Pyynönen toi istuntoon muovisen puukon ja hyppäsi heti istunnon alussa ylös teräaseensa kanssa toukokuussa 2022. Uhka kohdistui toiseen murhasyytettyyn, Abshir Muyeen, 21
Miten tuollaisen puukon tuominen oli mahdollista?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/491a69b5-ef88-40aa-8364-00238ff72b9c
Vantaan sellimurhasta elinkautiseen vankeuteen tuomittu Perttu Pyynönen, 26, on saanut syytteen aihe
7
778
Vastaukset
- Anonyymi
Miksihän tuota tai tuon kaltaisia ylipäätään pidetään elossa? Kuka tuosta ihmisroskasta hyötyy, kun on vain yhteiskunnalle kuluerä ja taakka?
- Anonyymi
Aina voi tulla synnintuntoon ja tehdä parannusta,
Ihmisestä itsestään ei löydy voimaa muuttaa huonoja tapojaan,
Jeesus Kristus antaa siihen voiman kun häntä rukoilee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi tulla synnintuntoon ja tehdä parannusta,
Ihmisestä itsestään ei löydy voimaa muuttaa huonoja tapojaan,
Jeesus Kristus antaa siihen voiman kun häntä rukoilee!»Jos joku vahingoittaa toista, niin että tämä kuolee, häntä rangaistakoon kuolemalla. »
(2. Moos. 21:12)
- Anonyymi
Kova kaveri olevinaan mutta ei uskalla naamaansa näyttää.toivottavasti ei missään enää näykkään.
- Anonyymi
12-15 vuottta korkeintaan, niin taas hän on täällä meidän keskuudessamme valmiina tekemään uusia kujeita.
- Anonyymi
Miten tollasta kakaraa ei saada kuriin, kyllä siinä on vanhemmat hyvin kasvattanut kakaransa
- Anonyymi
9mm niskaan ainut ja halvin tapa hoitaa pyynösen tapaisen pois koska ihan itse ovat hankkineet vaikeuksiensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819