Kaveri aina leijuu miten siistiä immppaus on ja miten "se nousee päähän".
Olen koittanut impata liimaa, bensaa, Kodin putkimiestä ja tärpättiä mutta olen vain saanut pään kipeäksi.
Teenkö jotain väärin vai kusettaako kaveri?
Imppaamisesta
16
216
Vastaukset
- Anonyymi
ollaan huomattu jo aikoja sitten että jotain olet impannut sillä ei tuo normaalia ole eli olet impannut ihan oikein etkä ole tehnyt mitään väärin ,anna mennä jatkossa vaan vielä vaikka tuplaten ,,DDDDDDDDD
- Anonyymi
Lapuan-nössö kirjoitti:
Mitä olet itse haistellut
Ruusuja DDDD
- Anonyymi
Paskan leijumisia, päänsärkyä, muistinmenetystä, koordinaatio ongelmia yms. tiedän kokemuksesta, olin 30 vuotta töissä liuottimia käyttävässä yrityksessä. waispriitä ja gsyleeni huuruja oli hengitysilma täynnä.
- Anonyymi
mutta muistit kumminkin tänne kirjoittaa ,ei tainnut tehota ne liottimet kunnolla .sääli ! kai sä nyt kumminkin tiedät että tämä aloitus tästä aiheesta on provo ,keksitty juttu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta muistit kumminkin tänne kirjoittaa ,ei tainnut tehota ne liottimet kunnolla .sääli ! kai sä nyt kumminkin tiedät että tämä aloitus tästä aiheesta on provo ,keksitty juttu !
Ihan tarpeeksi tehosi, invalidin teki. Ei seisokaan enää.
- Anonyymi
imppaaminen pehmentää aivot.
- Anonyymi
no niin näkyy kun kaikenlaista sontaa tuokin aloittelija vetää
Anonyymi kirjoitti:
no niin näkyy kun kaikenlaista sontaa tuokin aloittelija vetää
Mikä sinä oot muita arvostelemaan hä pitääkö lesiä
- Anonyymi
Lapuan-nössö kirjoitti:
mitä tarkoittaa lesiä ? vierasperäinen sana Lapualla!
- Anonyymi
Lapuan-nössö kirjoitti:
ja kaiken lisäksi tuommonen velttokäsi ei ketää lesi,,tuollaasia kloppeja syötiin Kakolassa 30 vuotta sitten aamupalaksi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaiken lisäksi tuommonen velttokäsi ei ketää lesi,,tuollaasia kloppeja syötiin Kakolassa 30 vuotta sitten aamupalaksi
Jouduitko linnaan naisten hakkaamisesta ??
- Anonyymi
Sinäkö kiurua lesit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on meidän tasapäisten keksimä
- Anonyymi
Lapuan-nössö kirjoitti:
Kyllä se on meidän tasapäisten keksimä
ai assjokisten ,..no Lapualla ei tasapää eikä lesiä sanamuotoja tunneta ,,
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589