Kiitokset nasselle hyvästä helvetin kuvauksesta:
*Helvetti on elää ainoa elämänsä itsepetoksen vallassa*
Ateismi ei aseta rajoja, joten kyse on uskovaisen helvetistä.
Helvetti maanpäällä
6
842
Vastaukset
- kyseenalaista
tietoa!
Voima löytyy totuudesta. Uhri on ihminen.
Kaikki jotka tietävät ovat oikeassa.
Kannattaisi lukea myös aiheeseen liittyviä julkaisuja.- Sälli
...be with you
- Nassen
helvettiä ei ole olemassakaan, aviolittoa ei kai ihan voi siksi laskea ;p
- UskovainenNainen
Onko sinulla onneton avioliitto ?
Tiedätkö, että avioliitto voi olla joskus joillakin ihmisillä ONNELLINEN ?
Siksikö kirjoittelet jopa kristittyjen palstalle katkeruuksia ?
Kaikkea hyvää elämääsi. Onnellisia kesäpäiviä :D - Nassen
UskovainenNainen kirjoitti:
Onko sinulla onneton avioliitto ?
Tiedätkö, että avioliitto voi olla joskus joillakin ihmisillä ONNELLINEN ?
Siksikö kirjoittelet jopa kristittyjen palstalle katkeruuksia ?
Kaikkea hyvää elämääsi. Onnellisia kesäpäiviä :Dolen vain sivusta tehnyt havaintoja.
Tosin kaltaisesi naisen kanssa naimisissa oleminen voisi olla mielenkiintoista, ei henkistä elämää.
Voishan sekin olla onnellista, voihan koirankin pitäminen olla onnellista, eikö vain, Eija? - mooses pessi
Helvetti on teologinen työtapaturma, kreikkalaisen ajattelun ja zarathustralaisuuden vaikutusta ensin juutalaisuuteen, sitten myöhemmin kristinuskoon. Toisaalta, helvetti on olemassa: kylä Savossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571299Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804