Naiset teillä jolla on muhkeat tissit olisi ihana saada hyväillä ja puristella niitä voisin myös hyväillä pilluasi työntää sormia hitaasti sisälle ja sitten alkaa runkkaa reikää oikein kunnolla sitten nuolisin pillua levittäisin reikää ja työntäisin kieli sisälle sitten laittaisin kolme sormea pillun niin että sitä tulisi kireä ja runkkaisin niin että sinulle tulisi kunnon orgasmi ja valittaisit. Ottakaa yhteyttä kaikki naiset käy olen Salossa.
Naiset jotka haluaa hyväilyä ja kunnon pillun runkkausta
54
561
Vastaukset
- Anonyymi
Tahtoisi kokea kunnolla moisen. E80 rinnat ja paino noin 65 ja ikää 65v posliini. Minkä ikänen olet ja sun mitat?
- Anonyymi
Ikä on 62v tarkka paino en tiedä mutta pyöreä. Olisi se hienoa päästä tekemään sitä toivottavasti se kiinnostaisi sinua ja päästäisiin nauttimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on 62v tarkka paino en tiedä mutta pyöreä. Olisi se hienoa päästä tekemään sitä toivottavasti se kiinnostaisi sinua ja päästäisiin nauttimaan.
Näppäily virhe kun oon 56v. Ja kyllä haluisin nauttia kivan rajusta käsittelystä. Toivottavasti naapurisi ei häiriinny ku oon aikas äänekäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näppäily virhe kun oon 56v. Ja kyllä haluisin nauttia kivan rajusta käsittelystä. Toivottavasti naapurisi ei häiriinny ku oon aikas äänekäs.
Kyllä se sopii hyvin sanot vaan koska sinulle sopii ja sovitaan aika ja tulet käymään.
Oot ihana tule luokseni annan sinulle orgun runkkaamalla nuolemalla. Siisti paikka pöytyällä. Olen kuusikymppinen terve hoikka mies.
- Anonyymi
Mäkin voin auttaa.. 65v 75kg ja Jyväskylän lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin voin auttaa.. 65v 75kg ja Jyväskylän lähellä.
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes luuseripelle
Sinähän se tuonkin itsestäsi tiedät. Mitäs olet luuseripelle. Painu sirkukseen kuohittavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska voisit tulla voisin riisua sinua hitaasti avaisin paitasi niin että käsi mahtuisi sisälle hyväilisin nännejäsi poistaisin paidan hitaasti ja myös rintsikat leipoisin rintojasi sitten puristaisin tissistä niin että nännit tuulisi kunnolla esille sitten pyörittäisin nänniä ja vetäisin sitä ulospäin ottaisin sitä suuhun ja imisin sitä sitten avaisin housut hitaasti ja työntäisin käsi haarojen välin aloittaisin pillun hyväily hitaasi levittäisi häpyhuulet työntäisin sormi sinun pillusi niin syvälle kun se menisi jyskyttäisin vähän aika sitten työntäisin kolme sormea pillun niin että se olisi ihan tiukka runkkaisin sinua niin kovin että alkaisit valittamaan ja saisit oikein kovan tärisevän orgasmin.
- Anonyymi
Olen Helsingistä
26v.nainen ja rinnanympärys on 140, vyötärö hoikka. Kelpaisiko. Voi olla kyllä pitkä matka mutta haluaisitko muuten.?- Anonyymi
Kyllä nuori nainen kelpaisi
- Anonyymi
26v.Nainen Täällä olisi Lahden suunnalla 52v.Taitava ja vikkeläsorminen kaveri 😉
Sinä nuori nainen hesasta tule luokseni pidetään hauskaa hieron runkkaan nuolen sinua orkkuun saakka pöytyä on Turun vieressä.
- Anonyymi
turku123123 kirjoitti:
Sinä nuori nainen hesasta tule luokseni pidetään hauskaa hieron runkkaan nuolen sinua orkkuun saakka pöytyä on Turun vieressä.
💋💋💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nuori nainen kelpaisi
No hyvä että jollekki🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26v.Nainen Täällä olisi Lahden suunnalla 52v.Taitava ja vikkeläsorminen kaveri 😉
Oh. Vikkelät sormet... 🥰
Anonyymi kirjoitti:
💋💋💋
Sinä nuori nainen hesasta.Miten sinuun saa yhteyden. Takaan että olet tyytyväinen tapaamisen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh. Vikkelät sormet... 🥰
Kiinnostaisiko?😉52v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam. 26v
- Anonyymi
Sillälailla spedellä on taas skitsoafektiivinen vaihde päällä. Mitäs paskoit housuihis ja haiset buaahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam. 26v
26v.Soittajansormilla😉52v.
- Anonyymi
Kyllä minua kiinnostaa jos sinulla on kiinteät pyöreä rinnat ja jos sinua kiinnostaa tulla tänne ja millainen pillu sinulla on on täys posliini vai onko sinulla mukava siisti karvoitus tule vaan käymään
- Anonyymi
Kyllä kelpaa!
Ihanat melonit!
Puristelen ja imeskelen niitä vaikka autossa Sello,Kaari tms parkkihalli.
Hki.
Kullia saat samalla runkata ja voit myös sormettaa
Hermanni setä65 - AnonyymiUUSI
Onks kiinnostusta 18v nuori mies helsingissä
- Anonyymi
Ehkä ois parempaa kun miehiä ois 3. Yksi ois mun pillua hoitamassa ja 2 hoiteli mun tissejä ja tietty imisin ja antaisin muutakin. N56
- Anonyymi
N56 Mistäpäin neitonen?M52
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N56 Mistäpäin neitonen?M52
02al oon. N56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02al oon. N56
Harmi kun kaukana 🙄 M52 Onko sulla Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02al oon. N56
Kiinnostunut olisin,olen myös 02 alue 51v. Heikkouteni on tissien imeminen ja nuolenta! Kelpaako sulle?
- Anonyymi
Jos olet riittävän pienen käden omaava mies, niin voisit fistata minua!
- Anonyymi
Ei ole isolapio😉M52
- Anonyymi
Onko sulla Kik?M52
- Anonyymi
Nosta minut pöydälle kontilleni. Pienen pyöreän pyllyni alla kimaltelee märkä pimppi, joka haluaa koko käden sisälleen. Jätä vielä valot päälle ja verhot auki. Annetaan naapureiden katsella myös!
- Anonyymi
Pesäpallomailan työnnän pilluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ihanaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sinulla voimat riittää siihenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sinulla voimat riittää siihenkään?
Ei ollutkaan puhe sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrokset vain nousee! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Tuskimpa vedä kätees idiootti.”
🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrokset vain nousee! 🤣
Miten ylös meinasit mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ylös meinasit mennä?
Pesäpallomailan päähän asti. Etkö sä sitä halunnut käyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesäpallomailan päähän asti. Etkö sä sitä halunnut käyttää?
Kyllä naisen kanssa haluan käyttää mailaa😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisen kanssa haluan käyttää mailaa😉
Nainen haluaa mailaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko äiti vielä töissä kun mailapoika täällä taas häiriköi🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko äiti vielä töissä kun mailapoika täällä taas häiriköi🤗
Mitäs tulit tänne häiriköimään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen haluaa mailaa!
Missä päin tarviit nainen mailaa pesään 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltä kun töistä tulee haluaisiko mailaa... Täältä sitä saisi😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaa sinne Ranea ärsyttämään. Muihin tuo ei tehoa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen haluaa mailaa!
Pääsiskö kakkospesälle asti?😉M52
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltä kun töistä tulee haluaisiko mailaa... Täältä sitä saisi😉
Jos äitini kiinnostaa niin kaiva metrin syvyydestä . Voi olla kyllä jo aika huonossa kunnossa, mutta sulle juuri sopiva harjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos äitini kiinnostaa niin kaiva metrin syvyydestä . Voi olla kyllä jo aika huonossa kunnossa, mutta sulle juuri sopiva harjoitella.
Aika matalalle haudattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaa sinne Ranea ärsyttämään. Muihin tuo ei tehoa. 🤣🤣🤣
Taitaa tää Jonne olla vielä kovempipervo kun Rane, kertoo paljon kun täällä leukojaan louskuttaa ja kokoajan täällä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tää Jonne olla vielä kovempipervo kun Rane, kertoo paljon kun täällä leukojaan louskuttaa ja kokoajan täällä 😁
Todellakin. Vaikuttaa aidosti tyhmältä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005