Omassa maassa täysin valmistetut polttoaineet, kaasut joita voisi polttaa moottoreissa myös tulevaisuudessa kun luonnon valmistama raaka-öljy alkaa selvästi vähenemään. Eikä ole järkevää ostaa öljyä joka on porattu maista joissa valtio on paha muita kohtaan se on erittäin haitallista.
Polttomoottori ehkä tärkein asia kaikista asioista koska kytköksissä niin moneen.
Puukaasu/häkäpöntto, toimii kaikissa, työkoneissakin.
Öljykasveja voi kasvattaa ja tehdä palavaa öljyä, voi polttaa dieselmoottorissa,
Lietteestä, lannasta, jätteistä saa kaasua. Tätäkin on hukattu isoja määriä kun ei tehty ja käytetty omassa maassa.
Suomessa alusta alkaen 100% valmistetut polttoaineet, kaasut.
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin olen ihmetellyt, miksei kotimaiset, työllistävät polttoaineet kelpaa, biokaasulla ja etanolilla kaikki nykyiset bensakoneet ( muutostyöt toki täytyy tehdä), ja nesteen MYdiesel dieselkoneisiin (käy sellaisenaan ilman muutoksia). Biokaasun valmistus jätteistä pitäisi olla joka kaupungissa.
- Anonyymi
Nyt on suurta viisautta ja osaamista palstalla oikein kunnolla. Häkäpönttö ja päästöt nolliin, jes!
- Anonyymi
Käytän häkäpönttögeneraattoria joka päivä pari tuntia jolla lataan akuston ja lämmitän varaajan.
Toki aurinkopaneelit ja tuuligeneraattori löytyvät.
Ei tarvitse vaivata sähköyhtiötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2792205Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161630Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2131335Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 741095
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60953TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva127890- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843