Raamatun mukaan jättää Jumalalle, eikä ottaa Jumalan valtikkaa omiin käsiinsä.
Se on Raamatussa kuolemansynti.
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi"
- Anonyymi
Heivaisin tuolta listalta Mika Niikon pois ja laittaisin pastori Jari Pasasen tilalle.
Tynkkynenkin ehkä kuuluisi listalle hyvien tekojensa ja esimerkkinä olonsa takia. - Anonyymi
Mikäli kyseessä ei ole hassunhauskaksi tarkoitettu vitsi, heko heko, niin voisivatko asiaan perehtyneet uskonnollisten piirien tuntijat hieman avata listalle pääsyn perusteita? Esimerkiksi keulapaikkaa pitävän ns. huonomaisen naisen ansioitumisen osalta? Kovasti kiinnostelee!
Tunnetustihan kristinusko suhtautuu lämpimän ymmärtävästi meille jokaiselle varmasti omakohtaisen tuttuun ihmisen erehtyväisyyteen, mutta silloin kai tarkoituksena on katua syntejään, kääntyä, räpistellä ylös syntien suosta ja tehdä parannus, Eikö näin? Eli jos ei ole mitään aikomustakaan kohentaa käytöstään ja esimerkiksi raitistua, niin miksi se laskettaisiin kirkkaimman (rihkama)kruunun arvoiseksi toiminnaksi? - Anonyymi
Pe.kun "seurakuntalaisista" saisi paljon pidemmän listan.
- Anonyymi
Tuomiovaltaa et ikinä tule saamaan. Mikä tuomari luulet olevasi ?
- Anonyymi
"Tuomiovaltaa et ikinä tule saamaan"
Juu, eipä tulisi mieleenkään alkaa äärikristityksi ja jakelemaan mielikuvituksen luomia tuomioita.
Synneistäkin olern täysin vapaa, enkä ole muutoinkaan koskaan tehnyt ainuttakaan syntiä.
Synnit on ainoastaan kristityillä ja heidän sisaruskoon kuuluvia muslimeilla.
Pe.ku
- Anonyymi
JEESUS ON SUOMALAINEN! AMEN!
- Anonyymi
Tunnetuin apostoli oli juudas !
Hänestä on luett jo parituhatta vuotta.
Pekun lista jää kovin hinteläksi. Mutta se on mietinnän paikka minkä palkan ihminen saa kymmenien vuosien vaskisepän töistä !
Siinä sitä on miettimistä.- Anonyymi
"Pekun lista jää kovin hinteläksi"
Se on hintelä lista.
Ei ole hääpöstä väkeä helluntaiherätyksessä.
Pe.ku
- Anonyymi
Mites se meni se Heidi Wivolinin varkaus siellä Floridassa? Pani piiloon miljoonia. Onko vielä vankilassa?
- Anonyymi
Ainakin Merisalo ja Koivisto taitavat kyllä olla ihan luterilaisia. Toki pyörivät jonkin verran helluntailaisessa viitekehyksessä
- Anonyymi
Luterilaisuus katoaa suomesta pikkuhiljaa, pian on myyty kiinteistöt ja pappilat, väki vähenee jyrkästi, ja veronkorotus lisää sitä näin se menee.
Eikä siinä vahinkoa tule, kirkolla ei ole mitään annettavaa ellei hautakarttoja lasketa.
Kirkon opeilla ei taivasta peri kukaan, täytyy uudestisyntyä ylhäältä, rituaalitemput ei uudestisynnytä, aanelonen ei pelasta eikä mekko auta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisuus katoaa suomesta pikkuhiljaa, pian on myyty kiinteistöt ja pappilat, väki vähenee jyrkästi, ja veronkorotus lisää sitä näin se menee.
Eikä siinä vahinkoa tule, kirkolla ei ole mitään annettavaa ellei hautakarttoja lasketa.
Kirkon opeilla ei taivasta peri kukaan, täytyy uudestisyntyä ylhäältä, rituaalitemput ei uudestisynnytä, aanelonen ei pelasta eikä mekko auta mitään.Luterilaisuus ei katoa minnekään kun se on maan suurin kristillinen yhteisäö joten revi siitä saastanen sodomiittipedio. Luterilaisella kirkolla on paljon annettavaa: evankeliumi Kristuksesta!
Sen sijaan helluntailainen lastennussijayhteist voisi kadota kun sillä ei ole mitään annettavaa, molotuskurssit ja endaumentit ei auta ketään eikä siellä tiedäetä mitään uudestisyntymästä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkon opeilla ei taivasta peri kukaan, täytyy uudestisyntyä ylhäältä, rituaalitemput ei uudestisynnytä, aanelonen ei pelasta eikä mekko auta mitään.Luterilaisuus opettaa että täytyy uudestisyntyä ylhäältä mutta helluntailaisuus opettaa ettei se ole välttämätöntä. Tirha uskonto on helluntailaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisuus opettaa että täytyy uudestisyntyä ylhäältä mutta helluntailaisuus opettaa ettei se ole välttämätöntä. Tirha uskonto on helluntailaisuus
Suomessako on 3,5 miljoonaa uudestisyntynyttä?
Homoja vihkivää!
😂😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja vihkivää!
😂😂😂😂Ei homoja vihkiviät hellarit ole uudestisyntyneitä eikä heitä ole miljoonia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisuus opettaa että täytyy uudestisyntyä ylhäältä mutta helluntailaisuus opettaa ettei se ole välttämätöntä. Tirha uskonto on helluntailaisuus
On ja se yrittää kaikin keinoin kumota Jumalan Sanan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja vihkivää!
😂😂😂😂Luterilaiset syntyy uudelleen jo lapsikasteessaan, ja se jhuontaa juurensa Jeesuksen sanoista Raamatussa.
"myllynkivi kaulaan niille jotka lapsia ei hyväksy Hänen rinnalleen"
Pe.ku - Anonyymi
Merisalo ja Koivisto ovat hellareita.
- Anonyymi
2Tess1:6 koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat,
- Anonyymi
Tämä Raamatun paikka on tänne kirjoitteleville rienaaville pakkovauvakastetuille!
Teidän ei ole mikään pakko tulla tänne rienaamaan (jos teidän riivaajanne antaa siihen luvan). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Raamatun paikka on tänne kirjoitteleville rienaaville pakkovauvakastetuille!
Teidän ei ole mikään pakko tulla tänne rienaamaan (jos teidän riivaajanne antaa siihen luvan).Eikö teitä helluntailaisia hävetä kun tuo useamman kerran kylvetetty lastenraiskaaja näyttää koko ajan omat mieltymyksensä täällä ja rienaa uskovia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö teitä helluntailaisia hävetä kun tuo useamman kerran kylvetetty lastenraiskaaja näyttää koko ajan omat mieltymyksensä täällä ja rienaa uskovia?
No toisaalta hävettää ja toisaalta säälittää. Ei hän edusta täällä helluntailaisten arvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toisaalta hävettää ja toisaalta säälittää. Ei hän edusta täällä helluntailaisten arvoja.
Pastori Pasanen on helluntailainen, niin kyllä hän edustaa helluntailaisia arvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö teitä helluntailaisia hävetä kun tuo useamman kerran kylvetetty lastenraiskaaja näyttää koko ajan omat mieltymyksensä täällä ja rienaa uskovia?
Ahdistunut pakkovauvakastettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistunut pakkovauvakastettu!
"pakkovauvakastettu!"
Tuo on Raamatussa Jeesuksen vaatimus.
Jeeus lupasi laittaa myllynkiven kaulaan, niille, jotka ei kasta vauvoja.
Onhan se helluntailaisten kastamisaika raaka lapsille kun he eivät pelastu, kun ei ole kastettu.
Helluntaikirkon jäsenet ovat livenneet pois tuosta raakuudesta ja kastavat vauvansa..
Pe.ku
- Anonyymi
Mielestäni pastori Jari Pasanen kuuluu jopa helluntailaisten Top-vitoseen.
- Anonyymi
Aika korkealla on ainakin sen perusteella, miten helluntailaiset itse häntä arvostavat.
Pe.ku - Anonyymi
Miten suosittu on Jyrki 69 pappina luterilaisten keskuudessa
Entäs Kari Kanala?
- Anonyymi
Missäs helluntaikirkkojen rakentaja Veikko Gröhn on nykyisin?
- Anonyymi
Jyrki 69 piti hyvän puheen. Ihan sellaisen kuin luterilainen pappi osaa. Hän on vielä opiskelija eikä valmis. Ammatiltaan muusikko. Ei ole esittänyt mitään pahaa sanaa eikä puhetta. On ilmaissut selvästi tarvitsevansa elämänmuutosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942