Se on ennustettu Raamatussa,
”Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,…”
2 Tess 2:3
Luopumus on sydämen luopumusta Jumalasta.
Kirkosta eroaminen on vain ulkonaista. Usein kirkkoon kuuluminen on vain nimellistä. Monet, jotka eroavat kirkosta, ovat kuuluneet vain ulkokohtaisesti.
Jumala näkee ihmisen sisimpään. Hän kyllä näkee, mikä ihmisen uskon tila on. Sydämen usko on se, joka merkitsee.
Luopumus tarkoittaa ihmisen luopumista elävästä yhteydestä Jumalaan. Ihminen sokeutuu ja menettää hengellisen ymmärryksen. Hän ei silloin enää käsitä, mihin hän on matkalla.
Ikuiseen elämään pääsee vain Jeesuksen Kristuksen kautta.
Joh 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 3:16
” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Monet luopuvat Jumalasta
11
103
Vastaukset
- Anonyymi
Jesus svarade honom: "Jag är vägen och sanningen och livet; ingen kommer till Fadern utom genom mig.”
- Anonyymi
”Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me.”
- Anonyymi
Room 5:8
” Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.”- Anonyymi
Mutta Jumala ylistää rakkauttansa meidän kohtaamme, että kuin me vielä syntiset olimme, on Kristus meidän edestämme kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jumala ylistää rakkauttansa meidän kohtaamme, että kuin me vielä syntiset olimme, on Kristus meidän edestämme kuollut.
men Gud bevisar sin kärlek till oss däri att Kristus dog för oss, medan vi ännu voro syndare.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
men Gud bevisar sin kärlek till oss däri att Kristus dog för oss, medan vi ännu voro syndare.
But God commendeth his love toward us, in that, while we were yet sinners, Christ died for us.
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka luopuisikin juutalaisten jumalasta. Tarjolla on monia parempia tavallisen ihmisen tarpeisiin.
- Anonyymi
Raha on ehdottomasti paras jumala, siinä pili pali jumalat jää toiseksi.
- Anonyymi
Ei pelkkä uskominen vielä ketään pelasta yhtään mistään.
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee ja kaatuilee selälleen lahkokellareissa.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Vasta kun ihminen alkaa noudattaa Jumalan käskyjen mukaista elämää, Jeesus ilmestyy hänelle.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- Anonyymi
”Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.”
Matt 7:26 - Anonyymi
Vieläkö pidät valehtelua ihan Ok asiana? Oletko ajatellut luopua siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906