Ex-kansanedustaja Antero Laukkanen kuolla kupsahti

Anonyymi-ap

ALS-tautia sairastanut kristillisdemokraattien entinen kansanedustaja Antero Laukkanen nääntyä nätkähti, kuolla kupsahti Helsingin Sanomien mukaan 13.12.2024.

Helsingin Sanomat kirjoittaa, että politiikassa Antero Laukkanen tunnettiin erityisesti köyhien ja syrjään joutuneiden puolesta puhujana.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010568643.html

22

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laukkanen oli tehnyt Jumalan kanssa diilin jonka Jumala petti.
      ”Sanoin Jumalalle luulleeni, että meillä oli sopimus, ja sinä petit sen”
      Usko ja luulo kannattaa kirjata paperille soppariksi.
      Ja molempien nimet alle.

• Anonyymi

Eiköhän tuo ollut aivan tavallinen ylöstempaus.
        T. Urkuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo ollut aivan tavallinen ylöstempaus.
        T. Urkuri.

Oliko se Laukkanen joku huuhaa-ukko?

• Anonyymi

Ihminen koittaa vakavassa tilanteessa kaikenlaisia diilejä Jumalan kanssa. Se on täysin inhimmillistä. Lopussa se sitten nähdään, että oliko se diili yksi- vai kaksipuolinen.

Antero teki saman "mokan" kuin niin moni muukin sairas ja vakavassa tilanteessa oleva on tehnyt, eli hän koitti vakuuttaa Jumalan (ja vähän muitakin) siitä, että pelastamalla hänet yliluonnollisesti siitä pinteestä, jossa hän on, eli parantamalla sairaudesta, se kirkastaisi Jumalaa parhaiten.

Mutta Jeesus kirkasti Isää kuolemalla vapaaehtoisesti ristillä ja siinä, että hän oli uskolinen aina kuolemaansa asti. Sama oli käsittääkseni Anteronkin "risti" eli pysyä Jumalalle uskollisena kuolemaansa asti, osoittaa muille, että usko voi kantaa loppuun saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen koittaa vakavassa tilanteessa kaikenlaisia diilejä Jumalan kanssa. Se on täysin inhimmillistä. Lopussa se sitten nähdään, että oliko se diili yksi- vai kaksipuolinen.

Antero teki saman "mokan" kuin niin moni muukin sairas ja vakavassa tilanteessa oleva on tehnyt, eli hän koitti vakuuttaa Jumalan (ja vähän muitakin) siitä, että pelastamalla hänet yliluonnollisesti siitä pinteestä, jossa hän on, eli parantamalla sairaudesta, se kirkastaisi Jumalaa parhaiten.

Mutta Jeesus kirkasti Isää kuolemalla vapaaehtoisesti ristillä ja siinä, että hän oli uskolinen aina kuolemaansa asti. Sama oli käsittääkseni Anteronkin "risti" eli pysyä Jumalalle uskollisena kuolemaansa asti, osoittaa muille, että usko voi kantaa loppuun saakka.

Raamatun ilmoituksen mukaan perisynnin vuoksi kaikki ihmiset kuolee kerran.

1. Moos. 3:19

Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

Paitsi ne, jotka ovat elossa tempauksen tapahtuessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Laukkanenhan pyysi diagnoosin saatuaan julkisesti rukouksia sairautensa paranemiseksi.
        Parantumattoman ja kuolemaan lopulta johtavan autoimmuunisairauden.
        Ei siis ollut Jumalansa suuren ja virheettömän suunnitelman kannattaja vaan muutosta siihen kohdallaan halusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukkanen oli tehnyt diilinsä Jumalan kanssa jo kauan ennen sairastumistaan.
        Ilmeisesti suullisesti ja yksipuolisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Laukkanenhan pyysi diagnoosin saatuaan julkisesti rukouksia sairautensa paranemiseksi.
        Ei siis ollut Jumalansa suuren ja virheettömän suunnitelman kannattaja vaan muutosta siihen kohdallaan halusi.

Itselleni on mahd. tammikuulla, tutkimusten jälkeen, tulossa jälleen uusi diagnoosi, näitä tauteja näyttää kertyvän säännöllisesti parin / muutamien vuosien välein. Voisin vaikka huutokaupata joitakin, jos joku on sairauksia vaille.

En ihan tiedä, mitä on odotettavissa. Katsotaan.

Sairaudet kuuluvat elämään. Olen sairastellut pikkulapsesta alkaen. Tottunut, että elämä on. Toistaiseksi en ole pyydellyt esirukouksia, on täytynyt vaan ottaa mitä ylhäältä on annettu.

Als kuulostaa kyllä aika kamalalta, ei ihme, jos Mooses säikähti. Kuulostanut siltä, että olisi saanut muutoin terveenä elää. Sellainen ihminen kun sitten saa yhtäkkiä rajun diagnoosin, voi lievä paniikki iskeä, että mitä tää on, mitä nyt tapahtuu?! Pyytää apua, esirukouksia, jne.

Mutta, tällaista ihmiselämä on.

Toivottavasti hänen lähtönsä oli kivuton ja rauhallinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Vapaaehtoinen kuolema on itsemurha, joka muistaakseni tuomitaan ramatussa synniksi. Tuo jeesus, paitsi että on kokonaan fiktiota, on siis myös syntinen!

Ota siis taikauskoinen hattu päästä ja luo katseesi maahan häpeästä kohdatessasi täysin synnittömän ateistin!

• Anonyymi

Laukkanen oli tehnyt Jumalan kanssa diilin jonka Jumala petti.
        ”Sanoin Jumalalle luulleeni, että meillä oli sopimus, ja sinä petit sen”
        Usko ja luulo kannattaa kirjata paperille soppariksi.
        Ja molempien nimet alle.

Taas huuhaakirjoittaja sanoitti paskapuheensa esiin.

Jokainenhan tietää, että kun synnytään, niin kuollaan. Eli mitä tarkoitetaan, että Jumala petti.
        Kirjoittaja vain tarkoitti, että olen paskanjauhaja ja tapani mukaan puhun puutaheinää...

Sen minä näin tulkitsen. Palstan poskisolisteista..

Ei edes ruumis ole kunnolla jäähtynyt, kun teikäläiset tuuleettaa nielurisoja...
        Hävetkäähän ihan itse...

Ajattelitko, että sinä et kuole?= Kenen kanssa sinulla on sopimus=?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se Laukkanen joku huuhaa-ukko?

Sen huuhaan löydät, kun katsot peiliisi. Siellä on se huuhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko, että kirjoitit huuhaata...

puhuit perisyntijuttusi kuolemasta.
        No, mitä Raamattu sanoo.

Kuolema on uni, josta herätetään.

Vasta tuomiolla- jossa kadotus on vastassa, siellä sielu tapetaan helvetin tulessa.

Hokaatko, että kirjoitukset ovat eri- kuin Sana ja siksi olet eksynyt.
        Jeesus sanoo, että kaltaisesi eksyy, kun ei tunne kirjoituksia ja näin olit hukassa asian tiimoillta...

Luepa Tessalonikalaiskirjettä ja vaikka Johanneksen evankeliumin kuudetta lukua- sekä Ilmestyskirjaa, ja jopa Malakiankirjassakin on asian tiimoilta asiaa.

Ruumis- kuolemassa tottakai- maatuu, henki palaa Elämänantajalle ja sielu nukahtaa lepoon, eli Jumalan muistiin, joka sitten h-hetkessä viimeisen pasunan soidessa- Kristuksessa kuoleet heräävät. jne.

https://www.youtube.com/watch?v=j1eQHX5BZn0

Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
        (1Te 4:13-18)

Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja
        >>>minä herätän hänet viimeisenä päivänä. <<<
        Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
        (Joh 6:53-58)

Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään,

vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.

Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä;

ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." ----nukkuva herätetään.-----
        (Joh 6:38-40)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paraneehan hän. Ylösnousemus--- se aamu. Rampa hyppii kuin peura, ja mykän kielikin riemuun ratkeaa---- eli sairaudet paranevat..

Ajallaan.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Vapaaehtoinen kuolema on itsemurha, joka muistaakseni tuomitaan ramatussa synniksi. Tuo jeesus, paitsi että on kokonaan fiktiota, on siis myös syntinen!

Ota siis taikauskoinen hattu päästä ja luo katseesi maahan häpeästä kohdatessasi täysin synnittömän ateistin!

Jos sinut otetaan kiinni, ja tapetaan, kuolitko vapaehtoisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sinut otetaan kiinni, ja tapetaan, kuolitko vapaehtoisesti.

Kristinuskonharha perusuu fiktiivisen jeesuksen vapaaehtoiseen uhriin.

Lopeta nillitys ja opiskele taikauskosi perusteet!

• Anonyymi

No nyt se sitten otti ja KUOLI lopulta siihen myrkytystilaansa! Kyllä kauan aikaa sinniteli suoraan sanoen!!!

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/10/image-112.png

Käytännössä selvä tapaus koska ALS taudin tosiasiassa saa aikaan nimenomaan raskasmetallimyrkytys.

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-27.png

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-28.png

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-29.png

Joka siis tukkii nuo hermot niin että ne enää eivät toimi halutulla tavalla. Lihakset puolestaan käytännössä surkastuvat käytön puutteessa kun hermot eivät enää liikuttele niitä.

https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/12/image-30.png

Ja milläs tämä myrkytys oikein tapahtui...annas kun arvaan?

https://mega.nz/file/VBZTXZaA#GoXx1l1zuZ8y4JXhqMtxhrhTOuujBkayhR3Gl4NOXRg

https://mega.nz/file/5FYDhLbS#uRXiSyulSbDIEZw7QLGC323pdnfZJ2fiUSGgj1whKt4

https://mega.nz/file/YYgmXAZA#d5lSBRvjbXI3VfBYra7Z8YN9RjQPoUnI9tuA6f-SKdU

Juu mutta nothing to see here folks please move along!!!

https://mega.nz/file/4R41WKDS#w87ksUVKFIW3_g71VfR-sBSJ_07nwAd_hdF1WjTh0Z0

https://mega.nz/file/Zcg0AYRb#N9l6z0iSYjHhvqv8qYEKdDbe_ryNltHjd0SrjCUIFEY

https://mega.nz/file/YIQllIiI#OcnsgcMN4ph2EUEvjjpfPudOGsKiEd0zTjs2bAPbgrs

Ja tiedoksi kaikille teille Petri Paavola SALALIITTÖHÖRHÖILLE kyseessä ei todellakaan ollut rokote koska se on havaittu tutkituksi ja turvalliseksi useassa kansainvälisissä tutkimuksissa ;=))

https://mega.nz/file/YdIW0CYC#LONcOtA-N37QjQMK16F47dzlUAjGpp4QLFedgASFDSk

Kuulemma ALS on sitten parantumaton tauti ainakin pikkupoika Alloppaatisen lääkäri Knuutti persekasvopojan mukaan!

[Lainaus]Ilmiö ei koske ainoastaan syöpäpotilaita. Knuuti muistaa esimerkiksi, miten monia ALS-potilaita hakeutui taannoin Suomesta Venäjälle hakemaan jonkinlaisen piikin selkäytimeen.[Lainaus]

– Näitä taikahoitoja on kautta historian ollut.

Juu ja onhan se kun mitään uutta tai erillaista ei saa kokeilla täällä meidän iki-ihanassa tasa-arvoisen kurjuuden onnelassa totta Mooses ;=P

https://mega.nz/file/0VZRQQ4I#f7Wr6p2Q2AtGBfJaJLc2UZLaHmiTZB5IQnu-mzZCh8U

• Anonyymi

Olen aistivinani tietynlaista välinpitämättömyyttä, sanavalintoja lähinnä mietin. Jokaisella yksilöllä on tunteet, on kivut ja surut, ajatukset, ilot, eletty elämä. En tokikaan aina ymmärrä sitäkään, että kuolleille laitellaan suruvalitteluja palstoilla, vaikka ei kunnolla olisi tunnettu edes ihmistä....joku on poissa ja jollekin se ihminen on varmasti ihan oikeasti merkittävä omassa elämässä läheisenä.

Lightning

• Anonyymi

Ei kukaan kai edesmenneelle ole valitteluja laittanut, vaan hänen omaisilleen.

Mitä taas tulee Anteroon, niin hän kiersi puhumassa ympäri maata eri seurakunnissa eli moni kristitty on hänet jopa tavannutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan kai edesmenneelle ole valitteluja laittanut, vaan hänen omaisilleen.

Mitä taas tulee Anteroon, niin hän kiersi puhumassa ympäri maata eri seurakunnissa eli moni kristitty on hänet jopa tavannutkin.

Ajattelit sitten ihan nin, että omaiset näitä suomi24 kirjoituksia jaksavat seurata näinä päivinä?

Jos on jotenkin tuttu, niin olisiko kätevämpi laittaa suruvalitteluja muuta kautta? Jos on käynyt joskus jossain kuuntelemassa, se ei kovin syvää tuttavuuttakaan ole. Aivan samoin siis jos vanhempi iskelmätähti kuolee niin palstat täyttyy itkuista ja surusta...turhaa omaisia täällä on suruvalitella.

Lightning

• Anonyymi

Päästiin eroon homovihaajasta.

• Anonyymi

Hyvää työtä, hyvältähän tuo hyvinvointiyhteiskunnan tilanne vaikuttaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2761
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1374
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1051
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1035
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe