Helsingin kaupunki tarjoaa juhla-aterioilla kaikenlaista kalaa,maan ja taivaan väliltä, ei lihaa.
Vaihtoehtoina kasviksia. Liha ei tapaa ketään, mutta kala on monille allergikoille hengenvaarallinen.
Tuomiojasta en tiedä, mutta hyvä kun nosti asian esille.
Tuomioja oikeassa
15
133
Vastaukset
- Anonyymi
Tuoimioja luui olevansa venäjällä ,borssikeittoo ja se kinkku olis ollut 8 vuotias tatjaana
- Anonyymi
HUI!
Hassua etä kun on itse ajamassa maata tiettyyn suuntaan niin moni on saanut huomata että jossain kohtaa tuleekin näpeille ja ne asiat koskee myös itseä.
Miksi tyypit luulee olevansa immuuneja ongelmille joita ovat ise aikaansaaneet ja aiheuttaneet?- Anonyymi
kiitos moktar gubta
- Anonyymi
jeri1970 kirjoitti:
Ole hyvä kesäkurpitsa-ilmari.
Munakoisoako olisi pitänyt olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munakoisoako olisi pitänyt olla?
Muna"koiso" suussa ja kesäkurpitsa annelissa antaa ilmareille raukean olon.
- Anonyymi
Melkoinen ulostulo hyvätuloiselta demarilta, Helsingissäkin köyhien ruokajonossa kasvaa ja niissä on jopa pieniä lapsia eikä kaikille edes riitä annettavaa, näitten jonojen nälkäisille kelpaisi kyllä kalatkin jotka eivät tälle kansanedustajalle ole mieleisiä vaikka saa ne maksuttomasti.
- Anonyymi
SDP TUOMIOJA PASKAANSA KAATUVA KALKKEUTUNUT VANHA HOMEROS PYSYS TUUSULANJÄRVEN RANNALLA MUMMON PERINTÖ MÖKILLÄÄN VAI EIKÖ OLE VARAA KULKEE KORSISAAREN DÖSÄLLÄ N 20 - 30 EKEE.
- Anonyymi
Luulisi jotta onkin omaa rahaa jolla ostaa lihaa. Vinkuun kun ei saa mielestään oikeaa tarjontaa.
Jote pääkiini ja hanki omalihasi. Onhan sullarahaa. Olet kuitenkin joniin pitkään nauttinut ilmaisia tarjouksi joten päätit niitä arvostella. Se kertoo sinun ahneudestasi.. - Anonyymi
Vihreiden aloitteesta siellä on porkkanoita ja kesäkurpitsaa...
- Anonyymi
Miten niin oikeassa? Miten tämä ihminen joka on syönyt ilmaisia ruokia kymmeniä vuosia on oikeus arvostella ruokaansa jaka oli ilmainen. Onhan hänellä hilloa maksaa omat lihansa. Jospa hän itse maksaisi tse kerrankin köyhille lihakeiton omastapussitaan. Onhanhän syönyt yhteiskunnan piikkiin hyvin hyvin paljon.
Mutta varmasti ei maksa. Vai valittaa miten on saanut ilman lihaa. Joten nyt vali vali hanki kenttäkeittöllinen lihakeittoa jossa on runsaasti lihaa. Joten lopeta ERKKI Teese älä itke ja valita. - Anonyymi
Olisit lukenut koko tekstin,.........
- Anonyymi
Kyllä luin. Kuitenkin oli pahoillaan kunei ollut lihaa. Vai väitätkö vastaan?
- Anonyymi
Punikit ajavat taas kaksilla rattailla.
Punikkinaiset haluavat porkkanaruokaa ja lakkoilevat partasuumöhömahaäijät haluavat lihaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928375
- 926465
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344961Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593380- 453341
- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836- 552832