Moi
olisiko naista joka olisi halukas myymään vaatteitaan?
pikkuhousu myyjää
9
486
Vastaukset
- Anonyymi
Ripuli housuja
- Anonyymi
Käyppä palvelutalolla
- Anonyymi
Ison housun myyjää
- Anonyymi
”Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää.” Room. 7:18.
Kauhistava tosiasia on, että jokainen Jumalasta erossa oleva ihminen on ikuisen kuoleman tilassa matkalla kadotukseen. Hän on pelkästään olemassa, mutta hän ei elä Raamatun tarkoittamassa mielessä. Uskosta osaton ihminen on kuollut Jumalalle. ”… kuolleet rikoksiinne ja synteihinne.” Efes. 2:1-3. ”Synnin palkka on kuolema…” Room. 6:23.
”Joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen” Joh. Ilm. 20:15. Elämän kirja on yhtä kuin olla elävien kirjoissa. Tässä asiayhteydessä se tarkoittaa uskossa olemista. ”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne.” Efes. 2:1.
Katso täältä Golgatan voittosanoma!
www.Jeesus-on-Herra.com/golgatan-voittosanoma/- Anonyymi
Aadamissa oleva vanha ihminen ei pelastu eikä uudistu. Se on tuhoon tuomittu. Ihmisellä ei ole kerta kaikkiaan mitään mahdollisuutta pelastua. Mutta ihmeellinen Jumalan armo tulee esiin. Jumala rakastaa langennutta ihmistä. Hän synnyttää sisimpäämme kokonaan uuden elämän. Synnymme Jumalan lapsiksi tullessamme uskoon. Tätä tarkoittaa ”uudestisyntyminen” Pyhästä Hengestä. Joh. 3:3-5. Tiit. 3:3-7.
Ainoa pelastumismahdollisuutemme on ristin Herra, Jeesus Kristus. Uskoon tulossa Hän itse tulee elämäksemme. Uskoon tulleille ei sanota, että heidän vanha ihmisensä on nyt parantunut, vaan: ”Te (vanha Aadam) olette kuolleet, ja teidän (uusi) Elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; kun Kristus meidän elämämme ilmestyy, silloin tekin Hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.” Kol. 3: 3-4.
- Anonyymi
niin eki
mitähän miikakin tuolasesta ajattelee - AnonyymiUUSI
onko löytynyt?
- AnonyymiUUSI
Eikö vappuna ollu torilla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2641977- 421791
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011699Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631419Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791294- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171122- 571115
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?166981