Hei JA WÄKEWÖ YLISTYS OIKEAMIELISILLE LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Sanokaa minun sanonnen, ettei mistään ole kotooisin kyllä TÄMÄ NYKYMENO ei ole LINJA - A U T O wuoroja, täyttä on kun JOULU tulee!! Miten täsä pääsee sukuloimaan kukaan?? Kylmiin koteihin joutuu jäämään itsekukin eikä pääse Rakkaiden luo!! Toista oli kun oli LAATUPAUNUTUSTA koko matkan ja rahan edesät!! Sanottiin päiwää ja esittäydyttiin hattu ottamalla pois päästä!! Nyt hywä jos sonnibussissa ja PUPUssa sanotaan mitäänmmuutakun RÄYH!! Ei ole kunnollista ja asianmukaista?! Kysynpähän wain: TÄTÄKÖ HALLITUS HALUAA?? Hämeenlinnan pikikuningatar Löpö Ranne - todellako?! Riikka Ankka ja hänen veljenpoikansa Tupu Tynkkynen, Hupu Vigelius ja Lupu Bergbom - ei ole luvatut kyydit ja meno kunnollista!! Ei tuo joulupukki teille oahjoja tänä vuonna kun weitte minulta hyväw kyydit!! Joulupukkikaan pääsekö luokseni?? Waan käynköhän pukin kyytiin?? Kysynpäwön wain ja wastaab itse KYLLÄ KYLLÄ OI KYLLÄ!! Yst. terv. Käpylän Kaarina paunutuksia lämpimästä muistellen ja waalien jokaista kyyditystäbi ja huudatustani
Joulu tulla jolkottaa ja kyytipoika kyydittää
Anonyymi-ap
1
280
Vastaukset
- Anonyymi
Joulupukki toi jo näin etukäteen oikeamieliselle liikennöitsijälle jättimäisen rahasäkin Huhtakadun holviin talletettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45846