Se on ennustettu Raamatussa,
”Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,…”
2 Tess 2:3
Luopumus on sydämen luopumusta Jumalasta.
Kirkosta eroaminen on vain ulkonaista. Usein kirkkoon kuuluminen on vain nimellistä. Monet, jotka eroavat kirkosta, ovat kuuluneet vain ulkokohtaisesti.
Jumala näkee ihmisen sisimpään. Hän kyllä näkee, mikä ihmisen uskon tila on. Sydämen usko on se, joka merkitsee.
Luopumus tarkoittaa ihmisen luopumista elävästä yhteydestä Jumalaan. Ihminen sokeutuu ja menettää hengellisen ymmärryksen. Hän ei silloin enää käsitä, mihin hän on matkalla.
Ikuiseen elämään pääsee vain Jeesuksen Kristuksen kautta.
Joh 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 3:16
” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Monet luopuvat Jumalasta
11
79
Vastaukset
- Anonyymi
Jesus svarade honom: "Jag är vägen och sanningen och livet; ingen kommer till Fadern utom genom mig.”
- Anonyymi
”Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me.”
- Anonyymi
Room 5:8
” Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.”- Anonyymi
Mutta Jumala ylistää rakkauttansa meidän kohtaamme, että kuin me vielä syntiset olimme, on Kristus meidän edestämme kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jumala ylistää rakkauttansa meidän kohtaamme, että kuin me vielä syntiset olimme, on Kristus meidän edestämme kuollut.
men Gud bevisar sin kärlek till oss däri att Kristus dog för oss, medan vi ännu voro syndare.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
men Gud bevisar sin kärlek till oss däri att Kristus dog för oss, medan vi ännu voro syndare.
But God commendeth his love toward us, in that, while we were yet sinners, Christ died for us.
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka luopuisikin juutalaisten jumalasta. Tarjolla on monia parempia tavallisen ihmisen tarpeisiin.
- Anonyymi
Raha on ehdottomasti paras jumala, siinä pili pali jumalat jää toiseksi.
- Anonyymi
Ei pelkkä uskominen vielä ketään pelasta yhtään mistään.
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee ja kaatuilee selälleen lahkokellareissa.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Vasta kun ihminen alkaa noudattaa Jumalan käskyjen mukaista elämää, Jeesus ilmestyy hänelle.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- Anonyymi
”Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.”
Matt 7:26 - Anonyymi
Vieläkö pidät valehtelua ihan Ok asiana? Oletko ajatellut luopua siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218