Tuomioja oikeassa

Anonyymi-ap

Helsingin kaupunki tarjoaa juhla-aterioilla kaikenlaista kalaa,maan ja taivaan väliltä, ei lihaa.
Vaihtoehtoina kasviksia. Liha ei tapaa ketään, mutta kala on monille allergikoille hengenvaarallinen.
Tuomiojasta en tiedä, mutta hyvä kun nosti asian esille.

15

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuoimioja luui olevansa venäjällä ,borssikeittoo ja se kinkku olis ollut 8 vuotias tatjaana

• Anonyymi

HUI!

• Hassua etä kun on itse ajamassa maata tiettyyn suuntaan niin moni on saanut huomata että jossain kohtaa tuleekin näpeille ja ne asiat koskee myös itseä.
      Miksi tyypit luulee olevansa immuuneja ongelmille joita ovat ise aikaansaaneet ja aiheuttaneet?

• Anonyymi

kiitos moktar gubta

• Anonyymi kirjoitti:

kiitos moktar gubta

Ole hyvä kesäkurpitsa-ilmari.

• Anonyymi
        jeri1970 kirjoitti:

Ole hyvä kesäkurpitsa-ilmari.

Munakoisoako olisi pitänyt olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Munakoisoako olisi pitänyt olla?

Muna"koiso" suussa ja kesäkurpitsa annelissa antaa ilmareille raukean olon.

• Anonyymi

Melkoinen ulostulo hyvätuloiselta demarilta, Helsingissäkin köyhien ruokajonossa kasvaa ja niissä on jopa pieniä lapsia eikä kaikille edes riitä annettavaa, näitten jonojen nälkäisille kelpaisi kyllä kalatkin jotka eivät tälle kansanedustajalle ole mieleisiä vaikka saa ne maksuttomasti.

• Anonyymi

SDP TUOMIOJA PASKAANSA KAATUVA KALKKEUTUNUT VANHA HOMEROS PYSYS TUUSULANJÄRVEN RANNALLA MUMMON PERINTÖ MÖKILLÄÄN VAI EIKÖ OLE VARAA KULKEE KORSISAAREN DÖSÄLLÄ N 20 - 30 EKEE.

• Anonyymi

Luulisi jotta onkin omaa rahaa jolla ostaa lihaa. Vinkuun kun ei saa mielestään oikeaa tarjontaa.
      Jote pääkiini ja hanki omalihasi. Onhan sullarahaa. Olet kuitenkin joniin pitkään nauttinut ilmaisia tarjouksi joten päätit niitä arvostella. Se kertoo sinun ahneudestasi..

• Anonyymi

Vihreiden aloitteesta siellä on porkkanoita ja kesäkurpitsaa...

• Anonyymi

Miten niin oikeassa? Miten tämä ihminen joka on syönyt ilmaisia ruokia kymmeniä vuosia on oikeus arvostella ruokaansa jaka oli ilmainen. Onhan hänellä hilloa maksaa omat lihansa. Jospa hän itse maksaisi tse kerrankin köyhille lihakeiton omastapussitaan. Onhanhän syönyt yhteiskunnan piikkiin hyvin hyvin paljon.
      Mutta varmasti ei maksa. Vai valittaa miten on saanut ilman lihaa. Joten nyt vali vali hanki kenttäkeittöllinen lihakeittoa jossa on runsaasti lihaa. Joten lopeta ERKKI Teese älä itke ja valita.

• Anonyymi

Olisit lukenut koko tekstin,.........

• Anonyymi

Kyllä luin. Kuitenkin oli pahoillaan kunei ollut lihaa. Vai väitätkö vastaan?

• Anonyymi

Punikit ajavat taas kaksilla rattailla.
      Punikkinaiset haluavat porkkanaruokaa ja lakkoilevat partasuumöhömahaäijät haluavat lihaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8375
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6465
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6304
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4961
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3380
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3341
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2879
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2836
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      55
      2832
    Aihe