Täällä on monia keskusteluja naida peppuun paljaalla ja ihanaa se olisi minustakin. Mutta uskallatteko oikeasti? Jos joku pystyy valaisemaan asian turvallisuutta, täältä saisi isokaluisen miehen naimaan ja spermat peppuun aina....
Uskallatteko miehet panna oikeasti paljaalla?
17
355
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on erikseen sodomia palstoja, tämä palsta on terveille ihmisille.
- Anonyymi
Eli?
- Anonyymi
Mitäs sinä täällä sitten teet. Mee niille sivuille mitkä on erikseen sua varten luotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sinä täällä sitten teet. Mee niille sivuille mitkä on erikseen sua varten luotu.
Valaisepa tarkemmin, mitä tarkoitat. Näillä sivuilla paljaalla panemisesta puhutaan paljon. Kuinka moni sitä harrastaa ja haluaa? Olenko itse siis ylivarovainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valaisepa tarkemmin, mitä tarkoitat. Näillä sivuilla paljaalla panemisesta puhutaan paljon. Kuinka moni sitä harrastaa ja haluaa? Olenko itse siis ylivarovainen?
AIDS leviää lähes yksinomaan homojen sodomian takia (persetunkeutuminen).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätäpä aattelinkin. Mutta siitä sitä vaan haaveillaan ja puhutaan paljon....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Heterot huorissa juoksevat levittävät sitä ja narkkarit myös. Lukeekaa ja ottakaa asioista selvää luuserit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Heterot huorissa juoksevat levittävät sitä ja narkkarit myös. Lukeekaa ja ottakaa asioista selvää luuserit.
Miksi homomiehillä on suurempi mahdollisuus saada HIV? : https://www.healthline.com/health/hiv-aids/hiv-risk-in-gay-men
Homoilla, puolihomolla yms. sodomiiteilla 25 kertainen riski verrattuna seksuaalisesti terveisiin ihmisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi homomiehillä on suurempi mahdollisuus saada HIV? : https://www.healthline.com/health/hiv-aids/hiv-risk-in-gay-men
Homoilla, puolihomolla yms. sodomiiteilla 25 kertainen riski verrattuna seksuaalisesti terveisiin ihmisiin.Sinähän olet kiinnostusnut homoilusta ja sodomiasta. Miksi roikut täällä ns. terveitten sivuilla.
- Anonyymi
Harmi se on, sillä ihana olisi kiimaisena nussia tiukkaa peppua paljaalla ja antaa siemenet syvälle suoleen....Mutta kaipa kortsun kanssa sitten:(
- Anonyymi
Voit pitää housut ihan jalassa.
- Anonyymi
Katson kyllä miehen kenen annan naida itseäni, paljaalla halun itse myös panija haluaa laueta suoleeni. Ainahan riski olemassa mut elämä täynnä riskejä. Molemmat kiimassa silloin tule mieleen alkaa leikkiä kumien kanssa, yleensä otan suihin panijalta kun seisoo kunnolla halun yhtyy minuun. T.. M 58v
- Anonyymi
Mistä alottaja on ja minkä ikänen ym.
- Anonyymi
Kyllähän sitä halukkaita naisia on tullut paljaalla pantua kaikkiin reikiin.
Onhan se ihana tunne tulla sisään...
M42 Satakunta- Anonyymi
Vielä parempi on sen jälkeen.
- Anonyymi
Mä haluisin että joku mies panisi mua paljaalla ja laskisi spermat peppuuni. Olen siis mies. 51v kokematon miesten välisessä seksissä. En ole seksiä harrastannu yli 10v kenenkään kanssa. Alkanut kiinnostaa ns naisena oleminen. Asun pukkilassa
- Anonyymi
Voisin naida sua, miesten välinen myös alkanut kiinnostaa. Välimatkaa meillä noin 60km autolla pääsee kun molemmille sopii. Bi ukm 60v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979