Milloin kaupan kuljetusrobottia kuuluu väistää?

Anonyymi-ap

14

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarvitaan robottipoliiseja sakottamaan kulketusrobotin kanssa kolaroineita

• Anonyymi

tarvitaan rutkasti lisää asianajajaa syytetyille jakelurobotin tappajille

• Anonyymi

Yleistä liikenteestä -palstalla joku ankea määly jauhaa siitä, että haluaisi tahallaan törmätä robottiin.

• Anonyymi

Haluaisin halaajarobotit halaamaan kaikki kiusaajat onnellisiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin halaajarobotit halaamaan kaikki kiusaajat onnellisiksi

kukaan pääsisi halaaja robottien vahvoja käsiä pakoon

• Anonyymi

Ruokalähettejä kannattaa väistää, ajavat ilman valoja ja voivat tulla vastaan missä tahansa.
      Roboteista en tiedä...

• Anonyymi

robotti on kevyt paskiainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

robotti on kevyt paskiainen

suomalaisten ei pidä opettaa robotille mielensä pahoittamista

• Anonyymi

robotti on kyetön liikenteeseen ja siksi siltä ei voi vaatia vakavia sääntöjä

robotti ei vastaa liikenteen normeihin ja on poikkeustapaus
      jota väistetään kun on aikaa ja ajetaan ylitse kun ei ole aikaa
      tai potkitaan nurin häiritsemästä muita

• Anonyymi

tarvitaan robottidrone pelastamaan jakelija liikenteestä jossa vihaisia ihmisiä

• Anonyymi

robotti ei voi kertoa insinöörille että robotti on tyhmä insinöörin takia

• Anonyymi

robottijakelija ei jaa alkoholia ihmisille, jotka ovat juovuksissa ja joilla on vahva alkoholi riippuvuus, jonka robotti mittaa tarkan kameran zoomin avulla

• Anonyymi

saako sitä heittää lumpparilla ?

• Anonyymi

voi kun mää niin tykkään niistä. Ovat kauhean lutuisia. Ihania. Pusi, pusi. Paitsi tämä yksi tapaus jolle oon antanut nimen "Jake". Tunnistan "Jake" robotin pienestä kolhusta etupaneelissa ja pitkästä ponnarilla olevasta tukastansa. Joka kerta kun jalkakäytävällä tulee vastaan niin tämä "Jake" aloittaa semmoisen henkilökohtaisuuksiin menevän suunsoittonsa ja ilkeilynsä että oksat pois. Varsinainen epeli. Ilkiö. Ihan itkettää ja menee tunteisiin syvälle. Sellainen kuljetusrobotti joka ei sovi lainkaan asiakaspalvelutyöhön. Olen jo muutaman kerran reklamoinut "Jaken" epäasiallisesta, alatyylisestä ja sexualissävytteisestä käytöksestä kauppiaalle. Mitään ei vaan tapahdu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6835
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4785
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2597
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1969
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1698
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1517
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1502
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1319
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1234
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1127
    Aihe