Kuljetusrobotti on ohjelmoitu väistämään kaikkia muita, joten sitä ei pidä erityisemmin erikseen alkaa väistellä. Päälle ei toki saa ajaa, joten jos on ennättänyt eteen, niin pakko on silloin tietenkin väistää sitä.
Milloin kaupan kuljetusrobottia kuuluu väistää?
https://www.autoliitto.fi/uutiset/milloin-kaupan-kuljetusrobottia-kuuluu-vaistaa/
Milloin kaupan kuljetusrobottia kuuluu väistää?
14
140
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan robottipoliiseja sakottamaan kulketusrobotin kanssa kolaroineita
- Anonyymi
tarvitaan rutkasti lisää asianajajaa syytetyille jakelurobotin tappajille
- Anonyymi
Yleistä liikenteestä -palstalla joku ankea määly jauhaa siitä, että haluaisi tahallaan törmätä robottiin.
- Anonyymi
Haluaisin halaajarobotit halaamaan kaikki kiusaajat onnellisiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin halaajarobotit halaamaan kaikki kiusaajat onnellisiksi
kukaan pääsisi halaaja robottien vahvoja käsiä pakoon
- Anonyymi
Ruokalähettejä kannattaa väistää, ajavat ilman valoja ja voivat tulla vastaan missä tahansa.
Roboteista en tiedä...- Anonyymi
robotti on kevyt paskiainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
robotti on kevyt paskiainen
suomalaisten ei pidä opettaa robotille mielensä pahoittamista
- Anonyymi
robotti on kyetön liikenteeseen ja siksi siltä ei voi vaatia vakavia sääntöjä
robotti ei vastaa liikenteen normeihin ja on poikkeustapaus
jota väistetään kun on aikaa ja ajetaan ylitse kun ei ole aikaa
tai potkitaan nurin häiritsemästä muita - Anonyymi
tarvitaan robottidrone pelastamaan jakelija liikenteestä jossa vihaisia ihmisiä
- Anonyymi
robotti ei voi kertoa insinöörille että robotti on tyhmä insinöörin takia
- Anonyymi
robottijakelija ei jaa alkoholia ihmisille, jotka ovat juovuksissa ja joilla on vahva alkoholi riippuvuus, jonka robotti mittaa tarkan kameran zoomin avulla
- Anonyymi
saako sitä heittää lumpparilla ?
- Anonyymi
voi kun mää niin tykkään niistä. Ovat kauhean lutuisia. Ihania. Pusi, pusi. Paitsi tämä yksi tapaus jolle oon antanut nimen "Jake". Tunnistan "Jake" robotin pienestä kolhusta etupaneelissa ja pitkästä ponnarilla olevasta tukastansa. Joka kerta kun jalkakäytävällä tulee vastaan niin tämä "Jake" aloittaa semmoisen henkilökohtaisuuksiin menevän suunsoittonsa ja ilkeilynsä että oksat pois. Varsinainen epeli. Ilkiö. Ihan itkettää ja menee tunteisiin syvälle. Sellainen kuljetusrobotti joka ei sovi lainkaan asiakaspalvelutyöhön. Olen jo muutaman kerran reklamoinut "Jaken" epäasiallisesta, alatyylisestä ja sexualissävytteisestä käytöksestä kauppiaalle. Mitään ei vaan tapahdu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752597
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181698
- 301517
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127