Kertokaapas, millainen paikka Jokela on asuinpaikkana. Mitkä sen hyvät puolet ja mitkä huonot, kumpiakin varmaan on. Oletko kauan asunut siellä ja omakoti-, rivi- vai kerrostalossa?
Palveluja vissiin melko vähän, mutta terveysasema löytynee? Häiritseekö junan äänet ja millä etäisyydellä? Pääseekö bussilla Hyvinkäälle ja Järvenpäähän hyvin?
Onko rauhallista seutua? Nukkumalähiö? Toimiiko kunnan auraus hyvin? Onko kuihtuva taajama?
Mikä Jokelassa parasta?
Millainen Jokela on asuinpaikkana
6
1292
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ihan uteliaisuudesta. Kenen vastuulla on auraus nykyisin?
Ja onko parku Facebookissa vähentynyt? Ainakin muutama vuosi sitten oli aivan ihmeellinen valitusvirsi aurauksesta ihan koko ajan, oli sitten aihetta tai ei. - Anonyymi
Jos voit välttää niin älä muuta Jokelaan.
- Anonyymi00004
Onko tämä retorinen kysymys🤣
- Anonyymi00005
Parasta Jokelassa on olla kaukana sieltä.
- Anonyymi00006
Itse en tuonne muuttaisi ja syyt ovat ihan järkevät:
-Asuntojen hinnat ovat pääosin laskevia
-Vankilan läheisyys lisää epämääräisyyttä katukuvassa
-Tulevien datakeskuksien rakennushankkeiden metakka
-Helsinki-Riihimäki "ikiaikaiset" ratatyöt ja meteli
-Yleinen infra ja sen houkuttelemattomuus
Tuusulalla on iso työ saada asukkaita Jokelaan, mutta heikoin tuloksin ja oletettavasti sapetus on suuri, kun 70-luvulla eivät päättäneet luovuttaa Jokelaa Hyvinkäälle, vaikka mielipidetiedustelukin alueella oli toista mieltä. - Anonyymi00007
Vältä kuin ruttoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.362831- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei123539Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537