Moi
olisiko naista joka olisi halukas myymään vaatteitaan?
pikkuhousu myyjää
7
442
Vastaukset
- Anonyymi
Ripuli housuja
- Anonyymi
Käyppä palvelutalolla
- Anonyymi
Ison housun myyjää
- Anonyymi
”Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää.” Room. 7:18.
Kauhistava tosiasia on, että jokainen Jumalasta erossa oleva ihminen on ikuisen kuoleman tilassa matkalla kadotukseen. Hän on pelkästään olemassa, mutta hän ei elä Raamatun tarkoittamassa mielessä. Uskosta osaton ihminen on kuollut Jumalalle. ”… kuolleet rikoksiinne ja synteihinne.” Efes. 2:1-3. ”Synnin palkka on kuolema…” Room. 6:23.
”Joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen” Joh. Ilm. 20:15. Elämän kirja on yhtä kuin olla elävien kirjoissa. Tässä asiayhteydessä se tarkoittaa uskossa olemista. ”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne.” Efes. 2:1.
Katso täältä Golgatan voittosanoma!
www.Jeesus-on-Herra.com/golgatan-voittosanoma/- Anonyymi
Aadamissa oleva vanha ihminen ei pelastu eikä uudistu. Se on tuhoon tuomittu. Ihmisellä ei ole kerta kaikkiaan mitään mahdollisuutta pelastua. Mutta ihmeellinen Jumalan armo tulee esiin. Jumala rakastaa langennutta ihmistä. Hän synnyttää sisimpäämme kokonaan uuden elämän. Synnymme Jumalan lapsiksi tullessamme uskoon. Tätä tarkoittaa ”uudestisyntyminen” Pyhästä Hengestä. Joh. 3:3-5. Tiit. 3:3-7.
Ainoa pelastumismahdollisuutemme on ristin Herra, Jeesus Kristus. Uskoon tulossa Hän itse tulee elämäksemme. Uskoon tulleille ei sanota, että heidän vanha ihmisensä on nyt parantunut, vaan: ”Te (vanha Aadam) olette kuolleet, ja teidän (uusi) Elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; kun Kristus meidän elämämme ilmestyy, silloin tekin Hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.” Kol. 3: 3-4.
- Anonyymi
niin eki
mitähän miikakin tuolasesta ajattelee
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522196
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971443Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3421436- 1711308
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849